eitaa logo
عارفانه
56.7هزار دنبال‌کننده
8.4هزار عکس
7.9هزار ویدیو
48 فایل
🌾 خدایا مرا به آنچه که میل تو باشد هدایت کن 🗨کانال دیگه ما 👈 @Saheidane 💯👈تبلیغات ارزان 👇 https://eitaa.com/joinchat/1796079798C454a6986bd
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴جدیدترین روش ترک مواد مخدر گیاهی و کاملا تضمینی🔴 🔺قطع طبیعی مصرف در هفته اول 🔺ایجاد بی میلی شدید نسبت به مواد 🔸کاملا گیاهی و بدون عوارض 🔹بدون درد و خماری 🔸بدون بازگشت 🔶 با تاییدیه سازمان غذا و دارو 🔷سیب سلامت 🔶گواهینامه بین المللی GMP لینک کانال مرکز ترک اعتیاد (طب سنتی)👇 https://eitaa.com/joinchat/2225471940C9981739755 🧑‍⚕️مشاوره کاملا رایگان و شروع پاکی 👇 @MoshaverDarmani ☎️شماره تماس: 09333340552
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 نماز شب از موضوعات خاصیه که اهل بیت علیهم السلام ما را ویژه سفارش کردند. 🎙حجت الاسلام والمسلمین استاد __________________________ ➬@Areffane «»
🛑جهت تبلیغ کانال خود در کانال عارفانه با ادمین تبلیغات هماهنگ بفرمایید@Yassin_1234 🔻پست تبلیغاتی🔻
🌑🥩کبد چرب اگر درمان نشود تبدیل به سرطان کبد و در نهایت مرگ میشود‼️ https://formafzar.com/form/fj98m https://formafzar.com/form/fj98m ♦️درمان قطعی و پاکسازی ۱۰۰٪ کبد چرب ✅گرید ۱ ✅گرید ۲ ✅گرید ۳ برای‌اینکه‌بدونی کبدت‌چربه یانه‌همین الان واردلینک زیربشیدوتست کبدچرب روتوی۳دقیقه انجام بده🥩 https://formafzar.com/form/fj98m https://formafzar.com/form/fj98m
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🌼آیت الله بهجت: ‌دائم سوره قل هو الله احد را بخوانید؛ و ثوابش را هدیه کنید به امام زمان(عج). این کار عمرِ شما را با برکت میکند؛ و "مورد توجه خاص حضرت" قرار می گیرید. ___ ➬@Areffane «»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔷سوره مبارکه انفطار ✍️امام صادق (علیه السلام)- هرکس این دو سوره: إِذَا السَّمَاء انفَطَرَتْ و إِذَا السَّمَاء انشَقَّتْ بخواند و همواره به این دو سوره در نمازهای واجب و مستحب توجّه داشته باشد، همه‌ی پرده‌ها و رازها برای او آشکار می‌شود و هیچ مانعی در برابر او ایستادگی نخواهد کرد و همچنان خداوند را در نظر خواهد گرفت و خداوند، وی را مورد عنایت خویش قرار خواهد داد تا اینکه از حسابرسی مردم فارغ شود. 📚تفسیر اهل بیت علیهم السلام ج۱۷، ص۴۲۲ __________________________ ➬@Areffane «»
🌹امیر مؤمنان سلام الله علیه فرمودند: 🍃🌹کسی که مسجد را گرامی دارد، خدا را در قیامت با شادمانی و بشارت ملاقات کند و نامه اعمالش به دست راست او داده شود. 📙مفاتیح الحیاة صفحه ۵۷۱ __________________________ ➬@Areffane «»
🌻 پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم): 🍃 «مَنْ‏ أَعَانَ‏ ضَعِیفاً فِی بَدَنِهِ عَلَی أَمْرِهِ، أَعَانَهُ اللَّهُ عَلَی أَمْرِهِ وَ نَصَبَ لَهُ فِی الْقِیَامَةِ، مَلَائِکَةً یُعِینُونَهُ عَلَی قَطْعِ تِلْکَ الْأَهْوَالِ ... وَ عَلَی عُبُورِ الصِّرَاطِ إِلَی الْجَنَّةِ سَالِماً آمِنا...» 🍃 «کسی‌ که ناتوانی را در کارهایش یاری دهد، خداوند او را یاری کند و در روز قیامت بر او فرشتگانی می‌گمارد که او را از خطرات منازل آخرت محافظت ‌نمایند ... و او را در حالی‌ که سالم و در امان از پل صراط عبور می‌‌کند، به بهشت رسانند.» 📚 مستدرک الوسائل و مستنبط المسائل، ج ۱۲، ص ۴۱۵ __________________________ ➬@Areffane «»
🔴از کجا بفهميم که دعاهاي ما مورد قبول خدا ميباشد يا نميباشد؟ 🏷همه دعاهای معقول و شرعی، مورد قبول پروردگار واقع می شوند، و استثنائی وجود ندارد. حالِ دعا کردن، خودش یکی از نشانه های مقبولیت دعاست. در حدیثی منقول از حضرت رسول اکرم صلی الله علیه و اله و سلم آمده است که خدا وقتى میخواهد دعاى بنده را مستجاب كند، حالت دعا به او میدهد و در روايتى ديگر فرموده از شما كسى كه در دعا به رويش باز شود، درهاى بهشت به رويش باز شده. 