اَنارستــــــون
به محض دیدنت از جای برخیزند بیماران بنا شد با تماشای تو طبِّ دیده درمانی...😍 #سیدمحمدعلی_رضازاده 🖇💌
کوتاه کن این قصه که محتاج غزل نیست
بین من و چشمان تو عشق است و سه نقطه...😵💫
#حسین_مرادی
🖇💌
امروزم یکی از اهالی سلاممونو به حضرت سلطان رسوندن، دمشون گرم
یکی از بچههاام التماس دعا داره، دعا کنیم برای عاقبت بخیریشون
دم همتون گرم✋
@Anarestun
به بعضیام باس گفت:
پول خونهای زیادی گردنت افتاده است
کشته مرده میدهد از بس پروفایل شما🤒😉
#حسین_مرادی
🖇💌
اگه دیگه هیچوقت روبهراه نشدیم چی؟
اگه هواش از سرمون نیفتاد، اسمشو گذاشتیم رو بچهمون و با هربار صدا کردنش صدبار مُردیم چی؟
اگه لبامون لبای هر کی جز اونو پس زد چی؟
اگه موهامون دستای هر کی جز اونو رد کرد چی؟
اگه تا آخر عمر هیشکی مثل اون قشنگ صدامون نکرد چی؟
اگه دیگه هیشکی مثل اون نگامون نکرد چی؟
اگه شب تولدش انقدر بغض کردیم که از چشمامون غم بارید چی؟
اگه شب عروسیمون آهنگی که واسمون میخوند پخش شد و پاهامون سست شد چی؟
اگه رفتیم پاتوق همیشگیمون، با دلبر جدیدش دیدیمش و رنگ از رخمون پرید چی؟
اگه انقدر اون لباس سفید نرمه که از حراجی های بغل پارک لاله واسمون خریدو پوشیدیم که پوسید چی؟
اگه عطرش از لباسی که جاگذاشته پرید و بوی تنشو یادمون رفت چی؟
اگه یهو زد به سرمون رفتیم عکس چشماشو خالکوبی کردیم رو مچ دستمون بعد هی زل زدیم بهش گفتیم: "خیلی میخوایمت دلبر" چی؟
حالا اینارو ول کن خانم دکتر.
اگه دیگه قرص آبیها هم صورت قشنگشو از جلو چشمامون نبرد و همهجا دیدیمش چی؟
اگه تا آخر عمرمون دیوونهش موندیم چی؟
🖇💌