eitaa logo
عارفانه
56.7هزار دنبال‌کننده
8.4هزار عکس
7.9هزار ویدیو
48 فایل
🌾 خدایا مرا به آنچه که میل تو باشد هدایت کن 🗨کانال دیگه ما 👈 @Saheidane 💯👈تبلیغات ارزان 👇 https://eitaa.com/joinchat/1796079798C454a6986bd
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🛑جهت تبلیغ کانال خود در کانال عارفانه با ادمین تبلیغات هماهنگ بفرمایید@Yassin_1234 🔻پست تبلیغاتی🔻
https://eitaa.com/joinchat/3317629144Ca084f4b80c گروه سفره صلوات 14 معصوم🌸 هر دوره به نیت حاجت رواییتون هدیه به یک امام بزرگوار 🌸 اینجا همه باهم پای سفره اهل بیت هستیم حاجات هامون متوسل بشیم این دوره به کریم اهل بیت امام حسن مجتبی🌸
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
1) جهت زیاد شدن روزی 2) جهت ایمن شدن از زنا و فحاشی 3) جهت الفت و دوستی میان زوجین 4) جهت شفای جمیع امراض 5) جهت آزاد شدن از زندان _______________ ➬@Areffane «»
🌹رسول اڪرم(ص)🌹 ☘در بهشت خانه اى هست كه آن را شادى سرا گويند و جز آنان كه يتيمان مؤمنان را شاد ڪرده اند وارد آن نمیشود. _______________ ➬@Areffane «»
🌷 پیامبر اکرم (صلی‌الله علیه و آله) : ✍ اگر خدا را چنان که باید، می شناختید ، بر روی دریاها راه می رفتید و با دعایتان کوه‌ها از جا کنده می‌شدند. 📗 کنزالعمال ۵۸۹۳ _______________ ➬@Areffane «»
✍قال امیرالمومنین (علیه السلام): به زیر دست خود رحم کن، تا بالا دست تو به تو رحم کند و خطای زیر دست خود را با معصیت خودت نسبت به پروردگارت مقایسه کن، احتیاج او به سویِ رحمتت را با حاجت تو به سویِ رحمت پروردگارت مقایسه نما. 📚تصنیف غرر/حدیث ۹۹۷۴ _______________ ➬@Areffane «»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
❤ ذکری با ثواب غیر قابل شمارش ❤ امام صادق علیه السلام فرمودند: کسى که بگوید این ذکر را ” الحمدلله کما هو اهله ” ( حمد برای خداوند آنطور که خودش سزاوار آن است) ❤(فرشتگان ) نویسندگان  آسمانى نمى توانند ثواب آن را بنویسند. عرض کردم : چرا؟ فرمود: چون (ثواب آن را نمى دانند و) عرضه مى دارند: خدایا! از غیب آگاهى نداریم  و خدا مى فرماید: هر چه بنده ام مى گوید، بنویسید و ثواب آن باشد به عهده من . 📚 ثواب الاعمال و عقاب الاعمال ص ۵۸ 🔴 تذکر : این ذکر یکی از بهترین ذکرها برای شکر نعمت های الهی می باشد.... __________________________ ➬@Areffane «»
🕋 پیامبـر اکـرم ﷺ فرمودند: ♦️هـرکس هـر روز صبح بگوید: ⎞ اَعُـوذُ بِٱݪلّٰهِ مِنَ ٱݪشَیْطٰان ٱݪرَّجیٖمْ بِسْمِ ٱݪلّٰهِ ٱݪرَّحْمٰنِ ٱݪرَّحیٖمِ ⎝ و سه آیه پایانـی سـوره حشر را بخواند، خـدا برایش هفت هزار فرشته مأمور خواهد کرد تا از او محافظت کنند و تا شب بر او صلوات بفرستند و اگـر در آن روز بمیرد، شهید از دنیا رفته است. 📚 جامع الاخبار(للشعیری)، ص۴۸ ___________ @Areffane «»
