eitaa logo
Anti_liberal🚩
7.5هزار دنبال‌کننده
31.9هزار عکس
15.6هزار ویدیو
87 فایل
✨️پیشنهادات و انتقادات: @Jahadi68✨️ ✨ادمین تبادل و تبلیغات : @mahwm21 ✨ 🛑کانالی برای سوزش برعندازان😂 🛑تحلیل جالب از اتفاقات روز دنیا👌 🛑دفاع منطقی از ایدئولوژی انقلاب🇮🇷 🛑متناسبترین واکنش به رویدادهای روز دنیا🔥
مشاهده در ایتا
دانلود
_ چیست و چرا؟ متاسفانه عده ای در ایران معنای بعضی کلمات را به درستی متوجه نمی شوند و این عدم توجه باعث می شود عده ای سو استفاده گر بتوانند با تغییر کلمات به راحتی ایده ی خود را به جامعه تحمیل کنند. زیست شبانه یا نایت لایف یکی از این کلمات است که اخیرا سر و صدای بسیارزیادی در کشور ایجاد کرده است. اما معنای این کلمه چیست؟ با یک سرچ ساده در اینترنت متوجه معنای کلمه ی نایت لایف می شوید. نایت لایف یا اصطلاحی برای سرگرمی هایی است که معمولا مناسب بزرگسالان است، شامل نایت کلاب ها، بارها، کافه ها، کاباره ها، کنسرت ها، سینماها، شوها و.... پس این تصور رایج که در زیست شبانه مردمی که روزها کار می کنند، دست زن و بچه را گرفته و برای صرف ساندویچ به مرکز شهر می روند تصوری از اساس اشتباه است. نایت لایف اساسا برای فحشا شکل گرفته است. نکته ی دیگر در مورد نایت لایف این است که عموما در مراکز شهر اتفاق می افتد. يعنی شهرهای بزرگ در دنیا علاوه بر حاشیه ی شهر که عموما مسکونی است دارای مناطقی هستند که در آمریکا داون تاون (Downtown) و در انگلستان سیتی سنتر (city center) می گویند. در کشورهای غربی سر ساعت مشخصی تمام مراکز خرید و تفریح در حواشی شهر تعطیل و مردم برای ادامه ی زندگی و تفریح به مراکز شهر می روند. این مراکز شهر از حاشیه ی مسکونی شهر مجزا باشند و باعث آزار و اذیت ساکنین نشود. هرچند همچنان در این مراکز شهر نیز خانه هایی وجود دارد. که معمولا ارزان قیمت هستند و ساکنین آن به خاطر سر و صدای آزار دهنده ی هرشبه معمولا دچار بی خوابی و ناراحتی های قلبی می شوند. پس مشکل دیگر این است که از آنجایی که در ایران معمولا نقاط مشخصی برای این تفریحات در نظر گرفته نشده است که این اصلی ترین مشکل است. کافیست یک شب در یک شهر اروپایی مانند پاریس بگذرانید (خصوصا اگر آن شب شب یکشنبه باشد) تا متوجه عمق فاجعه بشوید. در شب های یک شنبه بیمارستان های ‏این شهرها شلوغ ترین شب ها را تجربه می کنند. اصطلاح ‎ در مقابل نایت لایف نیز متاسفانه مانند اصطلاحاتی مثل خانه ی عفاف، در مقابل فاحشه خانه، کارمزد در مقابل ربا، زنا در مقابل ازدواج سفید در این کشور در پرتوی ناآگاهی مردم از مفاهیم اساسی به مفهومی مثبت تبدیل شده است در حالیکه از اساس مفهومی غربی و مصرفی است. شاید بگویید در کشورما که کاباره و بار و نایت کلاب وجود ندارد پس مشکل کجاست؟ درست است اما توجه کنید که فرم، خود به خود محتوا را ایجاد می کند. شما هنگامی که یک بانک احداث کردید نمی توانید بگویید ربا نمی گیرید. چون فلسفه ی وجود بانک بر پایه ی ربا شکل گرفته است. شما بانک را احداث کن تا بانک خود به خود ربا را ایجاد کند. شما زیست شبانه را ایجاد کن تا زیست شبانه خود به خود تفریحات شبانه را ایجاد کند. مشکل دیگر این است که می گویند کسی که به دنبال فحشاست روز نیز می تواند چنین کند. این هم حرف درستی است اما کسی که به دنبال فحشا نیست. زمانی که فحشا همه گیر شد او نیز درگیر می شود. فحشای تایید شده، دیر یا زود همه را به سمت خود می کشد. پینوشت: احتمالا دوستانی خواهند گفت که حرفهایی که