- «ما» عاشقش هستیم. آقا.
- با همین یک تا پیراهن رنگی و دستهای خالی؟
- بله آقا... ما میخواهیم با دستهای خالی، عشق را تجربه کنیم. ممکن نیست؟
- چرا نیست؟ حداقل، با دستهای خالی بازی کردن این خاصیت را دارد که چیزی نمیبازید.
- چهطور نمیبازیم؟ ما خودِ عشق را میبازیم، و قمار بزرگتری هم وجود ندارد...
#نادر_ابراهیمی
تنها برای از تو سرودن بنا شدند
این بیتها بدون تو بی استفادهاند..
#نفیسهسادات_موسوی
شنیدهام آدمها پیش از آنکه بمیرند
تمام خاطرههایشان را دوره میکنند
و مرگ چقدر باید منتظر بماند
تا کار من تمام شود...
#لیلا_کردبچه
ما که توقع نداشتیم این دنیا ما را ناز کند،
یا گرم در آغوش بگیرد؛ فقط توقع بود که
ایــن قدر جگرمان را نسوزاند…
#محمد_صالحعلاء
اَنارستــــــون
بهش بگید: با وجودِ تو چرا دل بسپارم به کسی؟ : )
بهش بگید:
با تو باشم به هیچ خرسندم : )