eitaa logo
عارفانه
56.7هزار دنبال‌کننده
8.4هزار عکس
7.9هزار ویدیو
48 فایل
🌾 خدایا مرا به آنچه که میل تو باشد هدایت کن 🗨کانال دیگه ما 👈 @Saheidane 💯👈تبلیغات ارزان 👇 https://eitaa.com/joinchat/1796079798C454a6986bd
مشاهده در ایتا
دانلود
🌷امام على عليه السلام: بسيار خموشى گزين تا انديشه ات بارور شود و دلت روشنايى گيرد و مردم از دست تو در امان مانند. 📗غررالحكم حدیث۳۷‌۲۵ _______________ ➬@Areffane «»
🌹پيامبر صلي الله عليه و آله: مشورت دژى در مقابل [هجوم] پشيمانى و مايه ايمنى از سرزنش است 📙نثرالدّر، جلد 1، صفحه 183 _______________ ➬@Areffane «»
🍃 حضرت محمد صلی الله علیه و آله : 🔸هر كس دوست دارد خداوند هنگام سختى ها و گرفتارى ها دعاى او را اجابت كند، در هنگام آسايش، دعا بسيار كند. 📚نهج الفصاحه ص 770 ، ح 3023 _______________ ➬@Areffane «»
پیامبر مهربانی (ص) : 🔹 خداوند،‌ اصرار کنندگان در دعا را دوست دارد. «بحار؛ ۹۳:۳۷۸» _______________ ➬@Areffane «»
💠 الله اکبر 🔸 پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله: کسی که در روزی خود تاخیر و تنگی میبیند، زیاد بگوید و کسی که غم و اندوهش بسیار شد، زیاد کند. 📚 کنزالعمال/ح9325 ✍🏼 ذکر «الله اکبر» به این معناست که او بزرگتر از خواسته های ناچیز ماست. ♦️ یکی از آثار این ذکر، ایجاد برکت در مال و برطرف شدن مشکلات زندگی است. _______________ ➬@Areffane «»
طریقه خواندن نماز استغفار👆🌷 _______________ ➬@Areffane «»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
نماز حاجت روز پنج شنبه توصیه موکد آیت‌الله بهجت قدس‌سره به اطرافیان جهت خواندن این نماز آیت‌الله بهجت قدس‌سره اطرافیان و شاگردان خود را بسیار به خواندن نماز حاجت روز پنجشنبه توصیه می‌کردند و می‌فرمودند: «آیت‌الله سید مرتضی کشمیری هر وقت این نماز را می‌خواند، هدیه‌ای برای او می‌رسید شیوه خواندن نماز از کتاب جمال‌الاسبوع سیدبن‌طاووس: چهار رکعت (دو نماز دورکعتی) در رکعت اول بعد از حمد ۱۱ بار سورۀ توحید در رکعت دوم بعد از حمد ۲۱ بار سورۀ توحید در رکعت سوم بعد از حمد ۳۱ بار سورۀ توحید در رکعت چهارم بعد از حمد ۴۱ بار سورۀ توحید بعد از سلام نماز دوم ۵۱ بار سورۀ توحید ۵۱ بار «اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّد» را بخواند و سپس به سجده برود و ۱۰۰ بار «یاالله» بگوید و هرچه می‌خواهد از خدا درخواست کند. پیامبر اکرم صلی‌الله‌علیه‌وآله فرمود: اگر از خدا بخواهد که کوهی را نابود کند کوه نابود می‌شود؛ نزول باران را بخواهد به‌یقین باران نازل می‌شود؛ همانا هیچ‌چیز مانع میان او و خداوند نیست؛ خداوند متعال بر کسی که این نماز را بخواند و حاجتش را از خدا نخواهد غضب می‌کند. برگرفته از کتاب بهجت الدعا، ص٣٨٠ 🏴_____________________ ➬@Areffane «»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 استاد عالی از مرگ آسان می‌گوید: 🔺ابدیتی در پیش داریم که عمر نوح نبی (ع) در برابر آن ناچیز است! چه کنیم تا سکرات موت از ما برداشته شود؟ چه کنیم تا هنگام مرگ، ملک الموت برایمان تلقین بگویند؟! _______________ ➬@Areffane «»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آثار قرائت سوره در شب جمعه بهتر است به نیابت از بخوانیم تا ان شاء الله اجر و ثواب و برکاتش بیشتر شود. ___________ @Areffane «»