در مورد خارج از کشور گفتم ندیده اند. به اینها می گویم که باید بیشتر ببینید. در پایان نگاهی به سایت های موافق زیست شبانه خالی از لطف نیست: اقتصاد آنلاین، ایرنا، تابناک، خبر آنلاین، ایسنا و... و البته تا اینجا تنها یک سایت خبری (تسنیم) در مقابل این طرح واکنش منفی نشان داده است. باید دید چه تفکری پشت این طرح و طرح هایی مانند این نهفته است. نکات تکمیلی ۱ : همانطور که گفته شد برای اجرای طرح نایت لایف دولت باید نقاطی از شهر را آماده کند که ترجیحا در مرکز شهر باشد. این طرح نیازمند بودجه و هزینه است. از طرفی معمولا نایت لایف در کشورهای دنیا یک پدیده ی فصلی است و در فصولی از سال اجرا می شود که توریست و متقاضی زیاد باشد پس با توجه به این نکته که در ایران توریست و متقاضی آنقدر زیاد نیست که جوابگوی هزینه های کارکرد مراکز تفریحی خارج از ساعات اداری را بدهد به نظر میرسد که این طرح چیزی فراتر از مسائل اقتصادی را در نظر دارد. 👤 Ahmad Sobhani @Antiliberalism
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
حمایت باران کوثری از نوشین جعفری هتاک اهل بیت... @Antiliberalism
Anti_liberal🚩
حمایت باران کوثری از نوشین جعفری هتاک اهل بیت... @Antiliberalism
سالها مملکت ما در سینما و ورزش و خودروسازی و پستهای کلیدی ، به صورت در دست منافقین و دشمنان اهل بیت(ع) بوده. فارغ از وضع پوششون سوالی دارم از خانم باران کوثری که آیا واقعا نمیدونه چرا دستگیر شده؟ نمیدونه به اهل بیت(ع) هتاکی میکرده؟ خائن های نانجیب یک عمر مملکت دست اینا بوده و ما نمیدونستیم از وقتی دیدم یه رقم شبکه اجتماعی باهم عین روز ، تخلف میکنه و ندید میگیرن ، فهمیدم خیلی از مسئولین ما دارن میگن یه وقتی میبینی ما دستگیر میشیم چرا ؟ چون ما رو برای این مملکت نمیخوان که ❌اگه میخواستن ، الهام چرخنده نمیگفت از وقتی باحجاب شدم ، بایکوتم کردن ❌که اگر ما رو میخواستن ، حسن عباسی زندان نمیرفت و مرتبطین با آمدنیوز ول بگردن و بچرن. ❌که اگر ما رو میخواستن ، به تلگرام امان نمیدادن تا شرایط دو قطبی سازی جامعه و توهین به مقدسات رو فراهم کنه ❌که اگر میخواستن ، در به گفته دکتر شهریار زرشناس ، راه رضاشاه پهلوی در آلترناتیو اسلامی_باستانی رو ادامه نمیدادن جرثومه فساد حتی به نام شهدا در معابر و کوچه ها رحم نمیکنه در مقابل ما چه کردیم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ حتی زورمون میاد همدیگه رو فالو کنیم اتحاد که نزدیک به صفرررررر امروز ما فقط باید گوش به فرمان رهبری باشیم و بس یعنی فارغ از تخریب ودروغ ، علیه عوامل فساد جامعه روشنگری کنیم باید خیلی از مسئولین کنونی کنار برن @ANTiliberalism
▪️مستند هسته ای ثریا پخش نشد! برنامه ثریا که در زمان تصویب برجام مجموعه مستندهای هسته ای اش در نقد برجام واکنش های زیادی از سوی دولت و رسانه های حامی برجام به همراه داشت، قرار بود در جدیدترین مستند هسته ای اش با عنوان "جانور گرسنه" به ماجرای مهار حمله استاکس نت به سایت نطنز و اعمال فشارهای دشمنان و محدودیتها بر صنعت هسته ای بپردازد که علیرغم پخش تیزر این مستند از شبکه یک این مستند امشب پخش نشد! 🔻 منبع👈صدای ایران http://eitaa.com/joinchat/1564672000C862dbe03c9 @Antiliberalism
به فكر نمازت باش، مثل شارژ موبایلت! با صدای اذان بلند شو، مثل صدای موبایلت! از انگشتانت برای اذكار استفاده كن، مثل صفحه کلید موبایلت! قرآن را هم همیشه بخوان، مثل پیام‌های موبایلت و ...