📚 تفسيرالميزان، ج۲، ص۶۰ منتها تاخیر در استجابت دعا، گاهی به صورت وسیله ای در دست شیطان قرار می گیرد که به این وسیله شخص مومن را از درگاه پروردگار ناامید سازد. در حالیکه قطعا دعای انسان مستجاب و صدای او شنیده می شود؛ اما به چند روش: در كتاب عدة الداعى از رسول خدا صلی الله علیه و آله و سلم روايت شده كه فرمودند: در حوائج خود به درگاه خدا فزع كنيد، و در ناملايمات خود به او پناهنده شويد، و به درگاهش تضرع نموده او را بخوانيد، كه دعا مغز عبادت است، و هيچ مؤمنی نيست كه خدا را بخواند مگر آنكه دعايش را مستجاب میکند آنهم يا به فوريت، كه در نتيجه ثمره اش در دنيا عايد او میشود، و يا با مدت كه در نتيجه ثمره اش در آخرت عايدش میشود، و يا حداقل ثمره آن را به مقدار دعايش كفاره گناهانش قرار میدهد، البته همه اينها در صورتى است كه از خدا گناه نخواهد. 📚عدة الداعى ص۲۵ و بحار ج۹۳ __________________________ ➬@Areffane «»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
💠 🔸 امام صادق(علیه السلام): زیارت امام حسین(علیه السلام) را ترک نکن و به دوستانت نیزسفارش کن، تا خدا عمری طولانی و روزی زیاد نصیبت کند. 📚 وسائل/ج10/ص335 ✍🏼 برخی مکان‌ها و زمان‌ها در افزایش روزی انسان موثر است. یکی از این مکان‌ها، حرم امام حسین(ع) است که خدا به جهت جانفشانی و ایثار ایشان، برتری خاصی به آن حرم مطهر بخشیده که وسعت روزی یکی از آنهاست. __________________________ ➬@Areffane «»
✅ امام حسین علیه السلام: پنج چیز است که اگر در انسان نباشد، در او بهره زیادی نخواهد بود. ۱- عقل ۲- دین ۳- ادب ۴- حیا ۵- خوش اخلاقی 📙 حياة الامام الحسين عليه السلام، ج 1، ص 181 __________________________ ➬@Areffane «»
🍁 ✍ شخصی از آیت الله بهجت درخواست دستوری فرمودند. آقا که همیشه مشغول ذکر بودند، سر بلند کردند و فرمودند :«تا می‌توانید گناه نکنید» سپس سر به زیر انداختند و مجدّداً مشغول ذکر شدند. بعد از چند لحظه سر بلند کردند و فرمودند: «اگر احیاناً گاهی مرتکب شدید سعی کنید گناهی که در آن حقّ‌الناس است نباشد». باز سر به زیر انداخته و مشغول ذکر شدند. و بعد از چند لحظه باز سر بلند کردند و برای سومین بار فرمودند: «اگر گناه مرتکب شدید که در آن حقّ‌الناس است سعی کنید در همین دنیا آن را تسویه کنید و برای آخرت نگذارید که آن جا مشکل است.» 📚 برگرفته از کتاب فریادگر توحید، ص ٢١٨ __________________________ ➬@Areffane «»
 🌷امام باقر(علیه‎السلام): 🔸هر كس بعد از "وضو گرفتن" یك بار آیة الكرسى بخواند، خدا ثواب چهل سال عبادت را به او عطا كند و مقامش، چهل درجه بالا می‎رود. 📕اصول کافی،ج6 __________________________ ➬@Areffane «»
💠 گفتن بسم الله بر سر سفره ✍پیامبر اسلام (صلی الله علیه و آله): هرگاه سفره پهن مى شود، چهار هزار فرشته در اطراف آن حضور پیدا می کنند. چون بنده بگويد: «بسم اللّه» فرشتگان مى گويند: «خداوند، به غذايتان بركت دهد!» سپس به شيطان مى گويند: «اى فاسق! بيرون شو. تو بر آنان، راه تسلّط ندارى». 📚 كافى ج6 ، ص292 ، ح1 __________________________ ➬@Areffane «»
آیات و ذکرهایی که دلشوره را کم می‌کنند؟ ‌ 🔸در دنیای پرمشغله امروز که خیلی‌هامون درگیری فکری یا دلشوره و اضطراب داریم ذکرها و آیاتی وجود داره که به سفارش بزرگان دین می‌تونه مایه آرامش آدم‌ها باشه __________________________ ➬@Areffane «»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔅دلم شور میزنه ! همیشه نگران آینده‌ام ! اینجوری از هیچی نمی‌تونم لذّت ببرم. 🔰 __________________________ ➬@Areffane «»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔅خانه را تلخ نکنید! 👈 بدرفتاری در خانه ضد اخلاق پیامبر(ص) است 🔰 __________________________ ➬@Areffane «»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔹با این ذکر دیگه فقیر نمیشی 🎙حجت الاسلام والمسلمین استاد __________________________ ➬@Areffane «»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠 چند توصیه‌ دینی‌ و قرآنی 🌷دائم با وضو باشيد 🌷 خواندن سوره های ناس و فلق به‌صورت روزانه 🌷 کنار گذاشتن صدقه بصورت مستمر و روزانه 🌷خواندن سوره حشر و سوره واقعه هرشب جهت تقویت روزی 🌷عادت به ذکر گفتن و ذکر حَسْبُنَا اللَّهُ وَ نِعْمَ الْوَکیلُ 🌷خواندن آیه آخر سوره توبه حَسْبِيَ اللَّهُ لَا إِلَٰهَ إِلَّا هُوَ ۖ عَلَيْهِ تَوَكَّلْتُ ۖ وَهُوَ رَبُّ الْعَرْشِ الْعَظِيمِ ‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 🎙حجت الاسلام والمسلمین استاد ______________________ @Areffane «»