eitaa logo
🏴 موکب وصل نوجوانان اربعینی، مشاوره،هماهنگی و هم‌افزایی
26 دنبال‌کننده
62 عکس
16 ویدیو
6 فایل
محمل ومحفلی کاملاخودجوش ومردمی،جهت «هم‌شناسی»،«مشاوره»، شناسایی و ارتباط و وصل‌کردنِ «نیازها»و«ظرفیت‌ها»به‌هم، و«تسهیل»و«همدلی»و«همکاری»و «همگرایی»و«هم‌پوشانی»و «هم‌افزایی»و«فراافزایی» و«عملیات‌مشترک‌»کاروانهای نوجوانان اربعینی خادم کانال: @htAdmin
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از لبیک یا حسین
سلام صبح بخیر شرمنده اگر حضور من در گروه ضعیف است دوربین گوشی خرابه و مجبورم عکسها را از زوار جمع آوری کنم و در زمان مناسب که اینترنت خوب باشه پیام بفرستم این تصاویر جزئی از مسیر مشاية ملاثاني به سمت بغداد و امام موسي الكاظم عليه السلام است و ان‌ شاءالله در ایام آتی تصاویر جدید ارسال میکنم
هدایت شده از بیسیمچی مدیا 🎬
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مدیر شبکه من‌و‌تو رسما به گدایی افتاد؛ مردم به ما کمک کنند و ۲ تا ۳ پوند به ما بدهند و ما را شریک خود کنند! آرزوی به گور رفته کیوان عباسی، مدیر شبکه بهایی من‌و‌تو: خیلی دوست داشتم روی کودکان ایران کار کنم؛ دوست ندارم آن‌ها با فرهنگ شهادت و قهرمان‌های [امام] خمینی بزرگ شوند! ۲ پوند بیشتر بهت میدم بیا بیسیم ادمین شو 😂 @BisimchiMedia
هدایت شده از سید علی موسوی زاده
و جعل افئدة من الناس تهوي اليكم السلام على المعذب في قعر السجون و ظلم المطامير ذي الساق المرضوض بحلق القيود والجنازة المنادى عليها بذل الإستخفاف
هدایت شده از آنتی روباه
گریه‌های وینیسیوس جونیور رو بخاطر توهین به رنگ پوستش دیدین؟ حالا این قضیه رو بخونید: یکی ازشیعیان ساکن آمریکا نقل میکنه، دهه اول محرم مراسم روضه گرفته بودیم، شب اول یه سیاه‌پوستی ازسرکنجکاوی اومده بود تو جلسه، یکی ازبچه‌ها هم براش ترجمه می‌کرد چی میگیم. فرداشب دیدیم باچندتا سیاه‌پوست دیگه اومدن، پس فردا تعدادشون بیشتر شد، همین جوری تعداد سیاهپوست‌ها زیاد شد تا مجبور شدیم یه جای دیگه روهم برای مراسم در نظر بگیریم. شب آخر ۱۵۰تا سیاه‌پوست گفتن ما میخوایم مسلمون بشیم و شیعه بشیم! پرسیدم: چیشده مگه؟ همشون نگاه کردن به اونی که شب اول اومده بود. ازش پرسیدم چیشده؟ گفت: شب اول که اومدم یه تیکه از روضه جون، غلام سیاه اباعبدالله رو خوندین، همونی که اباعبدالله مثل پسرخودش سرشو گذاشت رو پاهای خودش، بلند بلند براش گریه کرد. همون شب رفتم به این سیاه پوستا گفتم بیاید یه دینی و یه آقایی رو پیدا کردم که توش سیاه و سفید فرقی نداره... 🦊 @antirobah | آنتی روباه 🦊 @antirobah | آنتی روباه
هدایت شده از وضعیت انقلابی
📱جریان غرب‌زده: ١.مشروب‌فروشی را رسمی کنید تا مسمومیت الکلی نداشته باشیم. ٢.کاباره و دیسکو را رسمی کنید تا فساد زیرزمینی نداشته باشیم.اجباری کردن احکام شرع موجب افزایش ریاست. ٣.جشن غدیر و اعتکاف و...را ترویج نکنید فربهی مناسکی است؛دین مناسکی ارزش نیست. این جریان چطور بگوید که تئوریسین فساد و فحشاست؟ 📨وضعیت انقلابی از ما انتشار انقلابی با شما✌️