بسم الله الرحمن الرحیم سوره مبارکه حج🌼 تفسیر نور (محسن قرائتی) ذلِكَ بِأَنَّ اللَّهَ هُوَ الْحَقُّ وَ أَنَّهُ يُحْيِ الْمَوْتى‌ وَ أَنَّهُ عَلى‌ كُلِّ شَيْ‌ءٍ قَدِيرٌ «6» اين (مراحل مختلف خلقت انسان و گياه) به خاطر آن است كه خداوند حقّ است و اوست كه مردگان را زنده مى‌كند و بر هر چيزى تواناست. وَ أَنَّ السَّاعَةَ آتِيَةٌ لا رَيْبَ فِيها وَ أَنَّ اللَّهَ يَبْعَثُ مَنْ فِي الْقُبُورِ «7» و (آفرينش انسان از خاك و رويش گياهان از زمين خشك، نشانه آن است كه) همانا قيامت آمدنى است و شكى در آن نيست، و خداوند تمام كسانى را كه در قبرها آرميده‌اند زنده خواهد كرد. پیام ها 1- آفرينش انسان و گياه، نشانه‌ى حقانيّت خداوند است. «ذلِكَ بِأَنَّ اللَّهَ هُوَ الْحَقُّ» 2- خداوند هرگز آفرينش را با مرگ و مير رها نمى‌كند زيرا كسى كه حقّ است، هرگز كار لغو و باطل از او سر نمى‌زند. پس بايد آفريده‌هاى خود را به مقصد و هدف نهائى برساند و پس از مرگ مرحله‌ى ديگرى باشد. «بِأَنَّ اللَّهَ هُوَ الْحَقُّ وَ جلد 6 - صفحه 21 أَنَّهُ يُحْيِ الْمَوْتى‌» 3- كسى كه يك بار آفريد، باز هم مى‌تواند بيافريند. «يُحْيِ الْمَوْتى‌» 4- كسى كه هم ابتداءً خلق مى‌كند و هم مى‌تواند در آفريده‌ى خود هرگونه تصّرفى انجام دهد، قادر مطلق است. «عَلى‌ كُلِّ شَيْ‌ءٍ قَدِيرٌ» 5- معاد، جسمانى است. «يَبْعَثُ مَنْ فِي الْقُبُورِ» @AntiLiberaLism
پنج قانون برای داشتن یه زندگی شادتر: ۱. خودتونو دوست داشته باشید ۲. کارای نیک انجام بدید ۳. همیشه مردم رو ببخشید ۴. به هیچ کس آسیب نرسونید ۵. مثبت باشید
محمد سرافراز و روایت یک «نفوذ» به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم، محمد سرافراز آبان ماه سال 93 با حکم رهبر انقلاب برای یک دوره پنج ساله به عنوان رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران منصوب شد، اما طولی نکشید که سرافراز از ریاست این سازمان استعفا داد و بازنشست شد. رهبر انقلاب اردیبهشت 95 در حکم انتصاب رئیس جدید سازمان از تلاش‌های انقلابی و ارزشی دلسوزانه‌ی سرافراز تشکر کردند و توصیه فرمودند که تلاش‌های او هرگز نباید فراموش شود. سرافراز مدت‌ها پس از استعفا فعالیت رسانه‌ای نداشت و به درخواست برخی از رسانه‌ها برای گفتگو نیز پاسخ رد داد، اما از چند ماه پیش گفتگوهایی با برخی از رسانه‌ها و روزنامه‌نگاران انجام داد که نشان می‌دهد سرافراز از دوران مسئولیتش در صداوسیما دچار حاشیه‌هایی شده است. محمد سرافراز در روزهای پیروزی انقلاب اسلامی همراه با برادر خود (جواد سرافراز) -که بعدها در تیر ماه سال 60 در حادثه انفجار حزب جمهوری اسلامی به شهادت رسید- ساختمان رادیو را در میدان ارگ تسخیر کردند و از همان روزها وارد صدا و سیما شد و در واحد ارتباطات مردمی مشغول به کار شد، اما چون مسئول آن بخش یکی از اعضای سازمان مجاهدین خلق بود، از سازمان بیرون آمد و همزمان با جنگ به سربازی رفت. سرافراز در سن 21 سالگی به سازمان بازگشت و در رادیو مشغول به کار شد. او یک سال بعد، مدیر پخش شبکه اول سیما شد، اما در نیمه سال 62 از سازمان بیرون آمد و به روزنامه رسالت رفت و ابتدا مسئول بخش سیاست خارجی و سپس سردبیر این روزنامه شد. با آغاز ریاست علی لاریجانی بر سازمان صدا و سیما و ادامه 👇 @ANTILIBERALISM
Anti_liberal🚩
محمد سرافراز و روایت یک «نفوذ» به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم، محمد سرافراز آبان ماه سا
در سال 73 سرافراز مجدد به سازمان برگشت و این بار عهده‌دار معاونت برون‌ مرزی شد. او به مدت 20 سال معاون برون مرزی سازمان صدا و سیما بود و توانست با افتتاح شبکه‌های تلویزیونی سحر، پرس تی‌وی، العالم، کوثر، هیسپان تی‌وی و آی‌ فیلم و تحول در شبکه‌های رادیویی، این معاونت را به قول خودش از "تبعیدگاه سازمان" و "گود عرب‌ها" به رسانه‌ای پیشرو تبدیل کرد. مدیریت تحول‌گرای سرافراز موجب شد که نام او در چند دوره به عنوان گزینه‌ احتمالی ریاست سازمان مطرح شود تا اینکه در سال 93 و با پایان یافتن دوره مسئولیت عزت الله ضرغامی با حکم رهبر انقلاب به این سمت برگزیده شد. سرافراز با انتصاب به این سمت اعلام کرد که