سلام شما دوره ای برای برنامه ریزی تحصیلی دارید؟
〰〰〰
- سلام نه😶🌫..
من فقط یه دوره جهت توسعه فردی داشتم که اگه کانال سرچ کنید #راشد میتونید باهاش آشنا شید.
سلام یگانه خانوم دوره راشد کی ثبت نامش باز میشه و اینکه هزینه اش چقدره ؟چند وقت بود میخواستم بپرسم یادم میرفت
〰〰〰〰
- سلام گلگلی
دوره راشد ثبتنامش کلا بازه
دیگه تایم خاصی براش تعیین نکردم ، هرکسی هرتایمی خواست میتونه ثبتنام کنه.
هزینهش هم ۵۰ هزارتومانه🤏🏻
یگانه میگم این چالشی که شروع کردی خیلی جالبه... میشه گاهی موضوع بذاری که ما هم دربارهش بنویسیم؟
〰〰〰〰
- قربونت ممبرخانومی✨
والا آخه خودم بی موضوع دارم میرم جلو فعلا😅🙏🏻
یعنی اینطوریم که فقط بنویس..
دیگه حالا اگه راجعبه اتفاقات روزمره نوشتی یا از چیزی که تو دلت بود یا غُرغُر یا داستان یا هرچی مهم نیست، فقط بنویس!
ولی خب بخاطر گل روی شما بیاید امروز یه موضوع بهتون بدم🙌🏻
بیاید یذره تخیل و خلاقیتمون رو بکار بگیریم و تصور کنیم الان توی دنیایِ سریال/فیلم موردعلاقمون زندگی میکنیم!
بنویسید که شما اونجا درحال انجام چهکاری هستید و چکار میکنید و چطور میگذرونید و اینا.. جالب میشه=)
سلام یگانه جان خوبی فرمول محاسبه درصد را میتونی بفرستی برام ببخشید ؟
〰〰〰〰
-سلام اگه واسه درصد گرفتناتون از تستها میخواید، سایت قلمچی انلاین براتون محاسبه میکنه
https://www.kanoon.ir/Public/PercentageCalculator
نامههای درخت بیستساله𔓘
سلام یگانه جان خوبی فرمول محاسبه درصد را میتونی بفرستی برام ببخشید ؟ 〰〰〰〰 -سلام اگه واسه درصد گرفتنا
اینم اگه خواستید دستی حساب کنید
سلام یلوا خوبید؟🩵🌷✨️
میگم میشه بگی این دستبند های کارتیه چه شکلین؟🥹💘
قشنگن؟🌳🌸💌
〰〰〰〰
- سلام عزیزم قربونت 🤏🏻
اگه منظورت این دستبندمونه که خب بله میتونید عکسشو مشاهده کنید🤏🏻
کیفیتشون بالاست و استیلـه و طولش حدود ۱۹ سانتی متره✨
سلام عزیزم روزت به خیر باشه
من یکی دوسال پیش در رابطه با یکی از متن های کانال یه پیام انتقادی فرستاده بودم ، الان پشیمونم میگم شاید لحنم مناسب نبوده . ازت میخوام حلالم کنی شرمندم❤️
امیدوارم همیشه سلامت باشی
〰〰〰
- سلام دشمنت شرمنده، حلالی ، اشکال نداره.
سلام! من ی کلکسیون ساختم. ی کلکسیون از واژههای فراموششده، تیکههای مود کتابا، حرفای کمتر شنیده شدهی نویسندهها و چیزایی که هیچوقت نتونستم به کسی بگم. ی نگاهی بنداز و اگه خوشت اومد بمون، خوشحال میشم هم مسیر باشیم:)♡
https://eitaa.com/WordsCollection»
(هیییچ اجباری به موندن نیست، دوست دارم مخاطبام کسایی باشن که واقعا این فضارو دوست دارن)
〰〰〰
-✨
https://eitaa.com/Apollo/12798
صفر رو از پشت پنج بردار که بزنیم روش بره رو همون دقیقه
〰〰〰〰
- مگه نمیره؟😶🌫
الانم که پشتش صفره برای خودم میره دقیقاً رو همون لحظه
سلام یگانه خوبی من یک بار قبلا اینجا بهت پیام داده بودم میخواستم حالت رو بپرسم یادمه چند سال پیش شاید چهار سال پیش اینجورا
چنلت رو دنبال میکردم چنل شما و دوستانتون *یوکی و اسرین و اینها
از دوستان دیگه هم خبر داری؟ اونا هم خوبن حالشون خوبه چیکارا میکنن
〰〰〰
- سلام عزیزم قربونت الحمدلله شما خوبی خودت؟✨🤍
دوستان خوبن و سلام دارن خدمتتون
اگه چنلاشونو میخوای ایناس↓
یوکی:
https://eitaa.com/femlife
اسرین:
https://eitaa.com/lets_movie
https://eitaa.com/Apollohomes/1927 وای ممنون دلم برای هر سه تون تنگ شده بودد چنل هاتون مورد علاقم بوددد
〰〰〰〰〰
- قربونت خانومیییی ، عزیزدلی❤️🔥🫂