اَنارستــــــون
لطفا یکی سلام ما رو به امام مهربان برسونه...
اولین پیامی که صبح دیدم این بود🙂
دیشب نائبالزیاره هممون بودن
دمتون خیلی گرم بچهها✋
@Anarestun
"امن یجیب" و "جاثیه" خواندم که آمدی
لطفا بمان و راز دعا را به هم نریز...
#هخا_هاشمی
🖇💌
اگر امکان آن باشد عقب برگردد این تقویم
یقیناً فرق خواهد داشت با تو طرز برخوردم
#لاادری
🖇💌
کسی که وسط چت خوابش میبره، یعنی تا آخرین قطرهی بیداریش به پات مونده، پس باهاش مهربون باش : )
🖇💌
شب جمعه شد و یاد حرمت افتادم
میچشم از غم دوری تو تُربت گاهی...
#شب_زیارتی_ارباب
🖇💌
اَنارستــــــون
شب جمعه شد و یاد حرمت افتادم میچشم از غم دوری تو تُربت گاهی... #شب_زیارتی_ارباب 🖇💌
سَلامَ مَنْ قَلْبُهُ بِمُصابِک َ مَقْرُوحٌ، وَ دَمْعُهُ عِنْدَ ذِکْرِک َ مَسْفُوحٌ
سلام کسیکه قلبش ازمصیبت تو جریحه دار، و اشکش به هنگام یادتو جارى است...
#زیارت_ناحیهمقدسه
#صلی_الله_علیک_یا_اباعبدالله
🖇💌
اَنارستــــــون
شب جمعه شد و یاد حرمت افتادم میچشم از غم دوری تو تُربت گاهی... #شب_زیارتی_ارباب 🖇💌
تنها تو میمانی، ما میرویم از یاد
از خاکِ ما در باد، بویِ تو میآید...
#یا_اباعبدالله
🖇💌
اَنارستــــــون
شب جمعه شد و یاد حرمت افتادم میچشم از غم دوری تو تُربت گاهی... #شب_زیارتی_ارباب 🖇💌
از یادِ تو غافل نتوان کرد به هیچم...
#سیدناالعطشان
🖇💌