سیمرغِ بلورینِ قشنگترین لحظهی داشتنش هم میرسه به همون موقعی که از همه چی کلافهای، یکی از دستاتو میگیره و میبرتت تو بغلش میگه: بیا ببینم چته تو : )
@Anarestun
از طعم لبت شرکت مینو گله مند است🤨
چون نرخ شکر هم به لب و بوس تو بند است😎
#مهدی_صحبتی
@Anarestun
هر جایِ شهر یادِ تو را زنده میکند
راهی نمانده! باید از اینجا سفر کنم...
#مجید_ترکابادی
@Anarestun
از من کارهای سخت بخواه!
مثلا هوس توتفرنگی کن در چلهی زمستان!
برایم بهانهای در قلهی قاف بتراش!
یا من را
به جنگ اژدها بفرست
اما هرگز نخواه
که دوستت نداشته باشم...
#محسن_حسینخانی
@Anarestun