هدایت شده از أخٌ‌في‌الله
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
چگونه نسل کودک کش تربیت کنیم؟ توله صهیونیستها رو به استقبال کودک کشانی که ۱۰۵ روز در غزه جنایت کردن بیاریم @mhrezaa2 / کانال أ‌خٌ‌في‌الله
30.14M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تجربه خنده و گریه ی دختر و پدر کنار هم خیلی لذت بخشه خنده ای که از روی شوق باشه و گریه ای که از روی وصل ❤️ خصوصا برای پدر و دختری که خیلی کم از این تجربه ها داشتن بازی های پدر و دختری همیشه حاوی حس امنیت و نشاطه ، ولی وقتی گروهی باشه و هر کدوم از اونا کنار هم سن و سالاشون باشن یه انرژی دیگه ای رو به اونها تزریق میکنه 🥰😍 در هیئت دخترانه های پاک ، توفیق این رو داشتیم که برنامه های متنوع و روحیه بخشی رو برای تعدادی از پدرو دختر های عزیز ترتیب بدیم☺️ از بازی های مختلف مثل توپ و سبد، پینت بال ، خمیر و مجسمه و ... گرفته تا تزیین میوه پدرها برای دخترشون و بعد هم قرار گرفتن اونا در موقعیت جنگی و آشنایی با ستاره ها و در آخر هم عهد پدر و دختری که اشک همه رو جاری کرد🥲 علاوه بر اون، کارگاه مشاوره برای پدر ها توسط استاد حسن شاهی 🗒 و هم زمان در فضای دیگه ای نمایش و جشن و یه عالمه کِل و کف هم ، برای دخترها داشتیم که بخشیش هم مربوط به سوپرایز شدن یه دختر خانم توسط مادر و پدرش بود که به مناسبت جشن تکلیفش با همراهی کادر هیئت غافلگیرش کردن😍😍 آخر برنامه هم از خوان متبرک حضرت زینب سلام الله بهره مند شدیم و همه با انرژی سرشار و تجربه ای متفاوت راهی خونه هاشون شدن😊 الحمدلله که این توفیق نصیبمون شد و برگی از خاطرات خوب هیئت دخترانه های پاک ورق خورد🦋 🌸هیئت تربیت محور دخترانه های پاک🌸 @dokhtaranehayepak
هدایت شده از توییتر انقلابی
امروز تو شارع سدره کربلا خواستم چایی بخرم یه اقا و خانم کنار دکه بودن هرکی میخواست چایی بخره،اینا حساب میکردن شیعه عربستان بودن میگفتن اجازه نداشتیم مستقیم بیایم عراق یکماه دبی بودن،یکماه قطر بودن تا دولت فکر کنه عراق هم تفریحی اومدیم! الگوی توسعه منطقه،آزادی سفر نداره :) 🗣 لیا آبنوس @twtenghelabi
هدایت شده از توییتر انقلابی
انصافا نمیدونم بخندم یا گریه کنم! همسایه هرسال نیمه شعبان به مناسبت میلاد امام زمان ، مغازه هاشو تعطیل میکنه ارکستر میارن و مهمونی مختلط دارن به صرف شام و مشروب و بزن و بکوب :/ 🗣 نرگس ضیاء @twtenghelabi
هدایت شده از پایگاه خبری مفاز