چابک‌سازی، صرفه‌جویی در هزینه‌ها و سیاست‌گذاری در سازمان را در دستور کار قرار داده است. 11 ماه پس از آغاز به کار سرافراز در سمت ریاست سازمان، او و مدیران صدا و سیما با رهبر انقلاب دیدار کردند. رهبری در آن دیدار از اقدامات مدیران و کارکنان رسانه ملی به ویژه سرافراز تشکر کردند و 13 صفت برای رئیس سازمان برشمردند. «پرکاری»، «سخت‌کوشی»، «با همت بودن»، «منظم بودن»، «ساده‌‌زیست بودن»، «به‌دور از تشریفات و تجملات بودن»، «پاک‌دست بودن»، «حساس بودن در مورد بیت‌المال»، «شجاعت»، «برخورداری از جسارت در تصمیم‌گیری»، «خلاقیت»، «مبتکر بودن» و «نوآور بودن» 13 صفتی بودند که رهبر انقلاب به سرافراز نسبت دادند و البته فرمودند: این ویژگی‌ها بسیار باارزش و مورد تحسین است که باید استمرار داشته باشند و برای سازمان صداوسیما به‌عنوان یک سازمان فراقوه‌ای لازم و ضروری است. امّا آقای سرافراز چند صباحی پس از مسئولیتش و با باز شدن پای شهرزاد میرقلی‌خان به حوزه ریاست، دچار حاشیه‌ها و چالش‌هایی شد که او را تا استعفا کشاند. او پس از استعفا فعالیت خاصی نداشت و شواهد اینگونه نشان می‌داد که احتمالاً بنا دارد از حاشیه‌ها دوری کند. اما دیدار اوایل اردیبهشت امسال سرافراز با شهرزاد میرقلی‌خان -که اواخر سال 94 از ایران خارج و به عمان رفته بود- در مسقط، روند و تسلسلی از حاشیه‌ها و اظهارنظرهای عجیب و غریب را به همراه داشت. این روند نهایتاً تاکنون به کتابی که از آقای سرافراز با عنوان "روایت یک استعفا" در اواخر هفته گذشته منتشر شده، ختم شده است. کتابی که به نظر می‌رسد مشروح تحلیل و گمانه‌زنی‌های سرافراز از تمام آنچیزی است که او را به این مواضع و به شخصیت فعلی‌اش کشانده است. از این نظر بررسی این کتاب و مولفه‌های متصل به این مسئله می‌تواند در تحلیل اینکه چرا آقای سرافراز به اینجا رسیده است بسیار کمک کننده باشد. درباره جزئیات کتاب آقای سرافراز می‌توان ورود و آنها را بررسی کرد؛ اما هدف این کتاب چنین نیست و به نظر می‌رسد بررسی جزئی آن نیز کمکی به فهم کلی ماجرا نکند. امّا چیزی که می‌توان در این زمینه به قطع گفت آن است که دست‌کم غلط بودن برخی روایت‌های آقای سرافراز برای نگارنده این متون مشخص است. مثلاً درباره موضوع اخلال در یک مزایده‌ مهم برای صداوسیما و کنارکشیدن بانک توسعه تعاون (وابسته به وزارت تعاون) از مزایده که آقای سرافراز بارها در گمانه‌زنی‌های خود -چه در مصاحبه با عبدالرضا داوری و چه در همین کتاب- مطرح کرده و گفته است که آقای ربیعی وزیر وقت کار، رفاه و تامین اجتماعی به دلیل دوستی خود با آقای طائب رئیس سازمان اطلاعات سپاه این اقدام را صورت داده، تحقیقات خبرنگار تسنیم نشان می‌دهد که اساساً چنین مسئله‌ای در میان نبوده و آقای ربیعی بنا به ملاحظات دولت این کار را انجام داده است. و جالب اینجاست که آقای سرافراز دقت نکرده است که خود خانم میرقلی‌خان نیز در اظهارنظری این مسئله را تایید کرده که آقای روحانی به بانکها دستور داده بود که همکاری‌شان را با صداوسیما قطع کنند. آقای سرافراز تقریباً برای هیچکدام از این ماجراهای خود سندی ارائه نمی‌کند و از لحن و تصریح او نیز مشخص است که او بنابه تصورات و تشخیص‌هایی که درباره افراد دارد، اینگونه تحلیل کرده است. هرچند می‌توان به ایشان خرده گرفت که چرا مثلاً در همین زمینه اینچنین نتیجه نمی‌گیرد که آقای ربیعی به درخواست رئیس جمهور چنین کاری را صورت داده؛ چرا که بررسی‌ها نشان می‌دهد این موضوع به واقعیت نزدیک‌تر است و حتی اگر چنین ادعایی هم نکنیم مولفه‌ها و عناصر تحلیلی بیشتر به سمت چنین گمانه‌زنی‌ای است. چرا که دولت آقای روحانی اساساً با صداوسیما میانه خوبی نداشته و در برهه‌های مختلف تلاش کرده است عایدی و بودجه چندانی نصیب صداوسیما نشود. نامه‌ی چندی پیش آقای رئیس‌جمهور به نوبخت مبنی بر اینکه بودجه صداوسیما صرفاً در صورت صلاحدید نمایندگان دولت تخصیص یابد، خود گواه مهمی در این زمینه است. اما آقای سرافراز به دلیل پیش‌فرضی که در ادامه به آن خواهیم پرداخت ترجیح داده است به نحو دیگری ماجرا را روایت کند. درباره بخش‌های دیگری از کتاب نیز می‌توان به همین صورت
Anti_liberal🚩
