روزی که میرفتی نفهمیدی که من با بغض
پشتِ سرت «فَالله ُ خیرٌ حافظاً» خواندم...
#رضا_طاهریپور
نه!
اينطور نيست، من عاشق نشدهام!
اين كه صبحگاه كه چشمهايم را باز ميكنم اولين چيزى كه به ذهنم مىرسد اسم اوست خيلى هم عادى است!
كه هنگام انجام هركارى او را كنارم مىبينم خيلى هم عادى است!
كه خودم را به هر نحوى سر راه او قرار ميدهم تا نگاهمان را گره بهم بزنم اصلاً غير عادى نيست!
اصلاً همينكه از او مىنويسم هم، عادى است!
چه كسى مىگويد عاشق شدهام؟
نه!
اينطور نيست،
من فقط او را...
نميدانم!
او تمامِ من است و نيست...
#تارا_گلشن
و کأن عبوسك سیغیر شیئاً
إبتسم أرجوك، تکفینا حروب هذا العالم
اَخمهایت چیزی را تغییر نمیدهد
لطفا بخند، جنگهای این دنیا ما را کافیست!
#عربی_نوشت
اگر قرار است بيايى، بيا!
دل دل نكن
فقط طورى بيا كه هنوز هيچكس
چنين آمدنى را به خود نديده باشد!
#امیر_وجود
برجِ میلاد شبیهِ دلِ من تنها شد
همه گفتند تو سازندهی طرحش بودی...
#سعید_شیروانی
مادر بزرگ، اردیبهشت ماه در خیابان پهلوی
دوره کشفِ حجاب عاشق شد...
دایی سیاوش، اردیبهشت ماه در خیابان مصدق
وقتِ بگیر و ببند عاشق شد...
اردیبهشت آمده؛ دیر یا زود من هم
در خیابانِ ولیعصر عاشق میشوم...
#سارا_محمدیاردهالی
آن روی دوست داشتنم که بالا بیاید
شک نکن؛
که " میبوسمت " ...!
#حمیدرضا_عبداللهی
اَنارستــــــون
آسمان حرمت، فرصت پرواز دل است... #زهره_قاسمی (#وصال) #السلام_علیک_یا_علیبنموسیالرضا
لطفا یکی سلام ما رو به امام مهربان برسونه...