مادر بزرگ، اردیبهشت ماه در خیابان پهلوی
دوره کشفِ حجاب عاشق شد...
دایی سیاوش، اردیبهشت ماه در خیابان مصدق
وقتِ بگیر و ببند عاشق شد...
اردیبهشت آمده؛ دیر یا زود من هم
در خیابانِ ولیعصر عاشق میشوم...
#سارا_محمدیاردهالی
آن روی دوست داشتنم که بالا بیاید
شک نکن؛
که " میبوسمت " ...!
#حمیدرضا_عبداللهی
اَنارستــــــون
آسمان حرمت، فرصت پرواز دل است... #زهره_قاسمی (#وصال) #السلام_علیک_یا_علیبنموسیالرضا
لطفا یکی سلام ما رو به امام مهربان برسونه...
مادربزرگ میگفت: «اگر برای کسی کاری میکنی، به رویش نیاور...
به رخ کشیدن یک جور منت گذاشتن است و اگر منت بگذاری کار قشنگت زشت میشود. لازم نیست وقتی کار خوبی میکنی داد بزنی، لازم نیست عالم و آدم را خبر کنی.
کار خوب مثل بوی گل است...
خودش منتشر میشود.»
فتبارک گفتن الله بی حکمت نبود
شدت زیباییات رب را به وجد آورده بود
#علی_لشگری
کاش تو را قبل کنکور پیدا میکردم
من تازه امروز
وقتی که بغلت کردم
معنی "محلول و حلال و حل شونده" را فهمیدم
میدانی...
یک تست هم یک تست بود!
#سجاد_تومنی
درسخوان بودم ولی کنکورِ عشقت سخت بود
تستهایش در کتاب گاج هم پیدا نشد🥴
#ایمان_صابر