eitaa logo
کانال آنتی‌شبهه
6هزار دنبال‌کننده
12.6هزار عکس
6.6هزار ویدیو
48 فایل
کانال آنتی شبهه در تلگرام: @Antishobheh گروه آنتی شبهه ایتا https://eitaa.com/joinchat/2097479691C55df9079c9 شرایط تبلیغات و تبادل👇 https://eitaa.com/sharayet_tabadolatema تب ادمینی نداریم❌❌ انتقاد پیشنهاد: @marka18385
مشاهده در ایتا
دانلود
﷽ 📲 توزیع کارت هدیه ۵ میلیونی به روحانیون دروغ است❗️ 🔹بنیاد مستضعفان: از ابتدای کرونا، ۳۳۰۰ میلیارد تومان کمک‌های بنیاد مستضعفان به اقشار محروم رسیده؛ از مددجویان و کولبران تا دستفروشان و غسال‌ها و حتی زندانیان. 🔹کمک‌های موثری که معاندان برای بی‌اثر کردنشان، بارها دست به دروغ‌پردازی زدند و اینبار دروغ توزیع کارت هدیه ۵ میلیون تومانی به روحانیون. ✅با آنتی شبهه آگاهانه بپذیریم👇 @Antishobheh
﷽ ⛔️شبهه گفتم: «آزادی یعنی که انسان این امکان را داشته باشد شک کند، اشتباه کند، جست‌وجو کند، حرفش را بزند، بتواند به هر مقام ادبی و هنری و فلسفی و چه مقام مذهبی و اجتماعی و حتی سیاسی نه بگوید!»  آن مقام بلندپایه فرهنگی با حالتی انزجارآلود گفت: «این که شما می‌گویید یعنی ضد انقلاب!» ❇️پاسخ @Antishobheh ☑️در این متن مغالطه ای شده وان اینکه از دو مقدمه مربوط یک نتیجه نامربوط گرفته. 🔹👈بحث در مقدمات آزادی بود و اما انقلابی بودن یا نبودن مطلب دیگری است. و نسبت آزاد بودن و انقلابی بودن عام و خاص مطلق است. از اتفاق هر انقلابی آزاد اندیش هست(به معنای حقیقی). اما هر آزادی و آزادیی انقلابی نیست.(به معنای منظور نویسنده) 📌در بحث آزادی باید گفت: √اولا ما به هیچ وجه آزادی مطلق در عالم نداریم. √ثانیاً آزادی در اندیشه و فکر دستور و شعار و از افتخارات اسلام و نگاه انقلابی است. 🔹👈اساساً خود انقلابی بودن و انقلاب کردن یعنی مخالفت کردن قیام کردن علیه باطل، آزادگی معنوی داشتن ، نقد کردن و نه گفتن به هر نیروی درونی و بیرونی که انسان را اسیر نفس و شهوات درونی و مستکبران بیرونی میکند. 📌اگر در عبارت اول تقسیم بندی ما در آزاد بودن بر مبنای حق و باطل باشد ،حقیقت روشن می‌شود و‌جلوی مغلطه کاری بسته میشود. ما از نویسنده سوال می‌کنیم ،نظر شما راجع به کسی که به حق و عدالت و انسانیت نه بگوید چیست؟ آیا واقعا آزاد است یا اسیر؟⁉️ انسان آزاد اندیش چطور میشود ضد حق و انسانیت و عدالت باشد؟ پس مطلقا نه گفتن به هر چیزی در حقیقت آزادی واقعی نیست. 🔰پس اینجا چند نکته روشن شد. اینکه آزادی واقعی چیست؟ آیا مخالفت با هرچیزی یعنی آزاد بودن؟ بله در ظاهر و از نظر مادی گرایی و لذت پرستی و دنیاطلبی، آزادی یعنی اطاعت محض از شهوات و نفسانیات و هرآنچه میل نفس بود و فراهم کردن هرچه اشتهای غرایز مادی است. قطعا با تعریف حقیقت آزادی مشخص می‌شود که 🔹👈آزاد واقعی و آزادگی واقعی همان انقلابی بودن است چون، اولین شرط آزادی خواهی حق طلبی و حق پذیری است. 🌸گول ظاهر الفاظ را نخوریم.🌸 ✍ رمضان زاده ✅با آنتی شبهه آگاهانه بپذیریم👇 @Antishobheh