محمد سرافراز و روایت یک «نفوذ» به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم، محمد سرافراز آبان ماه سا
احتجاج کرد؛ امّا بهتر آن است که به فضای کلانی که برای آقای سرافراز ساخته شده پرداخته شود. او در کل به  این تصویر رسیده است که یک دست و حکومت پنهان نیرومندی از بیرون صداوسیما را عملاً از دست آقای سرافراز خارج کرده و یا در کار او اخلال‌های جدی به وجود آورده تا او را زمین بزند. این ادعای محوری سرافراز است که باید محک زده شود. البته آقای سرافراز این ادعاها را درباره بخش‌هایی مطرح می‌کند که کار او را ساده می‌کند؛ اطلاعات سپاه و بیت‌رهبری و مجموعه‌هایی از این دست که به واسطه‌ی ماهیت خود کمتر می‌توانند روندها و روال‌های موجود و جزئیات اقدامات را هر روزه و به صورت مکرر در رسانه‌ها بیان کنند و اگر وارد چنین میدانی شوند قاعدتاً آنکه بیشترین سود را می‌برد طرف خارجی خواهد بود که به راحتی می‌تواند اطلاعات ذی‌قیمتی را کشف کند. اما محک این ادعای آقای سرافراز نیازی به اطلاعات ندارد و با یک تحلیل ساده می‌توان درباره آن سخن گفت. اگر این ادعای آقای سرافراز پذیرفته شود که حکومت پنهانی در میان بوده که از همان روزهای اول مانع او بوده و در کار او اخلال ایجاد کرده است، تصاحب سمت ریاست مجموعه حاکمیتی بسیار مهمی به نام صداوسیما توسط خود او چگونه باید تحلیل شود؟ آیا خود آقای سرافراز هم جزئی از همین حکومت پنهان است؟ آقای سرافرازی که به گفته خودش فقط یک خبرنگار در روزنامه رسالت بوده اما نهایتاً به ریاست صداوسیما رسیده است! اگر چنین حکومت پنهانی که بنا دارد همه چیز را در قبضه خود داشته باشد چنین توانمندی ندارد که نگذارد یک خبرنگار معمولی روزنامه رسالت به ریاست صداوسیمای مملکت برسد دقیقاً چه حکومت پنهانی است؟ از این موارد نمونه‌های متعددی را می‌توان در کتاب تحلیل کرد؛ اما به نظر می‌رسد مسئله‌ی اصلی آقای سرافراز ماجرای خانم «شهرزاد میرقلی‌خان» است. در واقع خانم میرقلی خان «دال مرکزی» تمام حاشیه‌های امروز آقای سرافراز است و رئیس سابق صداوسیما از آنجا که در این مسئله با نهادهای مختلف از جمله اطلاعات سپاه به مشکل برخورده، همه‌ی ماجراها و تاریخ را هم به نحوی روایت می‌کند که از دل آن چیز دیگری بیرون بیاید. آقای سرافراز مشخصاً از اینکه دستگاه‌های نظارتی به او درباره خانم میرقلی‌خان تذکر داده‌اند گله‌مند است. او در این زمینه به آن نتیجه‌ای که دستگاه‌های اطلاعاتی و نظارتی رسیده‌اند نرسیده و از همین روست که در بسیاری از مسائل دیگر نیز روایت را تغییر داده و حتی تحلیل آن را قلب کرده است. این مسئله بارها و بارها و از جمله در همین کتاب نیز توسط آقای سرافراز به عنوان کانون درگیری‌های او در صداوسیما بیان شده است. آنگونه که خود خانم میرقلی‌خان و آقای سرافراز نیز تصریح کرده‌اند دستگاه‌های نظارتی به آقای سرافراز گفته‌اند که خانم میرقلی‌خان می‌تواند از مصادیق نفوذ باشد و به همین دلیل بهتر است از سازمان صداوسیما به عنوان یکی از مهمترین نهادهای حاکمیتی کنار گذاشته شود. آنچنان که میرقلی خان و سرافراز روایت کرده‌اند دستگاه‌های نظارتی به آنها گفته‌اند که حتی حضور 5 ساله خانم میرقلی‌خان در زندانهای امریکا نیز به احتمال زیاد ساختگی است و سند متقنی در این زمینه وجود ندارد. اتفاقاً بررسی‌های چند تن از خبرنگاران تسنیم در تهران و واشنگتن نیز نشان می‌دهد که اسناد قابل اتکایی برای آنکه خانم میرقلی‌خان 5 سال در زندان بوده باشد وجود ندارد، اما اساساً بهتر است فرض کنیم آقای سرافراز در این باره هم درست می‌گوید! اما مسئله این است که آیا نشانه‌هایی بهتر از آنچه اخیراً از خانم میرقلی‌خان در فضای مجازی ارائه شده می‌توان برای نفوذ او ارائه کرد؟ صرف‌نظر از ظاهر خانم میرقلی‌خان که هیچ نسبتی با نهاد حاکمیتی چون صداوسیما ندارد و البته خود آقای سرافراز هم در این باره مخالفتی نمی‌کند(یعنی می‌پذیرد که ظاهر او در صداوسیما نامتعارف بوده)، مواضع و نامه‌هایی که او در صفحات شخصی خود در فیس بوک و یوتیوب و اینستاگرام مطرح می‌کند هیچ فاصله‌ای با یک فرد ضدانقلاب و مخالف تمام اصول جمهوری اسلامی ندارد. او عملاً جمهوری اسلامی را نظام نامشروع و غیرمردمی و با هزاران برچسب و وصله‌ی عجیب و غریب خطاب می‌کند و مدعی می‌شود که در آینده اطلاعاتی را افشا می‌کند که اساس جمهوری اسلامی را زیر سوال می‌برد! البته خانم میرقلی‌خان بارها در این باره زمان ارائه کرده اما با پایان هرکدام از این زمان‌بندی‌ها هم چیزی ارائه نشده است، اما همین رویکرد و موضع او نشان می‌دهد که او هیچ نسبتی با جمهوری اسلامی ندارد. آیا آقای سرافراز در این مدت نتوانسته به این جمع‌بندی برسد که  اگر خانم میرقلی‌خان واقعاً یک زندانی عادی بوده و مظلوم است، چگونه چنین فردی تحت حمایت پادشاهی عمان است و چنین جایگاهی در این پادشاهی دارد؟ حال اگر آقای سرافراز در گذشته در این باره دچار تردید بوده که حضور چنین فردی با  چنان مواضعی مصداق نفوذ در صداوسیماست، حالا
Anti_liberal🚩
محمد سرافراز و روایت یک «نفوذ» به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم، محمد سرافراز آبان ماه سا
و پس از اتفاقات و ماجراهای اخیر نمی‌تواند هیچ شک و شبهه‌ای داشته باشد. لذا آیا بهتر نیست که با اصلاح این دال مرکزی، آقای سرافراز درباره بقیه مسائل نیز تجدید نظر کند؟ همچنان که رهبر انقلاب نیز در دیدار مسئولان صداوسیما بیان کردند آقای سرافراز مدیری پاک‌دست و ساده‌زیست و منظم و با همت و... بود و قریب به اتفاق همه‌ی آن اوصاف همچنان درباره ایشان صادق است اما مسئله اینجاست که به نظر می‌رسد مسئله‌ی نفوذ پیچیده‌تر از مسائل روزمره سیاست است و فردی همچون خانم میرقلی‌خان توانسته‌ است با یک نفوذ عجیب و برنامه‌ریزی شده جمهوری اسلامی ایران را از یکی از مدیران شایسته خود محروم کند. نحوه‌ی تاثیر این نفوذ بر آقای سرافراز به حدی بوده است که غیر از شکل‌گیری یک تحلیل غلط کلان درباره اوضاع کشور برای او، درباره مسائل بین‌المللی نیز دچار یک تشویش عجیب شده است. آقای سرافراز که روزگاری مدیر برون‌مرزی صداوسیما و یکی از مسلط‌ترین افراد به تحولات بین‌الملل در ایران بود، به دلیل بغضش از چنین تصویری که برای خود ساخته حتی برای روز حمله‌ی آمریکا به ایران هم زمان تعیین کرده و می‌گوید که امریکا بعد از ماه رمضان به ایران حمله خواهد کرد! در حالی که چند ماهی هم از ماه رمضان گذشت و چنین اتفاقی نیفتاد. تاریخ روایت‌های مهمی از گرفتار شدن و تغییر مسیر جدی افراد پاک‌دست و سالم به واسطه‌ی تحلیل‌ها و تصویرسازی‌های غلط دارد. رفاعه‌بن‌شداد که ماجرای او به واسطه‌ی محرم و پخش های مکرر فیلم مختارنامه در این ایام برای مردم آشناست از جمله این روایت‌هاست. آنچنانکه تاریخ روایت کرده و مختارنامه به تصویرکشیده، او انسانی سالم و واقعاً در پی عدالت بود و جزو توابینی به شمار می‌رفت که حقیقتاً می‌خواستند جان خود را برای انتقام امام حسین(ع) فدا کنند، اما تحلیل‌های غلط سیاسی او را به جایی کشاند که نهایتاً‌ چشم باز کرد و دید که پیش‌نماز شمر شده است! تاریخ می‌تواند برای بسیاری تکرار شود؛ آقای سرافراز هم این روزها مانند احمدی‌نژاد تیتر یک بی‌بی‌سی و رسانه‌های معاندی شده است که دوست دارند سخنان او را تاییدی بر ادعاهای خود بگیرند. ماجرا مشابه داستان رفاعه است اما تفاوت اینجاست که آقای سرافراز وقت برای جبران دارد اما رفاعه زمانی به فکر جبران افتاد که اجل فرصت زیادی در اختیارش نگذاشته بود. انتهای پیام/ @AntiLiberalism
(بسم الله الرحمن الرحیم) یعنی چی؟ 👇 خدا ترجمه الله نیست برخی مفسرین میگن خدا ترجمه کلمه غنی است خلاصه معنی بسم الله الرحمن الرحیم 👇👇👇👇👇👇 🌼به نام آن ذاتی که همه موجودات ، ناآگاهانه واله(حیران) او هستند و او تنها حقیقتی است که شایستگی پرستش دارد و رحمت عام او شامل تمام خلایق و مهربانی خاص او شامل مومنین است.🌼 تازه اینم کامل نیست و کلمه الله معنیش طولانی تره جالبه بعضیا اینا رو نمیدونن و میگن نماز رو فارسی بخونیم اگر ترجمه فارسی نمازو بخونن فکر کنم نصف روزی طول بکشه تا بتونن دو رکعت بخونن😂 @Antiliberalism
🔔 💠 امیرالمؤمنین علیه السلام: 🌹 هر كس كينه را از خود دور كند، قلب و عقلش آسوده مى گردد 🌹 امروز روز دیگریست... آنقدر مشغول دوست داشتن دیگران باش، که فرصتی برای نفرت نداشته باشی!
