اَمرِ خدا که هست «كَلَمحِالبَصَر»؛ تویی
پلکی بزن...! بزن که شود کار ما درست
#صلی_الله_علیک_یا_اباعبدالله
#اربعینِحسین
وإنی لأوصیک بروحی، فهی
تسافر إليک أكثر مما تستقر لدی
و جانم را به تو میسپارم چرا که
جانم بیشتر از آنکه پیش من باشد،
به سوی تو سفر میکند...
#عربی_نوشت
#حسینِمن
چنین دلدادگی کارِ
من و این عمرِ کوته نیست!
هزاران سال
پیش از بودنم
دل بستهات بودم...
#معصومه_صابر
#صلی_الله_علیک_یا_اباعبدالله
#اربعینِحسین
این خاصیتِ حُبِ حسین بن علیست
هرکس به حرم رفت و نرفت؛ بیتاب است
#صلی_الله_علیک_یا_اباعبدالله
#اربعینِحسین
چه میداند دلِ آباد، سِرّ گریهیِ مارا
رُموزِ دفتر سِیلاب را ویرانه میداند
#ناظم_هروی
#اربعینِحسین
اشک چشمانم سرازیر است این شبها ولی
غُصّهی من را نخور آقا به زُوّارَت برس
#صلی_الله_علیک_یا_اباعبدالله
#اربعینِحسین
اربعین، پایِ پیاده ... منم و جادهی نور
وَ در این قافلهی عشق شدم جا، مثلاً...
روی پرچم شده حک "حُبِ حُسینْ یَجْمَعَنا"
منِ آواره هم از زمرهی آنها مثلاً...
#صلی_الله_علیک_یا_اباعبدالله
#اربعینِحسین
جمله دستیم و به دامان توایم
ما به هر تقدیر از آنِ توایم...
#صلی_الله_علیک_یا_اباعبدالله
#اربعینِحسین