eitaa logo
عارفانه
56.7هزار دنبال‌کننده
8.4هزار عکس
7.9هزار ویدیو
48 فایل
🌾 خدایا مرا به آنچه که میل تو باشد هدایت کن 🗨کانال دیگه ما 👈 @Saheidane 💯👈تبلیغات ارزان 👇 https://eitaa.com/joinchat/1796079798C454a6986bd
مشاهده در ایتا
دانلود
. یه پیشنهاد برای بهتر شدن حالت 🙂😻 یه جایی که حرفای دلتو میزنه♥️ https://eitaa.com/joinchat/4182900797C7eca2f164f . ❗️J OI N ❗️J OI N ❗️J OI N ❗️J OI N ❗️J OI N ❗️J OI N https://eitaa.com/joinchat/4182900797C7eca2f164f . #⃣ کلیك _ فوري‌ی‌ی . ♥️🔥 .
. • عجب عکسایـۍ 😂🥴❤️‍🔥 سنجاقـت‌ت میشـھ [جووین بده ] https://eitaa.com/joinchat/4182900797C7eca2f164f . https://eitaa.com/joinchat/4182900797C7eca2f164f . دلیلِ خـاص بودن پروفام 😌👍🏻⤴️
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴 راه نجات در آخر الزمان 🔵 پیامبر اکرم (ص) فرمودند که در سمت راست عرش الهى نوشته شده است: 🌕 اِنَّ الْحُسین مِصباحُ الْهُدی وَ سَفینَهُ الْنِّجاة 🔸 به درستى که حسین(علیه السلام) چراغ هدایت و کشتى نجات است. 🔺 در بزرگ‎ترین آزمون و فتنه بشری یعنی ماجرای قیام امام حسین (ع) و ماجرای عاشورا کسانی که سوار بر کشتی نجات امام حسین علیه‌السلام شدند، از طوفان بلایا در امان ماندند که این ماجرا تا آینده و رسیدن به دوران ظهور (عج) ادامه دارد. در واقع می‎توان گفت مردم همچنان نیازمند چراغ هدایتی امام حسین علیه‌السلام هستند، و در این مسیر باید دستگیری شوند تا با اندک فتنه‎ای از مسیر دور نشوند تا اینکه به ساحل نجات و آن سرزمین آرمانی یعنی سرزمین ظهور برسند. ______________________ @Areffane «»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌹 صلوات خاصه امام مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف🌿🌹 🕊اللهم عجل لولیک الفرج 🤲 ______________________ @Areffane «»
☑️ العبد محمدتقی بهجت: 🔳 وقتی مجلس برگزار می‎کنید، برتری‎ها و امتیازهای اهل‎بیت علیهم‌السلام و فضایل و مناقب این حضرات را بگویید و در برابر این قضیه ابراز احساسات کنید. ▪️حتی اگر اشک شما جاری نمی‎شود، حالت گریه به خود بگیرید و در حال حزن باشید و تباکی کنید. 📚رحمت واسعه، ص٢۴ __________________________ ➬@Areffane «»
💠 در فردای قیامت 💠 که هیچ چیز را از انسان نمی‌خرند، بـر سید الشهدا (علیه السلام) را مثـل دانــه الـمـــاســی نـقــد مـی‌کـنـنــد. ✍ آیت الله بهجت (ره) ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ __________________________ ➬@Areffane «»
🏴 توصیه‌ای برای دهه اول محرم از جانب آیت‌الله کشمیری ⬅️ سزاوار است انسان از اول محرم تا سیزدهم محرم در ساعت و مکان مشخص، زیارت عاشورا با صد لعن و صد سلام و دعای علقمه بخواند و آن را ترک نکند. ⬅️ اگر کسی در طول سال، بیش از این ایام را موفق به خواندن زیارت عاشورا شد، هنیئاً له (گوارایش باد) وگرنه حداقل این است که در هر سال، خواندن زیارت در این ایام را از دست ندهد. __________________________ ➬@Areffane «»
چند نکته مهم در کلام امام حسین علیه‌السلام 🎙حجت الاسلام والمسلمین استاد __________________________ ➬@Areffane «»
