تو محافظ ایران بودی، همانطور که عباس(ع) حافظ حرم بود. با وجود تو دل یک ایران قرص و محکم بود. سخنرانیها، مواضع و تدبیرهات آب روی آتشِ اختلافات، نگرانیها و ابهامات بود. رفتنت را هنوز باور نکردیم. رقیه(س) هم برنگشتن عمو را باور نداشت. چقدر امشب دلهای ما به دل بچههای حسین(ع) نزدیکتره.
سر از دست دادیم، سرور از دست دادیم
#رهبرم🖤
#صلی_الله_علیک_یا_اباعبدالله
اَنارستــــــون
چشم بد دور که هم جانی و هم جانانی... #رهبرم♥️ #صلی_الله_علیک_یا_اباعبدالله
13.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دل من میگرید باز آرام آرام
چه یکسال متفاوتی...
#رهبرم 🖤
#صلی_الله_علیک_یا_اباعبدالله
امشبی راه شه دین درحرمش مهمان است
مکن ای صبح طلوع...
#صلی_الله_علیک_یا_اباعبدالله