🌕 ختم جهت خلاصی از کلیه شدائد و گرفتاریها 🔵 در جواهر مکنونه آمده است که جهت خلاصی از شدائد و گرفتاری ها در یک مجلس ۵۵۴ بار بگوید : يا رَئُوفُ یَا رَحِيمُ از آن گرفتاری خلاص می‌شود و ختم مجربی است. 📚 کتاب هزار و یک ختم ص ۲۲۴ ختم ۴۹۰ 🔹 در روايتی از امام رضا علیه السلام منقول است كه حضرت فرمودند: من در خواب پدر بزرگوارم يعنی موسی‏ بن‏ جعفر(ع) را ديدم، پدرم فرمود: ‌ای فرزند من، آنگاه كه در شدت و سختی قرار گرفتی، زياد اين ذكر را بگو: «یَا رَئُوفُ یَا رَحِيمُ». بعد حضرت می‌‏فرمايد: آنچه را كه ما در خواب می‌‏بينيم مثل آن چيزی است كه در بيداری می‌‏بينيم.( يعنی شبهه‌ای در آن نيست) 🔺در روایت امام رضا برای این ذکر تعداد خاصی ذکر نشده است. ____________ @Areffane «»
🌻دعا برای عاقبت بخیری ____________________ ➬@Areffane «»
✨حاج اسماعیل دولابے دعا بڪن ؛ ولے اگر اجابت نشد ، با خدا دعوا نڪن ؛ میانہ ات با خدا بہ هم نخورد ؛ چون تو جاهلے و او عالم و خبیر ... ___________ @Areffane «»
✍ امام صادق ؏ ؛ چشم زدن حقیقت دارد نہ تو ازچشم دیگران در امانے و نہ دیگران از چشم تو ، پس هر گاه از این جهت بہ ترس افتادے سه بار بگو ↯ «ما شاءاللَّه لاقوة الّا باللَّه‏ العَلی العَظیم» 📚 بحارالانوار ۶۳/۲۶ _______________ ➬@Areffane «»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔶 دعای پدر برای فرزند 🔶 🔹 حجت‌الاسلام 👤 از اساتید سامانه آموزشی ایمانور 💠 در این ویدیو به مستجاب بودن دعای پدر در حق فرزند اشاره می کنند و در ادامه فرمودند که در روایات دینی ما توصیه شده پدر برای هدایت فرزندان خود نماز بخواند. ___________ @Areffane «»
26.39M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💠خواص طلسم رحمانی عین علی كاملترين توضيحات در خصوص اين لوح شريف در كتاب معظم جامع الفوائد في اسرار المقاصد مرحوم حضرت آيت الله العظمي شيخ حبيب بن موسي الرضا افشاري اروميه ئي النجفي آورده شده است. ايشان ۶۰ خاصيت تجربه شده را همراه با دستور استفاده توضيح داده و به مجرب بودن آن ها يقين كامل داشته اند. ۱: آزادي از زندان. ۲: سلامتي و حفظ در سفر. ۳: آساني وضع حمل. ۴: دفع جن و پري. ۵: عزت و رفعت. ۶: مقبول القولي و عزيز شدن نزد بزرگان. ۷: جلب دوستي و محبت (۳روز صورت خود را با آن شسته و نزد فرد برويد). ۸: آشتي و محبت ميان زن و شوهر (لوح را در بالش قرار دهيد). ۹: بخت گشايي (۴۰ روز صبح به آن نظر كرده و بگوييد يا مفتح الابواب). ۱۰: باطل السحر. ۱۱: ايمني از سحر. ۱۲: غرق نشدن. ۱۳: بند آوردن گريه اطفال. ۱۴: حفظ از سرقت. ۱۵: دفع درندگان. ۱۶: دفع گزندگان. ۱۷: دفع بلايا. ۱۸: دفع ترس در خواب. ۱۹: دفع ترس. ۲۰: مداواي سرع ___ ➬@Areffane «»
🛑جهت تبلیغ کانال خود در کانال عارفانه با ادمین تبلیغات هماهنگ بفرمایید@Yassin_1234 🔻پست تبلیغاتی🔻
💐 گروه قرآن در زندگی 💐 آشنایی بیشتر با کلام وحی هر روز یک صفحه از قرآن همراه با ترتیل و ترجمه و تفسیر مختصر همان صفحه به اشتراک گذاشته میشود https://eitaa.com/joinchat/2623537446C5c9b08fa84 لینک گروه قرآن در زندگی در پیام رسان ایتا ‏ https://chat.whatsapp.com/CgAGoLpO4IIF0XV4YF7Nmw لینک قرآن در زندگی در واتساپ