🛑جهت تبلیغ کانال خود در کانال عارفانه با ادمین تبلیغات هماهنگ بفرمایید@Yassin_1234 🔻پست تبلیغاتی🔻
سلاااام خدمت فرشته های زمینی 🧚‍♂🧚🧚‍♀🧚🤚🤚🤚 ان شاالله به امید خدا از امشب که اولین شب جمعه ماه ربیع الاول است 😍 و آغاز امامت حضرت ولی عصر عجل الله فرجه الشریف را در پیش داریم🌟🌟🌟 در این کانال چله نماز شب را برگزار میکنیم🧎🧎‍♀🧎‍♂🌙🌙🌙 به نیت سلامتی و ظهور حضرتش و به نیت عاقبت به خیری این جمع و فتح و گشایش در جمیع امور زندگیمون ان شاالله 🤲✨🤲✨🤲✨ دوستان نیت کنید و در این چله شرکت نمایید دوستان خودتون رو هم دعوت کنید تا باقی الصالحات بسیار ارزشمندی در پرونده اعمال خودتون و پدرو مادرتون ثبت کنید ان شاالله☝️☝️☝️☝️☝️☝️☝️☝️☝️☝️☝️🌟🌟🌟 برخی از سوالات مخاطبین درباره چله نمازشب👇🌸🌸🌸 1️⃣ اگر در طول این چله، شبی موفق به خواندن نمازشب نشدیم، تکلیف چیست؟ 🔺️مشکلی نیست و شخص می تواند در طول روز قضای آن را بجا آورد. 👈🏻 زمان خواندن نمازشب از نیمه شب شرعی تا اذان صبح است؛ اما اگر کسی در این زمان موفق به خواندن نمازشب نشد، می‌تواند در طول روز (یعنی بعد از نماز صبح تا نیمه شب) قضای آن را بجا آورد. 👈🏻 مستحب است که قضای نمازشب تا قبل از اذان ظهر خوانده شود. گرچه بعد از ظهر یا اوقات دیگر هم می‌تواند قضای آن را بجا آورد. 👈🏻 با خود عهد ببندید که این چهل روز نمازشب از شما فوت نشود. حتی اگر در شب موفق نشدید، حتما در روز قضای آن را بجا آورید. و من الله التوفیق 2️⃣ آیا در این چله، حتما باید یازده رکعت نمازشب را کامل بخوانیم؟ 🔺️خیر واجب نیست. هرمقدار که توانایی و شوق دارید، بخوانید. 👈🏻به این نکته توجه داشته باشید: در میان این ۱۱رکعت، فضیلت نماز وتر (یک رکعت آخر) از همه بیشتر است. بعد از نماز وتر، فضیلت نماز شفع بیشتر است. لذا اگر ۱۱ رکعت را نتوانستید بخوانید، می توانید حتی به همان یک‌ رکعت نماز وتر اکتفا کنید. 👈🏻 در نماز وتر هم واجب نیست که ۳۰۰مرتبه العفو یا ۷۰مرتبه استغفار کامل گفته شود. چون نماز مستحبی است، می‌توانید حتی یک بار بگویید. 👈🏻 ولی بعضی ها هستند که با سوز دل، سحر ها ۳۰۰بار العفو میگن و خسته نمیشن... خوش به حال این افراد...🥺😭 👈🏻 خلاصه اینکه شرایط چله بسیار ساده است. شما با یک رکعت نماز وتر می توانید در این چله شرکت کنید که حتی مستحبات قنوت آن را هم واجب نیست بصورت کامل ذکر کنید. 👈🏻 ولی اگر همین چهل روز، یک رکعت نماز وتر را مراقبت کنید و نمازهای واجب تان اول وقت باشد، زندگی شما دستخوش تغییرات بسیار خوب و الهی قرار می گیرد و این چله برکت زیادی برای شما خواهد داشت. 