💐صبح قرانی💐  در سراسر زندگی توقف ممنوع 👈اعوذبالله من الشیطان الرجیم 🔸بسم الله الرحمن الرحیم 📢فَإِذٰا فَرَغْتَ فَانْصَبْ (٧)انشراح وَ إِلىٰ رَبِّكَ فَارْغَبْ (٨) انشراح پس هنگامى كه از كار مهمى فارغ مى‏شوى به مهم ديگرى پرداز 🌻🌻🌻، ✅ در انتهای زندگی دور زدن ممنوع حَتّٰى إِذٰا جٰاءَ أَحَدَهُمُ اَلْمَوْتُ قٰالَ رَبِّ اِرْجِعُونِ (٩٩)مومنون لَعَلِّي أَعْمَلُ صٰالِحاً فِيمٰا تَرَكْتُ كَلا ..ّٰ (١٠٠) مومنون «هنگامی که مرگ هریک از آنان فرا رسد، می‌گوید: پروردگارا! مرا بازگردانید»، «شاید در آنچه از خود به جای گذاشته‌ام، کار نیکی انجام دهم. هرگز 🍁🍁🍁 🍃🌹🍃 🍃🌹🍃 @Antiliberalism 🍃🌹🍃🌹🍃🌹🍃🌹🍃🌹🍃
اگر اینو مینویسی پشت ماشینت حلالت بنویس، دمت گرم یزید زمانه ات را بشناس👌 @Antiliberalism
سلام علیکم چند سال هست که تو پیاده روی اربعین موکب مردمی داریم و به کمک و مدد امام حسین (ع) هرسال پرشورتر و پررونق تر میشه راس کار ما برنامه های فرهنگی هست و اطعام و اسکان هم داریم امسال به مشکلات مالی بدی دچار شدیم و از سال گذشته قرض داریم متاسفانه از سال گذشته در حدود 70 میلیون تومان قرض داریم و امسال حدود 500میلیون تومان به بالا برآورد هزینه دارد موکب عمود 1095 به نام موکب خادمین شهدا هست اگر کسی بانی خیر سراغ دارد یا خودش میخواد کمک کنه خبر بدید ممنون میشیم اجرتون با ارباب بی کفن شماره کارت:6104337601663022 به نام : سجاد مروتی شریف آبادی یاعلی
Anti_liberal🚩
@Antiliberalism
🏴 | «حُر بن یزید» در مبارزه معنوی و درونی پیروز شد ‌ ◾️ گزیده بیانات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای درباره نهضت امام حسین(علیه‌السلام)؛ قابل استفاده در استوری اینستاگرام 💻 @Khamenei_ir0
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅چرا آمریکا و اسرائیل علی رغم بودجه اندک نظامی ایران از قدرت بازدارندگی و موشکی کشورمان نگرانند؟ 📍به روایت نظریه پرداز مطرح آمریکایی نوام چامسکی @Antiliberalism
🏴 🏴 💠امام صادق(ع): 🍃هرکس در ایام عزای جد ما حسین«ع» بر سر در خانه ی خود نصب نماید مادرم حضرت (سلام الله علیها) هر روز او و اهل خانه را دعا میکند. به عشق امام حسین علیه السلام کوچه هاتون را مشکی بزنید و سر در خونه ها کتیبه بزنید 🌸 @shahid_hadi124 👈منبع @ANTiLiberaLism 🌸💫🌸💫🌸💫🌸💫🌸
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥جعل مذهب! میدونی، مث جعل اسکناسه، شغل کثیف و شاغل خبیث! دیگه بستگی به خودت داره که بتونی مذهبی اصیل رو از تقلبی درست تشخیص بدی. و الا یهو به خودت میای و میبینی بخاطر رفتار دوتا از دین فراری شدی و رفته تو پاچه مبارکت..! @Antiliberalism
🚩پاسخ آیت‌الله آملی لاریجانی به نامه جمعی از اعضای مجمع تشخیص 🔹از نامه اینجانب دلسوزان بسیاری مکدر شدند، در همین جا بر خود فرض می دانم که از محضر شریف همه آنان عذرخواهی کنم. 🔹آیت الله یزدی حفظه الله منشا خدمات بسیاری در حوزه های علمیه بوده اند و سابقه مودت اینجانب با ایشان هم دیرینه. 🔹ما همه در یک صفیم و دشمن بی جهت خیال باطل تفرقه افکنی نکند، 🔹دشمن با اجیر کردن عده ای در خارج کشور و همراهی عده ای دیگر در داخل تلاش می کند با شایعه افکنی و دروغ پردازی به اهداف فوق برسد. 🔹می پذیرم که باید نامه با لحن درست تر  و دقت بیشتری نگاشته می شد تا جلوی این سوء استفاده ها گرفته شود. @AntiLiberalism