زنده‌ترین تصویر از امام زمان(عج) ✍من هفت سال از عمرم را در قلب مدارس حجتیه تهران گذرانده‌ام. انجمنی که خود را به حضرت حجت(عج) منتسب کرده بود و بیشترین اعمال و مناسک را در توجه به ایشان داشت. ✍در آن مدارس به ما سرودها و‌ دعاهای بسیاری درباره حضرت موعود آموزانده شد اما عجیب بود که زنده‌ترین تصویر از امام زمان(عج) را در روستاها و شهرهای لبنان دیدم. جایی که کودکان و نوجوانان کشافة الامام مهدی(عج) براساس یک نظام تربیتی دقیق، با ایشان آشنا می‌شدند و زندگی جهادی خویش را در بیعت با امام زمان‌شان آغاز می‌کردند. ✍شاید زیبایی و گوش‌نوازی و دل‌نشین‌ای نسخه لبنانی سرود جهانی «سلام فرمانده» هم از این باب باشد. ملتی که امام زمان را در زندگی خویش حاضر و ناظر می‌داند، درباره ایشان شیرین‌تر سخن می‌گوید. ✍نمی‌دانم. اما می‌دانم آنچه تلاش می‌کرد به ما نوجوانان از حضرت حجت نشان دهد، یک تصویر زنده نبود. من زنده‌ترین تصویر از امام زمان را در نزدیکترین خانه‌های مقاومت به مرز رژیم اسرائیل دیدم. 🆔@mafaz_news
هدایت شده از ایران آینده🇮🇷
بسمه تعالی 🟡 نگرش‌ها و کنش‌های اجتماعی - سیاسی بانوان باحجاب شهر تهران مقدمه🔻 🔸دینداری در جامعه ایران چهره‌های متعدد دارد و یکی از این چهره‌های جدی مسئله پوشش زنان است که در تاریخ معاصر ایران فراز و فرودهایی را تجربه کرده است؛ بیشترین تغییرات در دوره پنجاه‌ساله پیش از انقلاب صورت گرفت و البته پس از انقلاب نیز همچون سایر پدیده‌های متغیر فرهنگی، متأثر از عوامل موافق و مخالف بوده است. 🔸در نیمه سال 1401 و با زمینه‌چینی‌های پیشینی، حجاب زنان در مرکز یک آشوب اجتماعی قرار گرفت که ضرورت توجه را دوچندان ساخت. بر همین اساس مرکز مطالعات فرهنگی تیام وابسته به پژوهشکده کاربردی تبلیغ و مطالعات اسلامی باقرالعلوم (ع)، یک پیمایش سه‌گانه را تعریف نمود که هر یک متصدی سنجش وضعیت یک گروه از زنان یعنی زنان مکشفه، زنان کم‌حجاب و نهایتاً زنان باحجاب گردید. 🔸با لطف ربوبی و پس از اجرای دو پیمایش نخست در انتهای سال 1401 و نیمه سال 1402 اینک در پایان یک سال کاری و در انتهای سال 1402 کار پیمایش سوم هم به اتمام رسیده که نتایج آن در شُرف آماده‌سازی و عرضه است. ابعاد پژوهش🔻 🔸در پیمایش اخیر یکی از اهداف، خوشه‌بندی(گونه‌شناسی) بانوان محجبه است. معمولاً بررسی نگرش‌ها و کنش‌های مذهبی، فرهنگی - اجتماعی و سیاسی به‌شکل گسسته انجام می‌شود درحالی‌که گونه‌های مختلف در تقاطع این عوامل متنوع شکل می‌گیرد. تصور غالب، طیف گرایش‌ها و کنش‌های مذهبی را به‌شکل کلیشه‌ای روی گرایش‌ها و کنش‌های فرهنگی - اجتماعی و نیز سیاسی تطبیق می‌دهد غافل از آن‌که تنوعات بسیاری در این میانه وجود دارد. سنجش وضعیت دینداری در ایران علاوه بر سنجش نسبت افراد با فرهنگ و تمدن غربی نیازمند سنجش نسبت ایشان با اسلام سیاسی و به طور خاص مناسبت آنان با طیف‌های متنوع سیاسی موجود پس از شکل‌گیری نظام جمهوری اسلامی است. ازاین‌رو در پرسشنامه اخیر با لحاظ مقطع زمانی انجام پرسشنامه و نزدیکی به انتخابات مجلس شورای اسلامی، بخشی از سؤالات ناظر به این رویداد و نیز رویدادهای برجسته دیگر سیاسی تنظیم گردید. 