اَنارستــــــون
بهت گفته بودم، تو زیباترین جستوجوی منی؟
بهت گفته بودم،
تو همونی که ضربان قلبمو ناخودآگاه غیرعادی میکنه؟
فقیه نیستم اما به تجربه دیدم
لب نگار که باشد، رطب حرام بُوَد...
#علیاکبر_لطیفیان
🖇💌
اَنارستــــــون
در فرانسوی واژهای وجود داره به نام «raison d'être» معنیش میشه دلیلی برای وجود داشتن، دلیلی برای ز
کلمه هلندی «Gunnen» حسی رو توصیف میکنه که شادیِ تو، بخاطر خوشحالیِ کسیه که دوسش داری.
مثل وقتایی که میخنده و تو، قند تو دلت آب میشه...
به همین قشنگی : )
🖇💌
ای رفیقی که همه زحمت ما گردن توست
ما محالاست کهدستاز سر تو برداریم
#شب_زیارتی_ارباب
🖇💌
اَنارستــــــون
ای رفیقی که همه زحمت ما گردن توست ما محالاست کهدستاز سر تو برداریم #شب_زیارتی_ارباب 🖇💌
أَلسَّلامُ عَلَى الرُّؤُوسِ الْمُشالاتِ
سلام بر آن سرهاىِ بالا رفته (بر نیزهها)
#زیارت_ناحیهمقدسه
#صلی_الله_علیک_یا_اباعبدالله
🖇💌
اَنارستــــــون
ای رفیقی که همه زحمت ما گردن توست ما محالاست کهدستاز سر تو برداریم #شب_زیارتی_ارباب 🖇💌
نوشته سر در جنت: خوش آمدید؛ اما
برای کشتهی بی سر بلند گریه کنید...
#یا_اباعبدالله
🖇💌
اَنارستــــــون
ای رفیقی که همه زحمت ما گردن توست ما محالاست کهدستاز سر تو برداریم #شب_زیارتی_ارباب 🖇💌
حالِ ما بی تو چو احوالِ تنِ بی سر بود...
#سیدناالعطشان
🖇💌