˖ درختِ بیستساله𐇲 ˖
بچهها (•‿•)
اینا خیلی زیاد و پر برکتان ماشاءالله🙏🏻
از صبحه اومدم سمت حرم و
به هر دختربچهای که میرسم یدونه میدم ولی هنوز حتی نصفهم نشده(•‿•)🤐
هدایت شده از رسانه رهبر انقلاب اسلامی
پیام_رهبر_انقلاب_اسلامی_خطاب_به_ملت_ایران_درباره_تفاهمنامه_رئیسجمهوران.pdf
حجم:
103.8K
📖 متن کامل پیام رهبر انقلاب اسلامی خطاب به ملت ایران درباره تفاهمنامه رئیسجمهوران ایران و امریکا | ۲۸/خرداد/۱۴۰۵
🔗 farsi.khamenei.ir/news-content?id=63052
📲 @rahbar_enghelab_ir
هدایت شده از ‧₊˚ ⋅𝙎𝙚𝙧𝙚𝙣𝙙𝙞𝙥𝙞𝙩𝙮‧₊˚ ⋅
نمیدونم اینجام هست یا نه،اما،بچه هایی که فردا آزمون دارید،امیدوارم موفق باشید و نتیجهی تلاش هاتونو بگیرید؛)🤍🫂
˖ درختِ بیستساله𐇲 ˖
نمیدونم اینجام هست یا نه،اما،بچه هایی که فردا آزمون دارید،امیدوارم موفق باشید و نتیجهی تلاش هاتونو
اگه اشتباه نکنم بچهها فردا آزمون نمونه دولتی دارن.. موفق باشید بچهها 🤍🫂
˖ درختِ بیستساله𐇲 ˖
بسم الله الرحمن الرحیم 🤍 الحمدللهالذیخلقالحسینواولادالحسین✨ تصمیم دارم نیتـی کنم و متوسل ب
عزیزان دلم، نذرتون قبول باشه انشاءالله 🤍
گزارش این نذر آماده شد↓
8.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
- گزارش ویدیوییِ نذر حضرت رقیه(س)♡
← موقع پخششون بارها و بارها جملاتِ
«نذرتون قبول باشه»
«حاجت روا بشید»
«الهی تو زندگیت موفق بشی»
و
«خاله مرسی دستت درد نکنه👧🏻🎀»
شنیدم!
انشاءالله انرژیِ مثبت لبخندهای اون بچهها و دعاهای خیرشون تو زندگیِ تکتک شما عزیزانی که در این نذر شرکت کردید، اثرگذار باشه و حالدلتون خوب و
حاجاتتون برآورده بشه🫂🤍.
دل بچهها رو شاد کردید الهی خدا دلتون رو شاد کنه🫂.
*بابت کم کیفیت بودنِ ویدیو معذرت میخوام ، تقصیر ایتاست ☝️🏻.
*کلی دعا کردم براتون، از صمیم قلبم میخوام که همهمون به حق نازدخترِ
حضرت سیدالشهداء (ع)، حاجتروا بشیم🤍.
*و همچنین خواستم بگم برام افتخاری بود که شما عزیزان به من اعتماد و در این نذر شرکت کردید 🫀؛
وظیفه خودم دونستم که این ویدیو رو بسازم و انشاءالله که درکل از بنده راضی باشید و حلال کنید🫂.
•• یا علی ••
هدایت شده از ᴿᵘᶻᵉ 𝙁𝙚𝙠𝙧 | روضهفکر
MoazenzadehZeynab Zeynab - Moazenzadeh.mp3
زمان:
حجم:
2.9M
تو کوه صبری که در خیمهگاه
صدای پسرانت رو شنیدی و
بیصدا ضجه میزدی و اشک
ریختی اما نیامدی تا امامت و
برادرت را شرمنده نبینی..
ای باادب ای مادر شهید.. 💔
|ᴿᵘᶻᵉ 𝙁𝙚𝙠𝙧 @ruzefekr
هدایت شده از عجم علوی | مهدی مولایی
خدایا تو شاهد باش که ما از قتلعام برادران و خواهران عزیزتر از جانمان در لبنان خون دل خوردیم. تو شاهد باش که ما راضی به این فاجعه بزرگ در لبنان نبودیم. که پیامبرت فرمود هرکس راضی به عمل قومی باشد، در جنایت او شریک است. خدایا تو شاهد باش که بیروت برای ما فرقی با تهران ندارد. صور برای ما خود میناب است. والله علیالطاهر و نبطیه برای ما تفاوتی با خارک و بندرعباس ندارد. آن بمب فسفری که در خیام فرود میآید بر قلب تبریز ما میخورد انگار. دخترکان خونآلودی که از زیرآوار فریاد «یوماه؛یوماه» میکشند برای ما فرقی با بچههای تهران ندارند. خدایا تو شاهد باش که ما از خطبه عاشورایی شیخ نعیم تنمان لرزید. مثل روزی که آقا مثلی لایبایع مثل یزید گفت. خدایا ما از شباهت سرنوشت لبنان به سوریه و از دست رفتنش میترسیم. ما شیعیان مظلوم امیرالمومنین توییم و از کمی دوستان، کثرت دشمنان و غیبت اماممان بر تو شکایت میبریم. بر ما و برادرانمان رحم کن و کسانی که به برادرانمان رحم نمیکنند بر آنها مسلط نکن. هرچه و هرکه مانع کمک بهموقع به شیعیان توست را از سر راه بردار و پاره تن ما را از ما جدا مکن!
«مهدی مولایی»
@m_molaie110
هدایت شده از حسینیه مؤمنات :)
🌱-آیتاللهحائریشیرازی:
بطالت و وقت هدر دادن،
دلمردگی میآورد.
هرجا که انسان احساسِ
بیهودگی کند، دل میمیرد.
بیکارگی و فرار از کار و تلاش و
گریختن از سهمِ خود در
کارهای خانوادگی، فردی و اجتماعی
و زرنگی دانستن آن،
آفتِ بزرگی است!✨