و فکر کن به تنت در حصار آغوشم
قفس همیشه غم انگیز نیست،میبینی...
#سجاد_صفریاعظم
🖇💌
هیچوقت اولویتِ آخرِ زندگی کسی نباشید!
چون معتقدم دلی که تنگ باشه همون لابلای شلوغیهای روزمره، سر ظهر یا پشت ترافیک نثار میشه، نه آخر شب و درست قبل خواب...
🖇💌
اَنارستــــــون
بهش بگید: من همونیام که مامانت سر نماز از خدا میخواد : )
بهش بگید: تو بایدِ منی : )
اَنارستــــــون
دِلم ز هَرچه به غیر از تو بود خالی ماند... #سیمین_بهبهانی 🖇💌
دلم در سینه از یادِ وصالت می تپد هر دم...
#شاپور_طهرانی
🖇💌
اَنارستــــــون
کلمه هلندی «Gunnen» حسی رو توصیف میکنه که شادیِ تو، بخاطر خوشحالیِ کسیه که دوسش داری. مثل وقتایی ک
وقتی اونی که دوسش داری میخنده،
مثل سعدی بهش بگو:
«روا بُوَد که چنین بیحساب دل ببری؟!»
به همین قشنگی : )
🖇💌
صبح است و دلم میتَپد از دور برایت...
🖇💌
خندههایش پدرم را "صلواتی" کرده
در دلم سیر و کمی سرکه به جوش اندازد...
#احمد_جم
🖇💌