﷽ 🔴چرا شیعیان به جشن نیمه شعبان اهمیت می‌دهند؟ ➖اینکه واقعاً فلسفه‌ای وجود دارد و آن اینکه سایر جشنها به مناسبت نجاتها و فرجها و موفقیتهای گذشته است و این جشن یگانه جشنی است که نظر به آینده بشریت دارد؛آن جشنها تقدیر است و این جشن امید است و انتظار. 📅 آیت‌الله شهید مطهری (ره) | یادداشت‏های استاد مطهری، جلد۱۴، ص۸۶ ✅با آنتی شبهه آگاهانه بپذیریم👇 @Antishobheh
🔴 سندرز: ۲۲ میلیون آمریکایی غذای کافی برای خوردن ندارند 👤 برنی سندرز،‌ در پیامی توییتری: 🔹«طی دوران همه‌گیری، ده‌های میلیون آمریکایی بیکار شدند. ۲۲ میلیون آمریکایی می‌گویند که غذای کافی برای خوردن ندارند اما امروز در آمریکا، تعدادی از میلیاردرها ۱.۳ تریلیون دلار ثروتمندتر شدند. این چیزی است که یک اقتصاد تقلبی به آن شباهت دارد.»❗️ پ.ن:کاش برجام مشکل آمریکایی ها رو حل میکرد!! ✅با آنتی شبهه آگاهانه بپذیریم👇 @Antishobheh
﷽ ⛔️شبهه چرا دوچرخه سواری در ملا عام برای بانوان حرامه؟؟ ❇️پاسخ: @Antishobheh چند نکته را باید توجه داشت 🔺نکته اول آنچه حرام شده دوچرخه سواری نیست، جلب توجه و تحریک نامحرم است و اما دوچرخه سواری در جامعه مصداق آن دانسته شده است، وگرنه دوچرخه سواری در مجامع ورزشی زنانه، و یا محیطی که نامحرمی نیست اشکالی ندارد. پس حکم حرمت مستقیما متوجه دوچرخه سواری نیست، متوجه جلب توجه نامحرم است. 🔺نکته دوم: کسی نمی گوید همه مردان با دیدن زن دوچرخه سوار تحریک میشوند، اما بالاخره بخش قابل توجهی وجود دارند که این مسئله برای آنها می تواند عامل محرّک به شمار رود، و ثانیا صرف احتمال خطر گناه برای صدور حکم کفایت می کند، همانطور که در بسیاری احکام دیگر می گویند اگر خوف گناه باشد جایز نست. 🔺نکته سوم: اسلام در احکام ملاک تعیین می کند، ملاکی که تشخیص آن با عُرف است. مثلا در اسلام لباس شهرت حرام دانسته شده، یعنی اگر کسی به گونه ای لباس بپوشد که موجب جلب توجه دیگران شود حرام است، اما این که چه لباسی لباس شهرت محسوب میشود را عُرف تعیین می کند، مثلا لباس های برخی مناطق آفریقا که مردهایشان هم نوعی دامن پا می کنند، خب این در بین آنها اصلا موجب جلب توجه نمیشود و لباس شهرت نیست، اما اگر کسی آن لباس ها را در اینجا بپوشد قطعا حرام است، چون آن لباس اینجا جلب توجه خواهد کرد. امروز اگرچه ممکن است دوچرخه سواری بانوان با رعایت پوشش در برخی جوامع عادی باشد، اما در جامعه ی ما قطعا توجه دیگران را به خود جلب خواهد کرد و کسی در این شکی ندارد، پس طبیعتا جایز نخواهد بود. 