اَنارستــــــون
#شما_بگین🎈 امروز، روز جهانی "در آغوش کشیدنِ" بگین بهمون اگه فقط یک نفرو مجاز بودین الان در آغوش بکش
جواباتون واقعا جالب بود...
خیلیا حضرت حجت(عج) رو گفته بودن
بعضی ششگوشهی ارباب رو
خیلیا رفیق
بعضیا از دست رفتگانشونو
بعضیا هم با سه نقطه و بماند فهموندن که آره خلاصه یکی هست😅
بعضیاام راحت اسمشو گفته بودن که دمشون گرم
الهی همه به آغوشاتون برسین✋
@Anarestun
خجالتو بذار کنار رفیق...
یه روزی نرسی به اینجا و پشیمون شی...
پاشو برو باباتو بغل کن و ببوس : )
@Anarestun
میروم دکتر، الهی کاش جای قرص خواب
یک "بغل" یا لااقل یک "بوسه" تجویزم کند🤒
#لاادری
🖇💌
اَنارستــــــون
بهش بگید: پیشِ قندِ بوسههایت تا کمر خم میشوم : )
بهش بگید:
تا تو را دارم جهانم بر مدار درد نیست : )