eitaa logo
عارفانه
56.8هزار دنبال‌کننده
8.4هزار عکس
7.9هزار ویدیو
48 فایل
🌾 خدایا مرا به آنچه که میل تو باشد هدایت کن 🗨کانال دیگه ما 👈 @Saheidane 💯👈تبلیغات ارزان 👇 https://eitaa.com/joinchat/1796079798C454a6986bd
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔵 روزی را زیاد می کند!😃    🖇🖊نکته ی بسیار مهم پیرامون و زنده داری، توجّه به آثار و بسیار است که بر این عمل ارزشمند مترتب می شود، که هر یک به نوبه ی خود می تواند ارزشی فوق حدّ تصوّر را برای ما به همرا ه داشته باشد. 📝امام صادق (علیه السلام) در این باره فرموده است:  « اللَّیْلِ تَجْلِبُ الرِّزْق»(✔️) روزی را جلب می کند. 📝در روایتی دیگر از آن حضرت چنین می خوانیم که حضرت فرمود:  تُدِرُّ الرِّزْقَ وَ تَقْضِی الدَّیْن(✔️)    روزی انسان را زیاد و را می کند. منبع📚 ✔️- بحار الأنوار،ج‏84،150، باب 6 ✔️- همان،ص153 ___________ @Areffane «»
🛑جهت تبلیغ کانال خود در کانال عارفانه با ادمین تبلیغات هماهنگ بفرمایید@Yassin_1234 🔻پست تبلیغاتی🔻
⭕ زگیل چهارمین ویروس خطرناک دنیا شناخته شده ک بسیار قابل انتقال میباشد که از طریق تماس پوستی و رابطه جنسی به راحتی منتقل میشود درمان قطعی:👇 1️⃣زگیل_تناسلی 2️⃣ناباروری 3️⃣انزال_زودراس_آقایان 4️⃣اختلال_نعوظ مشکلات بانوان مشکلات هورمونی ،کیست،فیبروم میوم،قاعدگی نامنظم🩸 بصورت کاملا تضمینی درمان کنن😍😍 شماره تماس:09917268127 📱جهت مـشاوره‌ تخـصـصی👇🏻 @dr_hakm آقـای دکتر ┄┅┅┅┅❀🍃🌸🍃❀┅┅┅┅┄ ⚕️لینک کـانال کـلینیک‌ 🩺 https://eitaa.com/joinchat/269484555C66099451cf ‌ ┄┅┅┅┅┅┅┅┅┅┅┅┅┅┅┅┅┄ 📋فـرم ثبت آنـلاین مـشاوره https://digiform.ir/c2b14042ac ‌ ┄┅┅┅┅┅┅┅┅┅┅┅┅┅┅┅┅┄ ‌‌ ♡ ㅤ  ❍ㅤ    ⎙ㅤ     ⌲ ˡᶦᵏᵉ  ᶜᵒᵐᵐᵉⁿᵗ    ˢᵃᵛᵉ     ˢʰᵃʳᵉ
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
✍قال رسول اللّه صلى الله عليه و آله: پيامبر خدا صلى الله عليه و آله می فرمایند: مردى از خاندان من حكومت خواهد كرد كه نامش با نام من يكى است . اگر از دنيا جز يك روز نمانده باشد خداوند آن روز را دراز مى گرداند تا او حكومت را به دست گيرد . 📖كنز العمّال(کتاب اهل سنت)،ح۳۸۶۶۱ _______________ ➬@Areffane «»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔹سوره مبارکه انبیاء ✍️امام صادق ( هرکس که از سر عشق به پیامبران (سوره‌ی انبیاء را بخواند، به‌مانند این است که در بهشت‌های پرنعمت، همراه تمامی پیامبران (بوده است و در دنیا در چشم مردم پرابهّت خواهد بود. 📚تفسیر اهل بیت علیهم السلام ج۹، ص۳۳۰ _______________ ➬@Areffane «»
✍امام صادق(ع) فرمودند: مـردم دربـاره مـا سـه گـروهـند: گروهی ما را دوست دارند، سخن ما را‌ می ‌گویند و منتظر فرج ما هستند، ولی عمل ما را انجام نمیدهند اینان اهل دوزخند. گروه دوم نیز ما را دوست دارند، سخن ما را‌ می ‌گویند، منتظر فرج ما هم هستند، عمل ما را انجام‌ می ‌دهند، اما برای رسیدن به دنیا و دریدن مردمان. اینان نیز جایگاهشان دوزخ است و گروه سوم ما را دوست دارند، سخن ما را گفته، منتظر فرج ما هستند و عمل‌ می‌کنند برای خدا اینان از ما و ما از آنانیم." 📚تحف‌العقول ص۵۱۳ _______________ ➬@Areffane «»
✍امام صادق علیه السلام میفرمایند: ‌ حسین علیه‌السلام خون قلبش را در راه خدا بخشید، تا بندگان را از جهالت و گمراهی نجات دهد. ‌ 📚فرازی از زیارت اربعین _______________ ➬@Areffane «»
✍مرحوم شیخ جعفر آقا مجتهدی: در هر کجای عالم که قلباً حضرت رضا (علیه‌السلام) را صدا بزنید و به ناحیّه‌ی مقدّسه‌ی ایشان توجه کنید آن بزرگوار سریعاً نظر می کنند. و این معنای حقیقی کلمه‌ی«انیس‌النّفوس» است. _______________ ➬@Areffane «»
آیت ا.. قاضے را درخواب دیدم گفتم چه چیزۍ حسرت شما دردنیاست ڪه انجام نداده اید؟ فرمودند:حسرت میخورم چرا در دنیا فقط روزی یڪبار زیارت عاشورا مۍخواندم. ˝آیت الله بهجت˝ _______________ ➬@Areffane «»
