eitaa logo
عارفانه
56.7هزار دنبال‌کننده
8.4هزار عکس
7.9هزار ویدیو
48 فایل
🌾 خدایا مرا به آنچه که میل تو باشد هدایت کن 🗨کانال دیگه ما 👈 @Saheidane 💯👈تبلیغات ارزان 👇 https://eitaa.com/joinchat/1796079798C454a6986bd
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
مهدی اینگونه است... 🔆 امام رضا علیه السلام فرمودند: مهدی (عجل الله فرجه) داناترین، حکیم ترین، پرهیزکارترین، بردبارترین، بخشنده ترین و عابد ترین مردمان است، دیدگانش در خواب فرو میرود ولی دلش همیشه بیدار است و فرشتگان با او سخن می گویند... دعایش همواره به اجابت میرسد، اگر در مورد سنگی نفرین کند، از وسط به دو نیم میشود.*۱ ♦️مهدی (علیه السلام) دو نشانه بارز دارد که با آنها شناخته میشود. یکی دانشِ بیکران و دیگری استجابت دعا.*۲ 📚 ۱- الزام الناصب صفحه ۹ 📚 ۲- عیون اخبارالرضا ج۱ _______________ ➬@Areffane «»
🔷سوره مبارکه زلزال ✍️پیامبر (صلی الله علیه و آله)- هرکه این سوره را بخواند، همانند کسی که رُبع قرآن را خوانده است، به او پاداش داده می شود. 📚تفسیر اهل بیت علیهم السلام ج۱۸، ص۳۱۴ _______________ ➬@Areffane «»
◇ ﺭﺳﻮﻝ ﺧﺪﺍ (ص) : ﻗﻠﺐ‌ﻫﺎ ﺳﻪ ﮔﻮﻧﻪ ﺍﻧﺪ: 1⃣ﻗﻠﺒﻰ ﻣﺸﻐﻮﻝ ﺑﻪ ﺩﻧﻴﺎ، 2⃣ﻗﻠﺒﻰ ﻣﺸﻐﻮﻝ ﺑﻪ ﻋُﻘﺒﺎ 3⃣ﻭ ﻗﻠﺒﻰ ﻣﺸﻐﻮﻝ ﺑﻪ ﻣﻮﻟﺎ(خدا) ❗️ ﻗﻠﺐ ﻣﺸﻐﻮﻝ ﺑﻪ ﺩﻧﻴﺎ ﺳﺨﺘﻰ ﻭ ﺑﻠﺎﺳﺖ. ﻗﻠﺐ ﻣﺸﻐﻮﻝ ﺑﻪ ﻋُﻘﺒﺎ ﺭﺍ ﺩﺭﺟﺎﺕ ﻭﺍﻟﺎﺳﺖ؛ و قلبی كه دل‏بسته به مولاست هم دنیا دارد، ‌هم آخرت را دارد و هم خدا را دارد. 📚 موﺍﻋﻆﺍﻟﻌﺪﺩیه/ص۱۴۶ _______________ ➬@Areffane «»
🌷 رسول اکرم(صلی الله علیه و آله) : ☘ مَن کَظم غیظاً و هو یَقدِرُ علی إنفاذِهِ مَلأ اللَّهُ قلبَه امناً و ایماناً. 🌿 هر کس خشم خود را فرو برد ، در حالی که قدرت بر اجرای آن داشته باشد ، خداوند قلبش را از آرامش و ایمان پر خواهد کرد. 📚 بحار الانوار ج۶۸ ص۴۱۰ _______________ ➬@Areffane «»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔻راوی می گوید: امام صادق علیه السلام را دیدم که هنگام خروج از منزل لبهایش تکان می خورد. پرسیدم چیزی می خواندید؟ فرمود: بله. انسان هنگام خروج از منزل سه بار تکبیر بگوید(الله اکبر) و بعد بگوید: بِاللَّهِ أخرُجُ وبِاللَّهِ أدخُلُ وعَلَى اللَّهِ أتَوَكَّلُ(سه مرتبه) اللَّهُمَّ افتَح لي في وَجهي هذا بِخَيرٍ، وَاختِم لي بِخَيرٍ، وقِني شَرَّ كُلِّ دابَّةٍ أنتَ آخِذٌ بِناصِيَتِها، إنَّ رَبّي عَلى‌ صِراطٍ مُستَقيمٍ. 📚کنزالدعا/محمدی ری شهری/ج1/ص41 _______________ ➬@Areffane «»
