« همهجا پیشِ من بمان. حتی اگر باهم بحث کنیم هم خوب است. با هم بحث میکنیم و بعد میخندی همانطور که خوب بلدی.
این لبخندت است که دوست دارم ببوسمش »
#آلبرکامو
#تمام_ماجرا_همین_است
لَا یَوْمَ کَیَوْمِکَ یَا اَباعَبْدِاللهِ...
#صلی_الله_علیک_یا_اباعبدالله
#رهبرم 🖤
4.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
الحمدلله الذی خلق الحسین...
#صلی_الله_علیک_یا_اباعبدالله
#آقایِچاره♥️
به اذن مادرسادات، فاطمهزهرا علیهاالسلام
توفیقی شد بار دیگه پیراهن مشکی
دردانهی پنجتن، زینت دوش نبیاکرم
رو به تن کنیم؛ و چه سعادتی...
الحمدلله...
#صلی_الله_علیک_یا_اباعبدالله
#حسینِمن
آنقدر که دلِ ما سوخت دلِ هجر نسوخت
مرهمی هست اگر رویِ دلِ ما بگذار...
#استاد_لطیفیان
#میناب💔
پن: میناب ۱۶۸ روی سکوهای ورزشگاه بازی ایران_نیوزیلند
13.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
محرم امسال، یه روضه رو
بیشتر از گذشته درک میکنی و میسوزی...
#رهبرم 🖤
چگونه آب نگردم که دست یخ زدهام را
دَویدی و نرسیده به خیمه گاه گرفتی...
#جنابِحر
#صلی_الله_علیک_یا_اباعبدالله