اَنارستــــــون
شرمندهام از اینکه دلم تنگ میشود گاهی تورا به چشم خودم وعده میدهم #چهارشنبهها #السلام_علیک_یا_عل
لطفا یکی سلام ما رو به امام مهربان برسونه...
شیطان با یک کبر زمین خورد،
آدم با یک حرص زمین خورد،
پسر آدم با یک بخل ذلیل شد،
یونس با یک شتاب ذلیل شد،
ما که الحمدلله همه ی اینها را با هم داریم و احساس ندامتی هم نداریم!
.
#علی_صفائیحائری
#منبرانه
🖇💌
حالا که کسی نیست بیا و بغلم کن
اصلا به جهنم که هوا سرد نباشد...!
#مریم_صفری
🖇💌
اَنارستــــــون
بیتوجهی که از روی عمد باشه توجه حساب میشه... لطفاً به خودت بگیر : ) 🖇💌
ما حداقل یکبار توو زندگیمون کسی رو ملاقات میکنیم که دوست داریم زندگیمون رو
تقدیمش کنیم...
لطفاً به خودت بگیر : )
🖇💌