✍مرحوم حجت الاسلام فاطمی‌ نیا(ره) : 🔹فرد وارد قیامت می‌شود ، فکر می‌کند خبری است، تعجب می‌کند! می‌گوید خدایا پس این همه نماز و عمره و روزه و زيارت چه شد؟می‌گویند تو دل شکستی! ریا کردی! زهر زبان ریختی و بنده های خدا را تحقیر کردی! 🔹جوانانی داریم که به ظاهر هم متدین هستند، اما وقتی در مورد او سوال میکنی، هیچکس از او راضی نیست! به راحتی دل می‌شکند! به راحتي ديگري را تمسخر و تحقير مي‌كند! در خانه بداخلاقی می‌کند! عزیز من پس چرا جلسه رفته بودی؟! چرا درس اخلاق رفته بودی؟! وقتی اخلاقت را اصلاح نمی‌کنی، استاد دیگر چه فایده دارد! ‌ _______________ ➬@Areffane «»
ترک نماز = عذاب قطعی! 🔻 یکی از گناهانی که توی قرآن به صراحت وعده‌ی عذاب جهنم در موردش اومده ترک نماز هست. توی سوره مدثر اومده که بهشتی‌ها از جهنمی‌ها میپرسن که چی باعث شد جهنمی بشید؟ جواب میدن "قَالُوا لَمْ نَكُ مِنَ الْمُصَلِّينَ" ما نماز نمی‌خوندیم... _______________ ➬@Areffane «»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥مرثیه خواندن روضه خواندن برای اهل بیت... 👤حجت‌ الاسلام و المسلمین دانشمند _______________ ➬@Areffane «»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥اگر برای حاجتی به اهل‌بیت توسل کردی و ناامید شدی... 👤استاد عالی _______________ ➬@Areffane «»
🛑جهت تبلیغ کانال خود در کانال عارفانه با ادمین تبلیغات هماهنگ بفرمایید@Yassin_1234 🔻پست تبلیغاتی🔻
⛔هشدار جدی برای تمام آقایان وبانوان ایران 🚧مشکلات زناشویی مشکل زمینه ساز 80�طلاق ها در ایران🚧 ❇️کلینیک تخصصی بهبود اختلالات آقایان و بانوان/دیابت/کبد چرب/ سینوزیت و... ❇️تنظیم و بهبود مشکلات به منظور درک همسرداری ✅دارای ضمانت نامه ✅دارای مجوز بین المللیGMP ✅برای درمان و ریشه‌ای و ویزیت تلفنی رایگان کافیه فرم انلاین زیر رو پر کنید👇👇 https://digiform.ir/wa73e1b74 https://digiform.ir/wa73e1b74 لینک کانال 👇👇 https://eitaa.com/joinchat/302645647C50cbcfa67e
🌟روش گرفتن حاجت با حدیث شریف کساء 🎤استاد مسعودعالی 🔴منبرهای دلنشین وشنیدنی از اساتید برجسته 👇👇 https://eitaa.com/joinchat/4102488294Cab9a8da2e9 برای مشاهده حدیث وارد شوید👆
👈 ذکر برای محبت بین زن و شوهر https://eitaa.com/joinchat/3803447682Ce7a832c6f8 👈 ذکر برای برگشتن کسی که دوستش داری https://eitaa.com/joinchat/3803447682Ce7a832c6f8 👈 ذکر برای از بین رفتن طلسم و سحر https://eitaa.com/joinchat/3803447682Ce7a832c6f8 👈 ذکر رونق گرفتن کسب و کار https://eitaa.com/joinchat/3803447682Ce7a832c6f8 👈 ذکر برای بچه دار شدن https://eitaa.com/joinchat/3803447682Ce7a832c6f8 ✅ هر حاجت و خواسته ای داری بیا اینجا تا بهش برسی 👇👇👇👇👇 https://eitaa.com/joinchat/3803447682Ce7a832c6f8 https://eitaa.com/joinchat/3803447682Ce7a832c6f8 🛑 ⚠️ ختمی مجرب با بیشترین حاجت روایی ☝️😳☝️😳
🌹🕊🌹🕊🌹🕊🌹🕊 🌷 چله ی توسل به شهدا 🌷 💌 دعوتنامه ای از طرف شهدا 💌 به مهمانی شهدا خوش آمدید 💎 کانالی متفاوت با روایت شیرین از کسانی که از دنیا بریدند. 💎 اینجا را احساس خواهید کرد. 💎  اینجا محلی است برای تمام کسانی که میخواهند را ببینند  💎 توسل به ۴۰شهید برای ❣ هرروزمعرفی یک همراه با 👇👇👇👇👇 🍃🌸روال کار به نحو است که لیستی از ۴۰شهید به پیشنهاد اعضای کانال تهیه می‌شود و هر روز یکی از شهدای گرانقدر معرفی شده و ۱۰۰ صلوات و یک زیارت عاشورا به ۱۴معصوم ع و شهید آن روز هدیه میکنم. قطعا دوستی و ارتباط معنوی با شهدا، بنابر سفارش بزرگان ،نتایج عالی برای همه ی ما خواهد داشت.🌸🍃 📣📣📣 توجه توجه 👇👇👇 💢 شروع چله جدید ( ) از تاریخ ۱۴۰۲/۷/۶ روز پنجشنبه ، مصادف با آغاز هفته وحدت می‌باشد،نیت کنید و با دوستان شهدایی همراه شوید 💖 کانال توسل به شهدا 💖 https://eitaa.com/joinchat/3605659854C4f0b892d04 ╰━━🌷🕊🌼🕊🌷━━╯