اگر قرار است بيايى، بيا!
دل دل نكن
فقط طورى بيا كه هنوز هيچكس
چنين آمدنى را به خود نديده باشد!
#امیر_وجود
برجِ میلاد شبیهِ دلِ من تنها شد
همه گفتند تو سازندهی طرحش بودی...
#سعید_شیروانی
مادر بزرگ، اردیبهشت ماه در خیابان پهلوی
دوره کشفِ حجاب عاشق شد...
دایی سیاوش، اردیبهشت ماه در خیابان مصدق
وقتِ بگیر و ببند عاشق شد...
اردیبهشت آمده؛ دیر یا زود من هم
در خیابانِ ولیعصر عاشق میشوم...
#سارا_محمدیاردهالی
آن روی دوست داشتنم که بالا بیاید
شک نکن؛
که " میبوسمت " ...!
#حمیدرضا_عبداللهی
اَنارستــــــون
آسمان حرمت، فرصت پرواز دل است... #زهره_قاسمی (#وصال) #السلام_علیک_یا_علیبنموسیالرضا
لطفا یکی سلام ما رو به امام مهربان برسونه...
مادربزرگ میگفت: «اگر برای کسی کاری میکنی، به رویش نیاور...
به رخ کشیدن یک جور منت گذاشتن است و اگر منت بگذاری کار قشنگت زشت میشود. لازم نیست وقتی کار خوبی میکنی داد بزنی، لازم نیست عالم و آدم را خبر کنی.
کار خوب مثل بوی گل است...
خودش منتشر میشود.»
فتبارک گفتن الله بی حکمت نبود
شدت زیباییات رب را به وجد آورده بود
#علی_لشگری