اَنارستــــــون
یَابْنَ السُّبُلِ الْوٰاضِحَة ای فرزند راههای روشن خدا #دعای_ندبه #اللهم_عجل_لولیک_الفرج @Anarest
تو با عطر کدامین گل عجینی ای گل نرگس
که نامت از لب پاک همه پیغمبران جاریست
#السلام_علیک_یا_مولانا_یا_صاحبالزمان
@Anarestun
اَنارستــــــون
یَابْنَ السُّبُلِ الْوٰاضِحَة ای فرزند راههای روشن خدا #دعای_ندبه #اللهم_عجل_لولیک_الفرج @Anarest
در حسرتِ آن جمعهام آخر که بگویند؛
خورشید علی آمده، از کعبه رسیده...
#عجل_فی_فرج_مولانا_یا_صاحبالزمان
@Anarestun
اَنارستــــــون
یَابْنَ السُّبُلِ الْوٰاضِحَة ای فرزند راههای روشن خدا #دعای_ندبه #اللهم_عجل_لولیک_الفرج @Anarest
رو از من شکسته مگردان که سالهاست
رو کردهام به سوی شما ایهاالعزیز
#ایهاالعزیز
@Anarestun
اَنارستــــــون
یَابْنَ السُّبُلِ الْوٰاضِحَة ای فرزند راههای روشن خدا #دعای_ندبه #اللهم_عجل_لولیک_الفرج @Anarest
لَیِّن قَلبی لِوَلِیِّ اَمرِك...
جمعه تعطیل شده تا که به دورت گردم
کوه و تفریح و طبیعت همگی ابزارست
#آرمان_آرام
@Anarestun
از دانشمندا خواهش میکنم
واکسنی بسازن که بعدِ زدنش
اونی که دوسش داریم بچسبه بهمون : )
@Anarestun
ولی خب در نهایت؛
روح تو متعلق به کسی میشه که قشنگتر نگاهت میکنه...
@Anarestun
اَنارستــــــون
یَابْنَ السُّبُلِ الْوٰاضِحَة ای فرزند راههای روشن خدا #دعای_ندبه #اللهم_عجل_لولیک_الفرج @Anarest
این #جمعه هم گذشت نشد تا ببینمت...
درست است که هیچ چیز نمی تواند جای صحبت کردن را بگیرد؛ ولی گاهی اوقات خیلی چیزها جلوی صحبت کردن را میگیرد.
گاهی اوقات یکسری چیزها را نمیتوان گفت.
گاهی اوقات میان حرف زدن قدرت برخی کلمات احساس نمیشود،
ولی موقع نوشتن و خواندن محسوستر است.
گاهی اوقات دلخوری را باید نوشت؛
گاهی اوقات مه نمیتوان گفت دل شکستگی را، باید نوشت.
خوشحالی را باید نوشت
خنده را باید نوشت،
گریه را باید نوشت،
خشم را باید نوشت،
عشق را باید نوشت،
نفرت را باید نوشت...
گاه حرفها شنیده نمیشوند.
گاه دیدن "seen your massage"دوای درد است.
اینکه مطمئن شویم که طرف دیده و فهمیده است...
#کیومرث_مرزبان
@Anarestun