خستهام، ایکاش میشد تا که مهمانم کنی
جرعهای از چای سبز چشمهایت لااقل...
بیتو من بیگانهام با شعر و وزن و قافیه
رونویسی کردن از چشمان تو یعنی غزل...👌
اَنارستــــــون
یَابْنَ الْبَرٰاهیٖنِ الْوٰاضِحٰاتِ الْبٰاهِرٰات ای فرزند برهانهای واضح و آشکار خداوند #دعای_ندبه
این #جمعه هم گذشت نشد تا ببینمت...
تضحکین فینبت فی صدری قلب آخر…
میخندی و در سینهام قلب دیگری میروید…
#زکی_العلی
🖇💌
مست بودم که به یاد تو دو لیوان چایی
ریختم با تو چقدر از لب فنجان گفتم...
#حسین_مرادی
🖇💌
ختم کلامِ دوست داشتن فقط اونجا
که #مولانا میگه:
"من زخم تو را به هیچ مرهم ندهم"
🖇💌