🔸با توجه به فرصت انتخابات مجلس شورای اسلامی، بر آن شدیم که بخش اول داده‌های جمعیت‌شناختی، نگرش‌ها و رفتارهای سیاسی را به‌سرعت در اختیار علاقه‌مندان و تحلیلگران قرار دهیم. امید است که در تحلیل و کنش کنشگران در صحنه انتخابات مؤثر افتد. البته باید در نظر داشت که نتایج باید در پیوستگی با نگرش‌ها و رفتارهای فرهنگی- اجتماعی و نیز نگرش‌های مذهبی و در نسبت با مسئله بنیادین دینداری جامعه ایرانی و خوشه‌بندی دینداران مورد ملاحظه و مطالعه قرار گیرد. از این رو خوشه‌بندی بانوان محجبه، تنها پس از نشر داده‌های مرتبط با نگرش‌ها و کنش‌های فرهنگی- اجتماعی و نیز نگرش‌ها و کنش‌های مذهبی، امکان‌پذیر است. روش و جامعه آماری 🔻 🔸این تحقیق به دنبال بررسی نگرش‌‏ها و رفتارهای اجتماعی ـ سیاسی بانوان باحجاب شهر تهران است. روش انجام این پژوهش پیمایش است. جامعه آماری آن، بانوان باحجاب بالای 18 سال مناطق 22 گانه شهر تهران و حجم نمونه آماری، 1200 نفر از آنان‌که به‌صورت خوشه‌ای و تصادفی انتخاب شده‌‏اند. بانوان محجبه در این پژوهش افرادی هستند که پوشش سر و گردن را به‌صورت کامل دارند؛ اعم از این که نوع پوشش بدن آن‌‏ها با چادر یا مانتو باشد. همچنین ابزار گردآوری داده‌‏ها، پرسشنامه است. این پرسشنامۀ محقق‌ساخته با جمع‌بندی نظرات اساتید حوزه و دانشگاه و همچنین فعالان اجتماعی از بانوان و آقایان تهیه و تنظیم شده است. به منظور اعتبارسنجی پرسشنامه، پیش‌آزمون با تعداد نمونه 60 تایی از جامعه آماری صورت گرفته و مبتنی بر نتایج پیش‌آزمون پرسشنامه نهایی شده است. میانگین پایایی سؤالات پرسشنامه مبتنی بر آزمون آلفای کرونباخ 0/79 است. سوالات پژوهش🔻 🔸 این پژوهش به دنبال بررسی تفکیکی سؤالات زیر است: ◽️دلایل انتخاب حجاب توسط بانوان باحجاب چیست؟ ◽️نگرش بانوان باحجاب در مورد بانوان کشف حجاب کرده چگونه است؟ ◽️نگرش بانوان باحجاب در مورد حجابشان و بانوان باحجاب دیگر چیست؟ ◽️میزان تقیدات شرعی بانوان باحجاب به نوع حجابشان چه میزان است؟ ◽️سبک زندگی مدرن چه میزان در زیست بانوان محجبه بروز و ظهور دارد؟ ◽️خط فکری فمینیسم چه میزان در دیدگاه بانوان باحجاب وجود دارد؟ ◽️نظر بانوان باحجاب در مورد مسئولین نظام جمهوری اسلامی چیست؟ ◽️دیدگاه بانوان باحجاب درباره روحانیت در جامعه امروز چیست؟ ◽️نظر بانوان باحجاب درباره ریشه مشکلات کشور چیست؟ ◽️میزان و نوع مشارکت بانوان باحجاب در انتخابات مجلس سال 1402 چگونه است؟ ◽️نوع رفتارهای انتخاباتی بانوان باحجاب در دوره ‏های قبل چگونه است؟ برای مشاهده نتایج پیمایش کلیک کنید. ┄┄┅••=✧؛❁؛✧=••┅┄┄ مرکز مطالعات فرهنگی تیام Tiyaam.ir https://eitaa.com/tiyaam_cs
هدایت شده از ایران آینده🇮🇷
مرکز مطالعات فرهنگی تیام Tiyaam.ir https://eitaa.com/tiyaam_cs #ایران_آینده👇 🌐https://eitaa.com/joinchat/4069130343Cba3978c77a