🔺نکته چهارم: فارغ از نگاه عرف به دوچرخه سواری بانوان، خود دوچرخه با توجه به نوع نشستن روی آن، و همچنین نوع حرکت دادن آن که از طریق رکاب زدن در بغل هاست طبیعتا میتواند موجب جلب توجه و تحریک کننده باشد. بله اگر در آینده وسیله ای ساخته شد که از طریق همین رکاب زدن باشد اما مثلا مثل قایق های تفریحی که دورش بسته است، مثل صندلی روی آن می نشینند، و رکاب زدن هم از روبروست نه از بغل، خب حکم آن فرق خواهد داشت. 📌خلاصه اینکه دوچرخه سواری به خودی خود مشکلی ندارد، آنچه که موجب این حکم شده فیزیک دوچرخه و دوچرخه سوار است که مایه جلب توجه و تحریک دیگران می شود. 🔺نکته پنجم: یکی از ضرورت های اجتهاد زمان شناسی و شناخت جامعه است، یعنی مجتهد باید آگاه از زمان و شرایط اجتماعی باشد؛ چنین مجتهدی پیش از فتوا تبعات فتوا را بررسی می کند؛ یعنی با نگرشی ایده آلی و فقط آنچه در ذهنش است فتوا نمی دهد، بلکه او با شناخت از جامعه دقیقا می داند آنچه که در جامعه پس از این فتوا اجرا میشود چه خواهد بود. این نکته دقیقی است که باید به آن توجه کرد، یعنی فتوا را با شرایط عرف جامعه سنجید. ✅با آنتی شبهه آگاهانه بپذیریم👇 @Antishobheh
﷽ ⛔️شبهه مصاحبه ای با یکی از وزرای اسبق عربستان هفته گذشته در یکی از نشریات فنلاند به چاپ رسید، که در بین عربهای خاورمیانه بازتاب گسترده ای داشت. این مصاحبه با پیش شرط عدم افشای نام وزیر صورت گرفته بود که نشریه مزبور نیز از افشای نام وی خودداری کرد. دربخشی ازمصاحبه ایشان که مربوط به ایران بود مطالب زیر مطرح گردید: انقلاب ایران بزرگترین پیروزی دنیای عرب در صد سال اخیر بود. اعراب همواره در مقابل ایرانیها احساس ضعف میکردند و به همین دلیل در زمان تسلط اعراب بر ایران در زمان خلیفه دوم، اعراب تا آنجا که امکان داشت ایرانیها را تحقیر کردند. در زمان صدر اسلام تمام زیربنای کشور ایران کاملا نابود شد. تمام کتابهای ایرانیان بدستور خلیفه دوم سوزانده و نابود شدند واگر یک ایرانی کتاب فارسی در منزل نگهداری میکرد، بلافاصله کشته میشد. زنان و دختران ایرانی بعنوان کنیز برای فروش در بازارهای عربستان فرستاده شدند و به مدت دو قرن ایرانیها تحت تحقیر و فشار زندگی کردند. در زمان شاه، ایران دوباره قدرت گرفت ولی ایرانیها قدر موقعیت خود را ندانستند و فریب خوردند. انقلاب ایران موجب تعجب تمام دنیا شد. کشوری که با سرعت در حال پیشرفت بود خود را به منجلاب نابودی انداخت و این برای اعراب خوش یمن بود. اگر انقلاب صورت نمی گرفت، دنیا خاورمیانه را فقط با نام ایران می شناخت. ولی امروز عقب گرد ایران باعث درخشش کشورهای عربی شد. ایشان در پاسخ به وضعیت فعلی ایرانیان گفت: الان نیز ایرانیان به برتری اعراب معترف هستند. نامهای عربی که در ایران نامهای اسلامی نامیده میشود، مورد احترام هستند و ایرانیان حتی تاریخ خود را قبول ندارند و تاریخ اعراب یا تاریخ اسلام را به بچه های خود آموزش می دهند. بسیاری از مسئولین ایران در کشورهای عربی خصوصا عراق و در شهرهای نجف و کربلا و یا کاظمین متولد شده اند و در اصل عرب هستند. حکومت