بسم الله الرحمن الرحیم تفسیر نور (محسن قرائتی) وَ يُسَبِّحُ الرَّعْدُ بِحَمْدِهِ وَ الْمَلائِكَةُ مِنْ خِيفَتِهِ وَ يُرْسِلُ الصَّواعِقَ فَيُصِيبُ بِها مَنْ يَشاءُ وَ هُمْ يُجادِلُونَ فِي اللَّهِ وَ هُوَ شَدِيدُ الْمِحالِ «13» رعد با ستايش او و فرشتگان از بيم او تسبيح مى‌كنند و او صاعقه‌ها را فرو مى‌فرستد تا هر كه را بخواهد مورد اصابت قرار دهد، در حالى كه آنان درباره خداوند به جدال مى‌پردازند و او سخت كيفر است. نکته ها در فرهنگ قرآن، كلّ هستى در حال تسبيح خداوند، آنهم تسبيحى براساس علم وشعور وانتخاب. جالب آنكه قرآن بگونه‌اى اين مطلب را طرح و بيان مى‌كند كه اذهان را به خود متوجّه سازد و ردّى بر ناباورى‌ها باشد. از جمله: 1. آوردن الفاظى مثل «سبح» و «يُسَبِّحُ» كه صراحت در اين معنا دارد. 2. تكرار اين مطلب در سوره‌هاى متعّدد. 3. آوردن مسئله تسبيح موجودات در ابتداى سوره و بلافاصله بعد از «بسم‌اللَّه». 4. آوردن كلماتى از قبيل: قنوت وخضوع همه هستى‌ «كُلٌّ لَهُ قانِتُونَ» «1»، سجده ستارگان و گياهان‌ «وَ النَّجْمُ وَ الشَّجَرُ يَسْجُدانِ» «2»، اطاعت آسمان وزمين‌ «قالَتا أَتَيْنا طائِعِينَ» «3»، آگاهى موجودات در نماز و تسبيح‌ «كُلٌّ قَدْ عَلِمَ صَلاتَهُ وَ تَسْبِيحَهُ» «4» «1». بقره، 116. «2». الرحمن، 6. «3». فصّلت، 11. «4». نور، 41. جلد 4 - صفحه 328 5. خطاب انسان به اينكه شما تسبيح آنان را درك نمى‌كنيد. «لا تَفْقَهُونَ تَسْبِيحَهُمْ» «1» «محال» از «حِيلَةً» به معناى هر نوع چاره‌انديشى پنهانى است و چون چاره‌انديشى ملازم علم و قدرت است، لذا مفسران‌ «شَدِيدُ الْمِحالِ» را «شديد القوة و العذاب» معنى كرده‌اند. در برخى آيات قرآن، تسبيح و حمد الهى در كنار هم قرار گرفته‌اند؛ «يُسَبِّحُ الرَّعْدُ بِحَمْدِهِ»، «إِنْ مِنْ شَيْ‌ءٍ إِلَّا يُسَبِّحُ بِحَمْدِهِ» «2» چنانكه در ذكر ركوع و سجود نيز چنين مى‌گوييم؛ «سبحان ربى العظيم و بحمده» و «سبحان ربى الاعلى و بحمده» در روايات متعدّدى از اهل سنّت آمده است كه پيامبراكرم صلى الله عليه و آله به هنگام شنيدن صداى رعد سخن خود را قطع كرده و به دعا مشغول مى‌شدند و ديگران را نيز به اين كار ارشاد مى‌فرمودند. «3» برخى صاعقه‌ها كيفر و عذاب الهى مى‌باشند كه بر اقوام گنهكار نازل مى‌شوند، مانند قوم ثمود ... فَأَخَذَتْهُمْ صاعِقَةُ الْعَذابِ الْهُونِ بِما كانُوا يَكْسِبُونَ‌ «4» پیام ها 1- رعد نيز مثل فرشته، تسبيحى آگاهانه و از روى شعور دارد، زيرا كلمه رعد و فرشته در كنار هم آمده‌اند. «يُسَبِّحُ الرَّعْدُ بِحَمْدِهِ وَ الْمَلائِكَةُ» 2- تسبيح فرشتگان بر اساس خداترسى و خشيت است. «مِنْ خِيفَتِهِ» 3- صاعقه و صاعقه‌گرفتگى يك امر تصادفى نيست، بلكه با خواست خدا و مطابق قوانين الهى است. «يُرْسِلُ الصَّواعِقَ فَيُصِيبُ بِها مَنْ يَشاءُ» 4- براى انسان لجوج، چيز خطرناكى مثل صاعقه هم بازدارنده نيست. «يُجادِلُونَ» 5- در فكر حيله وخدعه وجدال با خدا نباشيد كه با او نمى‌توان درافتاد. «هُوَ شَدِيدُ الْمِحالِ» 6- هرگونه تدبير و حيله‌اى بد نيست، چه بسا كه بايد در برابر افرادى، سخت‌ترين تدبيرها و برنامه‌ريزى‌ها را بكار برد. «شَدِيدُ الْمِحالِ» @Antiliberalism