eitaa logo
نامه‌های درخت بیست‌ساله𔓘
43 دنبال‌کننده
41 عکس
9 ویدیو
3 فایل
- اینجا چنل ناشناس های شماست ، درختِ بیست ساله نامه‌هاتون رو میخونه و ان‌شاءالله در حد فهم خودش جواب میده ⁦<⁠(⁠ ̄⁠︶⁠ ̄⁠)⁠>⁩🌻 درکل حلال کنید. - ناشناس 📜 : → {https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_74qja6&amp;btn=یگانه }
مشاهده در ایتا
دانلود
سلام یلوا خوبید؟🩵🌷✨️ میگم میشه بگی این دستبند های کارتیه چه شکلین؟🥹💘 قشنگن؟🌳🌸💌 〰〰〰〰 - سلام عزیزم قربونت 🤏🏻 اگه منظورت این دستبندمونه که خب بله میتونید عکسشو مشاهده کنید🤏🏻 کیفیت‌شون بالاست و استیل‌ـه و طولش حدود ۱۹ سانتی متره✨
سلام عزیزم روزت به خیر باشه من یکی دوسال پیش در رابطه با یکی از متن های کانال یه پیام انتقادی فرستاده بودم ، الان پشیمونم میگم شاید لحنم مناسب نبوده . ازت میخوام حلالم کنی شرمندم❤️ امیدوارم همیشه سلامت باشی 〰〰〰 - سلام دشمنت شرمنده، حلالی ، اشکال نداره.
سلام! من ی کلکسیون ساختم. ی کلکسیون از واژه‌های فراموش‌شده، تیکه‌های مود کتابا، حرفای کمتر شنیده شده‌ی نویسنده‌ها و چیزایی که هیچوقت نتونستم به کسی بگم. ی نگاهی بنداز و اگه خوشت اومد بمون، خوشحال میشم هم مسیر باشیم:)♡ https://eitaa.com/WordsCollection» (هیییچ اجباری به موندن نیست، دوست دارم مخاطبام کسایی باشن که واقعا این فضارو دوست دارن) 〰〰〰 -✨
https://eitaa.com/Apollo/12798 صفر رو از پشت پنج بردار که بزنیم روش بره رو همون دقیقه 〰〰〰〰 - مگه نمیره؟😶‍🌫 الانم که پشتش صفره برای خودم میره دقیقاً رو همون لحظه
سلام یگانه خوبی من یک بار قبلا اینجا بهت پیام داده بودم میخواستم حالت رو بپرسم یادمه چند سال پیش شاید چهار سال پیش اینجورا چنلت رو دنبال میکردم چنل شما و دوستانتون *یوکی و اسرین و اینها از دوستان دیگه هم خبر داری؟ اونا هم خوبن حالشون خوبه چیکارا میکنن 〰〰〰 - سلام عزیزم قربونت الحمدلله شما خوبی خودت؟✨🤍 دوستان خوبن و سلام دارن خدمتتون اگه چنلاشونو میخوای ایناس↓ یوکی: https://eitaa.com/femlife اسرین: https://eitaa.com/lets_movie
https://eitaa.com/Apollohomes/1927 وای ممنون دلم برای هر سه تون تنگ شده بودد چنل هاتون مورد علاقم بوددد 〰〰〰〰〰 - قربونت خانومیییی ، عزیزدلی❤️‍🔥🫂
یاعلی 〰〰〰〰 - ایخدااا😭🤏🏻✨ ممبرکم قربونت‌برم که واسه حرفم ارزش قائل شدی و یاعلی گفتی و استارت کارتو زدییی🫂✨
https://eitaa.com/Apollo/12866 یگانه یازدهم و حقیقتا اصلا درس خودمون عجیب شده صد بار برنامه میریزیم اولا درگیریم که خود برنامه رو کم کم انجام بدیم بعد فرداش میان میگن نه زمان امتحان ها افتاد زود تر بعد باز فلان میشه و.. آره خلاصه ولی مثل اینکه قرار شش درس نهایی داشته باشیم و این خوبه😭یعنی واقعا تو این شرایط یک لطفه راستی من یازدهمی اون روز که گفتید یاعلی بگید درس بخونید درس خوندم فقط نگفتم اینجا روم نشد و یکجورایی باید میخوندم و شما سر اون انگیزه ی بیشتری وارد کردی در هر حال ممنون اگر دوست داری روزانه ساعت مطالعه بزار بخونیم همگی 〰〰〰〰 -