ایران به وضوح ایرانیها را تحقیر میکند . امروزه نیز زائران عراقی برای خوشگذرانی با زنان و دختران ایرانی به ایران سفر میکنند و بسیاری از زنان ایرانی برای روسپیگری به کشورهای عربی فرستاده میشوند. تاریخ دوباره تکرار شد. در زمان خلیفه دوم زنان ایرانی بعنوان برده به کشورهای عربی برده شدند و امروزه بعنوان روسپی توسط باندهایی که حکومت ایران نیز آنها را کنترل میکند ، اینکار صورت میگیرد. اصولا ایرانیها هیچ شناختی از اسلام ندارند. حکومت شیعه ایران ایرانیها را شستشوی مغزی داده و به اسم اسلام کشورشان را نابود کرده است. ایرانیها از خلفای فقط علی را بعنوان امام میپرستند وبه بقیه خلفا دشنام میدهند. آنها نمیدانند که علی مشاور عمر در زمان حمله اعراب به ایران بود و پیروزی اعراب بر ایران بدون کمک سلمان فارسی که یک ایرانی بود، غیرممکن بود. در جایی خواندم که بنا بر دستور حکومت در فیلمهای ایرانی حق ندارند از نامهای عربی برای شخصیت های منفی فیلم استفاده کنند. در حالی که بیکاری ، فقر و فحشا سراسر ایران را فرا گرفته، حکومت ایران دلارهای نفتی را خرج ساختن مقبره امامان شیعه در عراق، و مراکز فرهنگی و تفریحی در کربلا و نجف و لبنان میکند. اینها همه نشان از پیروزی اعراب دارد. پیروزی فقط در جنگ نیست. ایرانیان از لحاظ فکری تحت سلطه اعراب هستند. بسیاری از ایرانیان حاضر به انتخاب اسم ایرانی برای فرزندان خود نیستند و اسمهای اسلامی که همه عربی هستند را انتخاب میکنند و حکومت ایران آنها را به اینکار تشویق میکند. این یک پیروزی برای اعراب است. میخواهیم امشب ۸۰میلیون* *ایرانی به بزرگ درود بفرستند و همچنین حضرت* *زرتشت و اهورا مزدا را ستایش کنند و برای سردار شهید والا* *مقام ایرانی شهید بابک خرمدین که در راه آزادی ایران به دست* *اعراب تازی تکه تکه شد درودها بفرستند* *به اندازه خون آریایی که در رگت جریان دارد این نوشته را منتشر کن* *هرکسی این نوشته رابه ۱۰نفر ارسال کرد یعنی درود فرستاده پاسخ👇👇
❇️پاسخ @Antishobheh 1⃣ ادعاکنندگان اگر در گفته ی خود صادق بودند، می توانستند حداقل نام این نشریه ی فنلاندی را منتشر کنند! اگر طبق ادعا، این مصاحبه ای بازتاب گسترده ای در خاورمیانه داشته، پس چرا در هیچ یک از نشریات یا خبرگزاری ها ذکری از آن نیست؟ اگر هست چرا نام نبرده اند تا ادعایشان را بررسی و حتی باور کنیم؟❓ 2⃣ بر فرض صحت، وزیر اسبق یک کشور مگر چقدر در موضوعات تاریخی و تحلیل وقایع آن تخصص دارد؟ آیا اطلاعات او از اساتید تاریخ دانشگاه ها بالاتر بوده؟ اگر چنین است پس چرا منابع تاریخی ادعاهای وی را تایید نمی کنند؟ 