آدم وقتی چیزی رو فهمیده، دیگه نمیتونه ندونه!
وقتی که فهمیدم چشمهای زیبایی داری، وقتی که فهمیدم گودی انگشتات همیشه گرمه، وقتی که فهمیدم موقع لبخند زدن چشات ریز میشه، دیگه بعد از اون نتونستم ندونم!
میدونی چیه ماری؟
آدم میتونه نخواد، میتونه نره، میتونه بمیره، میتونه سکوت کنه، میتونه بخوابه، میتونه خودش رو حبس کنه!
اما نمیتونه وقتی که چیزی رو فهمید، دیگه نفهمه...
اگر میتونستیم چیزهایی رو که میدونیمو فراموش کنیم، تحمل زندگی راحت تر بود. لعنتی کاش نمیدونستم!
🖇💌
طیِ امروز مکرر همه گفتند، ولی...
"صبح بخیر" از دو لب تو به دلم میشیند...
#ثائر
🖇💌
شعر بیمایهی من لایق تحسین نبود...
گفتی "احسنت" به قدری که دگر آب شدم😅
#عاصی
🖇💌
با منِ دلنازکِ دلتنگ، لطفا بد نباش
درد من با بودنت، تنها مداوا می شود...
#ثائر
🖇💌
اَنارستــــــون
بهش بگید: بیتعارف زندگی چشمان توست : )
بهش بگید:
کمرم خم شده از دست دلم؛ کاری کن : )
یه افسانهای هست كه ميگه اگه یه شعر و آهنگی بیخودی تو سرتِ و هی تکرار میکنی بخاطر اینه که معشوقت داره زمزمش میکنه...
🖇💌
مدرک دانشگاهی، چهار کتاب، صدها مقاله،
هیچ گاه در خواندن اشتباه نکردم،
جز وقتی که نوشتی صبح بخیر و
من خواندم دوستت دارم...
#محمود_درویش
🖇💌
شایسته نیست پیش حسن التماسها
در حضرت کریم تمنا چه حاجت است...
#دوشنبهها
#السلام_علیک_یا_کریمآلعبا
🖇💌