اَنارستــــــون
بهش بگید: تا تو را دارم جهانم بر مدار درد نیست : )
بهش بگید: برام مهمی : )
اَنارستــــــون
کاش بیهوا پیام میدادی بدون اینکه انتظارشو داشته باشم میگفتی دوستت دارم... 🖇💌
این حرفها را کاش این مردم نمیخواندند
سربسته میگویم: دلم تنگ است... میدانی...؟
🖇💌
همیشه خواب به چشمم چقدر شیرین بود!
بدون «شبخوش» تو خواب لذّت تلخیست...
#امیر_اکبرزاده
🖇💌