اَنارستــــــون
#شما_بگین🎈 اون نفر خاص، برای شما کیه؟ payamenashenas.ir/sandoghche
دمتون خییییییلی گرم ✋
خدا حفظش کنه براتون🌹
اَنارستــــــون
با یکدیگر حرف نمیزدند اما او از دور هنوز دوستش دارد...
دوستت دارمِ من شکل مضارع دارد
هر زمانم نگری من به تو مشغولم و بس...
#شمس_امجدی
یه جایی خیلی قشنگ نوشته بود:
به نظرم باید از هم فاصله بگیریم و زهر مار.
من اینطور فکر نمیکنم.
مشکلات و فراز و نشیبها توی رابطه کاملاً نرمال هستن ولی از هم فاصله گرفتن فقط یه راه حل موقتیه.
ما دلمون برای هم تنگ میشه، دوباره به هم برمیگردیم و مشکلات همچنان وجود دارن.
اگه این رابطه واقعاً ارزش جنگیدن داره، بیا باهم بشینیم و یه راه حلی پیدا کنیم.
بیا یه دلیلی برای با هم موندن پیدا کنیم.
فاصله گرفتن، وقتی ما بیشتر از همیشه به نزدیکی و صمیمیت نیاز داریم اصلاً معنی نمیده.
من آمادهام برای این رابطه بجنگم و اگه توام مثل منی، بیا بشینیم حرف بزنیم و یه راه حلی پیدا کنیم...
بکش دستی به روی زخمهای بی شمارِ من
که اعجازی که دستت میکند، مرهم نخواهد کرد
#جواد_منفرد
دل باید به یک جا قرص باشد!
صاحاب داشته باشد، دل بیصاحاب
زود نخکش میشود، چروک میشود،
بوی نا میگیرد، بید میزند...
#حامد_عسکری