مخترع دوربین عکاسی
اگر میدانست
ساعتها حرف زدن با یک عکس بی جان
چه بر سر آدم می آورد
هیچ گاه دست به این چنین اختراعی نمیزد!
البته که عکس های تو جان دارند!
این را حال پریشان من میگوید
وگرنه هیچ دیوانهای
صفحه ی موبایل را نمیبوسد و در آغوش نمیکشد!
#علی_سلطانی
🖇💌
اَنارستــــــون
#شما_بگین🎈 امروز، روز جهانی "در آغوش کشیدنِ" بگین بهمون اگه فقط یک نفرو مجاز بودین الان در آغوش بکش
جواباتون واقعا جالب بود...
خیلیا حضرت حجت(عج) رو گفته بودن
بعضی ششگوشهی ارباب رو
خیلیا رفیق
بعضیا از دست رفتگانشونو
بعضیا هم با سه نقطه و بماند فهموندن که آره خلاصه یکی هست😅
بعضیاام راحت اسمشو گفته بودن که دمشون گرم
الهی همه به آغوشاتون برسین✋
@Anarestun
خجالتو بذار کنار رفیق...
یه روزی نرسی به اینجا و پشیمون شی...
پاشو برو باباتو بغل کن و ببوس : )
@Anarestun