eitaa logo
عارفانه
56.7هزار دنبال‌کننده
8.4هزار عکس
7.9هزار ویدیو
48 فایل
🌾 خدایا مرا به آنچه که میل تو باشد هدایت کن 🗨کانال دیگه ما 👈 @Saheidane 💯👈تبلیغات ارزان 👇 https://eitaa.com/joinchat/1796079798C454a6986bd
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌺 ظهور امام زمان یعنی...🌺 👌کوتاه و شنیدنی 👈ببینید و نشردهید ‌ ______________________ @Areffane «»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
✍امام صادق علیه السلام ✅از سه کس برحذر باش: ۱- خیانتکار ۲- ستمکار ۳- سخن چین زیرا کسی که به خاطر تو به دیگری خیانت کند، به تو نیز خیانت می کند. و کسی که به خاطر تو به دیگری ستم کند به تو نیز ستم می کند و کسی که برای تو سخن چینی کند بر ضد تو نیز سخن چینی خواهد کرد. 📚 میزان الحکمة ج۶ ص۲۰۰ __________________________ ➬@Areffane «»
✍پیامبر اعظم صل‌الله‌علیه‌وآله: هنگام آسایش خدا را بشناس، تا در هنگام گرفتاری تو را بشناسد 📚من لایحضر، ۴؛۴۱۳ __________________________ ➬@Areffane «»
✅حضرت آیت‌الله قدس‌سره: نباید به ابتدای کار خود شاد باشیم، باید دید عاقبت ما چه می‌شود! نباید از عاقبت، یا از فردای خود خاطرجمع باشیم! 📚 در محضر بهجت، ج۱، ص۱۶۳ __________________________ ➬@Areffane «»
🔹 از دنیا توقع نداشته باشید! __________________________ ➬@Areffane «»
اگر گرفتاری داری... __________________________ ➬@Areffane «»
📿 ختم 14 هزار صلوات در دو هفته ⚜️آیت الله مبشرکاشانی: آیت الله کشمیری به بنده فرمود:«از آیت الله سید علی آقا قاضی شنیدم که: شب شنبه این ختم را شروع نماید و بعد از نماز عشاء ، بلافاصله، دو رکعت نماز مثل نماز صبح بخواند و سپس مقداری صدقه کنار بگذارد و نماز و صلوات و صدقه را به رسول خدا(ص) هدیه کند وصدقه را به این نیت به فقیر دهد، شب بعد همین دستورالعمل را انجام دهد نماز،صلوات و صدقه را به حضرت امیرالمومنین (ع) هدیه نماید و شب بعد به حضرت صدیقه طاهره(س) اهداء کند و همین طور تا چهارده شب به ذوات مقدسه ائمه اطهار(ع) هدیه نماید که شب چهاردهم به وجود مقدس حضرت صاحب الامر(عج) اهداء خواهد نمود.» این عمل جهت حاجات مهم مانند خانه دار شدن مفید و موثر است و آقای کشمیری(ره) از قول آقای قاضی(ره) اضافه کرد که:« این عمل انسان را محبوب محمد و آل محمد(ص) می نماید.» __________________________ ➬@Areffane «»
☘ آیت الله آشتیانی (ره) : 🌷از قرائت قـرآن همه روزه و لو چند آیـه غفلت نکنید ، که موجب سعادت دنیـا و نجات آخـــرتـــ است. __________________________ ➬@Areffane «»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠حجت الاسلام والمسلمین شجاعی: بسیاری از کسانی که اهل نماز و عبادت و فعالیتهای جهادی‌اند؛ از نگاه اهل بیت علیهم‌السلام در لشکر دشمن هستند و توهم یاری دارند! __________________________ ➬@Areffane «»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔹 نمازی هست با نیت هدیه به آقا (ع) برای روز چهارشنبه بعد از نماز عصر که برای شفای مریض خیلی تاکید شده ✅ امروز چهارشنبه‌ هست 📿 طریقه خوندن در کلیپ توضیح داده شده 📌 تونستید وقت بزارید بخونید... خیلی وقتی نمیگیره (ع) ✨📿 ___ @Areffane «»
🛑جهت تبلیغ کانال خود در کانال عارفانه با ادمین تبلیغات هماهنگ بفرمایید@Yassin_1234 🔻پست تبلیغاتی🔻
😳میگن هرکی رفته تو این کانال دیگه گناه نکرده😍😍 😊آنقدرکه حدیث و داستاناش چشمگیره👀 ✋فکرکنم‌ امتحانش ارزششو داره🌸 دیدنش ضررنداره👇👇 eitaa.com/joinchat/1715666944C70f1d03c55
کم لطفی نمیکنین واقعا که😔؟ امام رضا (ع) یه کانال داره اونم خالی گذاشتین و از عضو شدنش پرهیز میکنید 😔 اگه عاشق امام هشتمی بیا✨🕌👇 eitaa.com/joinchat/3821142101C455a7aef3e هرکسی ارادت داره به اقا امام رضا بزنه رو لینک👆👆👆
🛑 برای بچه دار شدن و برکت مال https://eitaa.com/joinchat/4102488294Cab9a8da2e9
سه تا صلوات بفرست نیت کن و بزن روی یکی از اسم های خدا ...ببین چه تقدیری در انتظارته😍 🌸یاشکور🌸 🌸یا قدوس🌸 🌸یا رحمان🌸 یادت باشه من اولین کسی بودم که این سورپرایز رو برات آوردم😍
🟢دعايي بسيار مجرب از آيت الله بهجت كه رد خور نداره👇👇 https://eitaa.com/joinchat/2000224635Cdb57f77fc6 🔺 آیت الله بهجت دستور خواندن این دعا را به هم دادند..
🛑جهت تبلیغ کانال خود در کانال عارفانه با ادمین تبلیغات هماهنگ بفرمایید@Yassin_1234 🔻پست تبلیغاتی🔻
فرزند پسر می خوای؟ 🤵 روشی برای زیاد شدن اولاد مخصوصا پسر👨‍👩‍👦‍👦 زیاد شدن رزق و روزی💰💰 افزایش طول عمر👑 💯از زبان حاج آقا دانشمند فیلم سنجاق شده رو ببین👇 https://eitaa.com/joinchat/3451257117C5293fed5b4