3⃣ ادعای نابودی تمام زیربناهای کشور یا کتابخانه ها، از جمله مطالب دروغی است که مدارک تاریخی عکس آن را بازگو می کنند. ابن خلدون در حالی در قرن هشتم ادعا کرده که خلیفه ی دوم اقدام به نابودی کتاب ها در ایران کرده که پیش از وی هیچ یک از منابع تاریخی سخنی از این موضوع به میان نیاورده اند و البته سخن او نیز فاقد است. همچنین باید گفت مختص ایران نبوده که بگوییم این حملات به سبب حس حقارت در مقابل ایرانیان بوده. آنها در مدت کمتر از یک قرن، مصر، آفریقا، هند، آذربایجان و سرزمین های دور و نزدیک بسیاری را فتح کردند. 📌انگیزه این فتوحات را، هم گسترش اسلام و هم تامین نیازهای مالی و کسب غنیمت دانسته اند. ☑️اگرچه ما شیعیان عموما این فتوحات را شرعی و جایز نمی دانیم اما در عین حال، مبالغه ها و قصه پردازی ها در خصوص جنایات منتسب به اعراب مسلمان را نیز باور نداریم. 4⃣ طبق اسناد تاریخی، ایرانیان در پذیرش اسلام یا پرداخت جزیه اختیار داشتند و عموم مردم ایران پرداخت جزیه را بر جنگیدن یا پذیرش اسلام ترجیح می داده اند، اما آشنایی آنان با آموزه های انسانی اسلام سبب گرایش تدریجی آنان به اسلام بود. همچنین باید افزود ضعف و انحطاطی که دولت ساسانی و آیین بدان دچار بود، زمینه ساز حملات اعراب به ایران بود و گروه های بسیاری در داخل کشور به سبب نارضایتی از وضع موجود اقدام به همکاری با فاتحان می کردند. 5⃣ ادعای کشتن کسانی که اقدام به نگه داری از کتاب های فارسی می کرده اند، هیچ سند و مدرک تاریخی ندارد. اما گسترش فتوحات در ایران سبب ورود بسیاری از واژگان عربی به زبان فارسی بود و مسلمان شدن ایرانیان نیز به این امر کمک کرد. به زعم بسیاری از محققان این امر حتی به غنی شدن زبان فارسی نیز کمک کرده است. البته در زمان فتوحات به ویژه در زمان امویان، رفتار با نومسلمانان و ایرانیان تبعیض آمیز بود و تعصبات قبیله ای اعراب به تحقیر آنان می انجامید که باید گفت خلاف دستورات صریح قرآن و تعالیم اسلامی بود. 6⃣ اگر انقلاب اسلامی در ایران سبب عقب ماندگی کشور شده بود، ما الان در وضعیتی نبودیم که بتوانیم در بسیاری از کشورهای منطقه قدرت و نفوذ داشته باشیم و منافع استکبار در منطقه را به خطر بیندازیم! رشد چشمگیر ما در زمینه های علمی و پزشکی نیز یکی از دلایل پیشرفت ما ایرانی ها پس از انقلاب اسلامی است. 7⃣ مردم ایران علاقه ی قلبی و عمیق به اهل بیت پیامبر دارند و را با جان و دل پذیرفته اند. از قضا تاثیر همین مکتب بوده که آنان را به پایداری و مقاومت در برابر ستمگری ها و زورگویی ها واداشته و از آنان افرادی پرصلابت ساخته است. این عشق به اهل بیت هرگز به معنی پرستش آنان نیست و این از تهمت های خلاف واقعی است که خبیث در دامن زدن به آن نقش اساسی دارد.‼️ امام علی علیه السلام نیز مشاور اختصاصی خلفا نبوده اما همانگونه که از سخنان ایشان قابل استفاده است،👈 آن حضرت علی رغم عدم شرکت در فتوحات، در مواقع مورد نیاز که مورد مشورت قرار می گرفت، بنا به مصالح جامعه ی اسلامی و به دلیل پاسداری از حریم مسلمانان از کمک به خلفا دریغ نمی کرد. البته مشاوره های نظامی آن حضرت به مراتب کمتر از سایر مشورت ها بوده است. 8⃣ مردم ایران به دلیل باور و اعتقادی که به اسلام دارند از گذشته های دور از نام های اسلامی استفاده کرده اند اما نام های ایرانی نیز در جای خود کاربرد دارند و ادعاهای فوق صحت ندارند. ✅با آنتی شبهه آگاهانه بپذیریم👇 @Antishobheh