آیت الله ناصری (ره): 🔳 ماه محرم، ماه عجیبی است. ماه جلوه گری حسین علیه السلام است. ماه جلوه گری ولایت است؛ مخصوصاً دهه اول محرم، که چه خبر است درآن؟! در روایت دارد که خداوند در ازای شهادت امام حسین علیه السلام چهار خصلت در این دنیا به ایشان عطا کرد: ▪️ استجابت دعا را در زیر قبه حضرت قرار داد؛ یعنی هر کس زیر قبه امام حسین علیه السلام دعا کند دعایش مستجاب است، ▪️ دوم اینکه شفای بیماری ها را در تربت ایشان قرار داد. ▪️ و سوم اینکه امامان بعدی را از نسل ایشان قرار داد. ▪️ و چهارم اینکه زائران او ایامی که زائر ایشان هستند از عمرشان محسوب نمی شود. __________________________ ➬@Areffane «»
28.18M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🏴به ماه عزای امام حسین علیه‎السلام خوش آمدید. نماهنگ برای محرمت سفارشات حجت الاسلام والمسلمین استاد برای بهره‌مندی بیشتر از ماه محرم __________________________ ➬@Areffane «»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 نصحیت شنیدنی علامه امینی درباره جایگزینی زیارت امام حسین (علیه‌السلام) و ارزش مجالس عزاداری __________________________ ➬@Areffane «»
🛑جهت تبلیغ کانال خود در کانال عارفانه با ادمین تبلیغات هماهنگ بفرمایید@Yassin_1234 🔻پست تبلیغاتی🔻
🔴 لحظه شهادت، بر حاج قاسم چگونه گذشت؟ سوالی که در عالم خواب از حاج قاسم پرسیده شد و ایشان اینگونه پاسخ دادند. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌ ---🔸▫️eitaa.com/joinchat/1842610292C843b74de1b
🛑 گرفتن از حدیث کساء... https://eitaa.com/joinchat/4102488294Cab9a8da2e9
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠 نمازشب راه سعادت و نیک بختی این از محبت خدا به ماست؛ با اینکه به ما نیازی نداره، اما سحر انتظار میکشه تا ما بریم در خونش... محبتش به ما خیلی زیاده و ما رو دوست داره... __________________________ ➬@Areffane «»
🛑جهت تبلیغ کانال خود در کانال عارفانه با ادمین تبلیغات هماهنگ بفرمایید@Yassin_1234 🔻پست تبلیغاتی🔻
ازکودکی‌به‌نامِ‌حسین‌آشناشدم... اینگونه‌بود،شکرِخداسربه‌راه‌ شدم؛🥺 🍃میخوام‌نشونی‌یه‌کانالی‌رو‌ بهتون‌بدم‌که‌پراست‌ازعطرشهیدا😌 🌱شمابه میهمانی‌لاله‌هادعوت شدیداین دعوت رارد نکنید😢 بیایدوحال‌دلتون‌راخوب‌کنید رفقا👌 اینجادورهمیم برای شهیدانه زیستن رفیق توهم باماهمراه باش👇 https://eitaa.com/joinchat/92209352Cdeeb6d5dd3 توصیه‌میکنم‌حتما👆عضوبشین
🏴🕊 تکیه کن به شهدا... شهدا تکیه شان به خداست... اصلا کنار گل بنشینی بوی گل میگیری پس گلستان کن زندگیت را با یاد شهدا خودسازی به سبک شهداهمینجا👇 https://eitaa.com/joinchat/92209352Cdeeb6d5dd3
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
☀️ امام رضا علیه السلام: ✅ وظایف منتظران واقعی مهدی موعود(عج) ۷چیز است: ۱-صبور بودن ۲-گشاده‌رویی ۳-همسایه‌داری ۴-خوش‌رفتاری ۵-ترویج ‌کارهای‌ نیک ۶-خودداری از آزار و اذیت دیگران ۷-خیر‌خواهی و مهربانی با مومنان 📗 تحف‌العقول، ص ۴۱۵ __________________________ ➬@Areffane «»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🖤 : 🍃 اگر زائر حسین (علیه السلام) بداند که با زیارتش چقدر دل رسول خدا (صلوات الله علیه و آله) و حضرت زهرا(سلام علیه) و ائمه(علیه السلام) و شهدا از ما اهل بیت را شاد کرده است ، و اگر بداند به خاطر دعای ایشان چه چیزهایی شامل حالش شده و چه ثواب های دنیوی و اخروی گیرش آمده، و چه چیزهایی نزد خدا برایش ذخیره شده، هر آینه دوست می داشت تا زنده است ، منزلش نزد آن حضرت باشد.(و پیوسته زیارت آن حضرت را بکند.) 📖 کامل الزیارات، ص ۲۷۹. __________________________ ➬@Areffane «»