🔹️توجه: درصورتی که شخصی بخواهد قضای نمازشب را بخواند، ضرورت ندارد حتما ۱۱رکعت را بخواند و می تواند حتی به همان یک‌ رکعت اکتفا کند. 3️⃣ آیا برای شرکت در چله، باید نام نویسی کنیم؟ 🔺️خیر نیاز نیست. همین که عضو کانال باشین و با چله همراه شوید، کافیست. 4️⃣ اگر در چله نمازشب شرکت نکنیم، باید از کانال خارج شویم؟ 🔺️خیر چنین شرایطی نداریم. در کانال بمانيد و از مطالب استفاده کنید. https://eitaa.com/joinchat/3458990569C0d34b53505 💫💫💫💫💫💫 @Nazanin36999 منتظر حضور گرم شما فرشته های عزیز خدا هستیم 🧚‍♂🧚🧚‍♀🧚‍♀🧚🧚
🛑ذکری که بلدوزری مسیر زندگی رو صاف میکنه😳😳 ذکر آسونی هست که از زبان استاد دانشمند اونو می‌شنویم و موجب برکات زیادی در زندگی استاد دانشمند شده. برای دیدن ذکر 👇👇👇 https://eitaa.com/joinchat/4102488294Cab9a8da2e9 🔴کانالش عاااالیه عضو بشید ☝️
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
آیت الله : گناهان زبانی (مثل غیبت، تهمت، و...) انسان را از نمازشب محروم می کند و محروم از نمازشب از بسیاری از برکات الهی محروم خواهد بود‌. _______________ ➬@Areffane «»
🌸🍃 یادآوری 🔴 دعایی با فضیلت در شب جمعه __________________________ ➬@Areffane «»
🛑جهت تبلیغ کانال خود در کانال عارفانه با ادمین تبلیغات هماهنگ بفرمایید@Yassin_1234 🔻پست تبلیغاتی🔻
💠اگه مستأجرید و دلتون میخواد صاحبخونه بشید 💠اگه رزق و روزی تون کمه یا مغازه تون مشتری نداره 💠اگه نوجوانی دارید که به حرفتون گوش نمیده 💠اگه فرزندی دارید که سن ازدواجشون بالارفته ولی هنوز ازدواج نکرده 💠اگه همسرتون اعتیاد به مواد داره و خیانت میکنه 💠اگه مریضی دارید که هنوزشفا نگرفته 🛑حتما واردکانال زیربشید وبا خانوم موسوی درمیان بگذارید↙️↙️ https://eitaa.com/joinchat/2662400369Cd24b1da5fa مشاوره ودستورات قرآنی مجرَّب کاملا رایگان💯
💯کانالی پر از ختم های مجرَّب که تا بحال کسی را دست خالی رد نکرده است♨️ https://eitaa.com/joinchat/2662400369Cd24b1da5fa
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📜 دعای عهد 🌕 تصویری با صدای فوق العاده استاد فرهمند 💠 امام صادق علیه‌السلام : هر كس چهل روز صبح اين دعای عهد را بخواند، از يـاوران قائم‏ ما باشد و اگـر قبل از ظهور آن حـضـرت از دنــيا برود خدا او را از قــبـر بيرون آورده و جزو رجعت‌کنندگان در خدمت آن حضرت قرار می‌دهد. _______________ ➬@Areffane «»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
✍️امام صادق ( هرکس سوره‌ی صافّات را در هر جمعه بخواند، پیوسته از هر آسیبی در امان می‌باشد و در زندگی دنیا، همه‌ی گرفتاری ها از او دور می‌شود و فراخ ترین روزی ها در دنیا، روزی او گردد و هیچ شیطان رانده شده یا ستمگر خیره‌سری نمی‌تواند گزندی به مال و فرزند و بدن او برساند و اگر در آن روز و شب از دنیا برود، خداوند او را شهید بر می انگیزد و شهید می‌میراند و او را همراه با شهدا وارد بهشت کرده و در یک درجه قرار می‌دهد. 📚تفسیر اهل بیت علیهم السلام ج۱۲، ص۵۷۲ _______________ ➬@Areffane «»