﷽ ♦️سوال ایااین درسته که امام زمان (عج) تمام مخالفین خود را گردن می زند؟ ❇️ پاسخ @Antishobheh ♦️ابتدا باید دانست که پیشوایان معصوم بخصوص حضرت مهدی مایه رحمت وعطوفت ویاور ضعیفان می‌باشند بنابراین بهترین وانسانی ترین رفتارها را با عموم مردم داشته‌اند وخواهند داشت،درصورتی هم که نیاز به شدت عمل بوده، از ان برای کمک به مظلومین استفاده خواهند کرد، پس قهر ومهر انان هردو مایه برکت وخیر برای مردم هستند ❗️پیامبر گرامی فرمود:مهدی را ساکنان زمین واسمان دوست دارند 📖بحارالانوار ج 51،ص 74 ♦️در روایت دیگر فرمود بسوی مهدی امت روی می اورند مانند روی اوردن زنبور عسل بسوی ملکه شان 📖الحاوی للفتاوی،ج 2،ص153 ♦️ودر روایت دیگر فرمود:مهدی قلوب بندگان را از عبادت خداوند پر کرده وعدالت خداوند را در قلوب شان جای میدهد 📖الغیبه،شیخ طوسی،ص 179 ❗️در روایت دیگری امده است:که حتی پرندگان اسمان نیز از حکومت مهدی شاد وخوشحال هستند 📖بحارالانوار،ج 51،ص80 ❗️آیا در چنین جامعه ای که عموم مردم از کوچک وبزرگ،پیروجوان،زمینی وآسمانی،به او عشق می ورزند ومطیع اوهستند نیاز به کشتار هست؟؟؟ ❗️اما در رابطه با اخباری که در انها کشتار در حجم وسیعی را مطرح کرده اند،باید توجه کرد 1:قسمتی از انها مربوط به فتنه های قبل از ظهور است وهیچ گونه ارتباطی به دوران بعد ظهور ندارد 2:دسته ای از روایات از طریق عامه واهل سنت نقل شده است که بیشتر انان مشکل سندی دارد 3:دسته ای نیز از طریق شیعه تقل شده است ک نمی توان به تمام انها نیز اعتماد کرد،ومشکل سندی دارد 📖موعود شناسی،رضوانی،ص570 ❗️البته نمیگوییم که پس از ظهور هیچ گونه کشتاری رخ نخواهد داد،بلکه میگوییم این کشتارها بسیاری کم بوده و آن هم در برابر کسانی است ک در صدد مقابله با حضرت حجت برامده اند وبه هیچ عنوان قابل اصلاح وهدایت نیستند وامام عصر برای برپا کردن حکومت جهانی خود ناگریز به از بین بردن آنها میباشد ✅با آنتی شبهه آگاهانه بپذیریم👇 @Antishobheh
6.55M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
﷽ 📌سوال پرتکرار این روزها👇 چرا هرکدام از رئیس‌ جمهورهای ما آخر سر یک مشکلی پیدا کردند؟! ❇️استاد ازغدی به این سوال پر تکرار پاسخ می‌دهد. ✅با آنتی شبهه آگاهانه بپذیریم👇 @Antishobheh
کانال آنتی‌شبهه
