اَنارستــــــون
یَابْنَ الْبَرٰاهیٖنِ الْوٰاضِحٰاتِ الْبٰاهِرٰات ای فرزند برهانهای واضح و آشکار خداوند #دعای_ندبه
لَیِّن قَلبی لِوَلِیِّ اَمرِک...
خستهام، ایکاش میشد تا که مهمانم کنی
جرعهای از چای سبز چشمهایت لااقل...
بیتو من بیگانهام با شعر و وزن و قافیه
رونویسی کردن از چشمان تو یعنی غزل...👌
اَنارستــــــون
یَابْنَ الْبَرٰاهیٖنِ الْوٰاضِحٰاتِ الْبٰاهِرٰات ای فرزند برهانهای واضح و آشکار خداوند #دعای_ندبه
این #جمعه هم گذشت نشد تا ببینمت...
تضحکین فینبت فی صدری قلب آخر…
میخندی و در سینهام قلب دیگری میروید…
#زکی_العلی
🖇💌