فقیه نیستم اما به تجربه دیدم
لب نگار که باشد، رطب حرام بُوَد...
#علیاکبر_لطیفیان
🖇💌
اَنارستــــــون
در فرانسوی واژهای وجود داره به نام «raison d'être» معنیش میشه دلیلی برای وجود داشتن، دلیلی برای ز
کلمه هلندی «Gunnen» حسی رو توصیف میکنه که شادیِ تو، بخاطر خوشحالیِ کسیه که دوسش داری.
مثل وقتایی که میخنده و تو، قند تو دلت آب میشه...
به همین قشنگی : )
🖇💌
ای رفیقی که همه زحمت ما گردن توست
ما محالاست کهدستاز سر تو برداریم
#شب_زیارتی_ارباب
🖇💌
اَنارستــــــون
ای رفیقی که همه زحمت ما گردن توست ما محالاست کهدستاز سر تو برداریم #شب_زیارتی_ارباب 🖇💌
أَلسَّلامُ عَلَى الرُّؤُوسِ الْمُشالاتِ
سلام بر آن سرهاىِ بالا رفته (بر نیزهها)
#زیارت_ناحیهمقدسه
#صلی_الله_علیک_یا_اباعبدالله
🖇💌
اَنارستــــــون
ای رفیقی که همه زحمت ما گردن توست ما محالاست کهدستاز سر تو برداریم #شب_زیارتی_ارباب 🖇💌
نوشته سر در جنت: خوش آمدید؛ اما
برای کشتهی بی سر بلند گریه کنید...
#یا_اباعبدالله
🖇💌
اَنارستــــــون
ای رفیقی که همه زحمت ما گردن توست ما محالاست کهدستاز سر تو برداریم #شب_زیارتی_ارباب 🖇💌
حالِ ما بی تو چو احوالِ تنِ بی سر بود...
#سیدناالعطشان
🖇💌