﷽ شبهه ⛔️چرا این روحانی اسیری، سه بار آرامگاه حافظ را تخریب کرد؟! ❇️ پاسخ @Antishobheh 📌سید علی اکبر فال اسیری(۱۲۵۶-۱۳۲۰قمری) از عالمان و سیاستمداران ایرانی عصر قاجار است. سید علی اکبر فال اسیری در سال ۱۲۵۶ در روستای اسیر از توابع شهرستان مهر استان فارس متولد شد، و با پرورش در خانواده‌ای از سلسلهٔ سادات و تحت آموزش شیخ محمد اسیری رشد و پرورش یافت و دروس مقدماتی وقسمتی از دروس تکمیلی و عالی را نزد ایشان در حوزهٔ بزرگ اسیر در مسجد جامع اسیر فراگرفت. وی مشاور و داماد میرزا محمد حسن شیرازی صاحب فتوای معروف تحریم تنباکو و مرجع بزرگ شیعه می‌باشد.   ☑️فال اسیری علاقه زیادی به خواجه اهل راز حافظ شیراز داشت و در اکثر مواقع به منظور راز و نیاز وشب زنده داری به محلی در نزدیکی آرامگاه حافظ می رفت که بعدها این محل آرامگاه ابدی خودش نیز شد. 👈ایشان سه بار که بعضی ها قصد ساختن بقعه ای بر آرامگاه حافظ داشتند مخالفت کرده و آن را خراب نمود. یک بار که عده ای از گبر ها قصد ساختن مقبره را داشتند و خطر آن می رفت که این عارف بزرگ و حافظ قرآن را به خود انتساب دهند بلافاصله فال اسیری دستور تخریب آن را صادر کرده و اسباب آنرا مردم بر می دارند. ☑️در سال ۱۲۹۵ ق. حاج معتمدالدوله فرهاد میرزا، حاکم وقتِ فارس، که به حافظ صمیمانه عشق می‌ورزید، دستور داد اتاقی از نرده‌ی آهنی بسازند و بر مزار او قرار دهند. قوام‌الملک مشهور نیز آرامگاه را تعمیر کرد. سپس در سال ۱۳۱۷ ق. ملاشاه جهان زردشتی قبه‌ی زیبایی بر سرِ قبرِ خواجه، با چوب و آهن ساخت امّا سید علی اکبر فال اسیری، از علمای شیراز، از این اقدام ناخرسند شد و دستور داد تا بنایِ ساخته شده از سوی ملاشاه جهان زردشتی را تخریب کنند.   🌕در چهارشنبه ۲۰ جمادی الاول ۱۳۱۷که حکومت قصد ساختن مقبره حافظ را داشت حاج سید علی اکبر بر روی منبر رفته فریاد می زند اگر شاه بسازد و هزار مرتبه بسازد من خراب می کنم. این بار نیز گویا قرار بوده با پول یک زردشتی و با حمایت شاه  ساخته شود که به نظر فال اسیری کار درستی نبوده است. بار سوم نظام الملک برای ساختن مقبره آهن و تخته داده بود که بسازند حاج سید علی اکبر خبر دار می شود که در فلان دکان آهن و تخته برای مقبره درست می کنند با عده ای به آنجا رفته آهن و تخته ها را با خود می برند و اصلا حکومت به روی خود نمی آورد. در آخر نیز پس از درگذشت ایشان در سال ۱۳۱۹در مقبره ای در جوار خواجه شیراز به خاک سپرده شد. 🔴در سال ۱۲۸۰ شمسی (۱۹۰۱ میلادی) مقبره ی حافظ که پیشتر توسط مجتهد شیرازی حاج سید علی اکبر فال اسیری ویران شده بود توسط حاکم فارس، شاهزاده ملک منصور میرزا ملقب به شعاع السلطنه بازسازی شد. به دستور او علی اکبر مزین الدوله نقاش باشی چارچوبی آهنین بر فراز آرامگاه حافظ ساخت و کتیبه‌ای بر آن قرار داد. در سال ۱۳۱۵ شمسی (۱۹۳۶ میلادی) این چارچوب آهنین جای خود را به بنای کنونی داد. ✅با آنتی شبهه آگاهانه بپذیریم👇 @Antishobheh
﷽ مولا على عليه السلام: لِكُلِّ شَيءٍ زَكاةٌ، وزَكاةُ العَقلِ احتِمالُ الجُهّالِ هر چيزى زكاتى دارد و زكات عقل، تحمُّل نادان هاست غررالحكم حدیث7301 @Antishobheh