💠 🔹 امام جواد علیه السلام: فزونی از طرف خدا بریده نمی شود، مگر آنکه شکرگزاری از سوی بندگان بریده شود. 📚 تحف العقول/480 ✍🏼 گاه نعمت انسان کم یا حتی قطع می شود تا از این طریق، بنده خود را بیازماید و از مسیر نادرست دست بردارد. ✅ کسی که در مواقع سختی و تنگدستی، از شکرگزاری دست نمی کشد، نعمت به سوی او سرازیر می‌شود. _______________ ➬@Areffane «»
بنام خدا توصیه های بندگی آیت الله سید علی قاضی  آیت الله سید علی قاضی برای نماز اهمیت خاصی قائل بودند و این سخن معروف از ایشان است :« کسی که نماز را در اول وقت بخواند و به مقام عالیه نرسد مرا لعن کند » ایشان می فرمودند :« همیشه در یک مسجد نماز نخوانید و به مساجد دیگر هم بروید . هر جا حال پیدا کردید همان جا نماز بخوانید .» ایشان می فرمودند :« هیچ چاره ای برای مومن نیست ، مگر این که نماز شب بخواند ، ما نشنیدیم کسی به مقامی برسد مگر این که نماز شب بخواند اگر دنیا و آخرت می خواهید نماز شب بخوانید ، نماز شب بخوانید » ایشان بهترین روش پاکسازی ذهن مومن را ذکر خدا و اسمأ الله می دانستند . مرحوم قاضی هنگام خواندن قرآن رو به قبله بودند و قرآن را با دو دست بلند می کردند و با تمام وجود تلاوت می کردند . با حالت غم انگیز و صدای بلند می گفتند :« قرآن شراب مومنان است ، خواندن روزی یک جزء قرآن فراموش نشود .» مرحوم قاضی در قبرستان تا چهار ساعت می ماندند ، آن هم در حالت سکوت . مرحوم علامه طباطبایی می فرمودند که مرحوم قاضی به من گفتند :« شبی در مسجد کوفه بودم از ذکر در و دیوار تا صبح نتوانستم بخوابم . 📙دیده شده در کتاب عطر بندگی ، سید محمد رضا طباطبایی نسب ، انتشارات نور الائمه ، ص ۶۸. ___________ @Areffane «»
⚪️ عوامل برطرف کننده اندوه ▫️از امام صادق علیه السلام روایت شده است که فرمود: «ده چیز اندوه را برطرف می‌کند: پیاده روی، سوارکاری، سر زیر آب بردن، نگاه کردن به سبزه زار، غذا خوردن ونوشیدن آب، آمیزش، مسواک زدن، شستن سر با گل خطمی، نگاه کردن به زوجه مقبول، سخن گفتن با افراد باشخصیّت». 📚 کتاب باب دوازدهم فصل دوازدهم _______________ ➬@Areffane «»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
در چهار جا دعا مستجاب ‌است : 🌷اول در نماز وتر که یک رکعت نماز شب است. نماز شب را بخوانید و هر آن‌چه می خواهید در آن یک رکعت دیگر بخواهید. 🌷دوم بعداز طلوع فجر وقتی که اذان صبح را گفتند دعا مستجاب است. 🌷دست کشیدن بر سر یتیم موجب می‌شود زنگار دل از بین برود ، البته نباید دست خشک و خالی باشد،‌اگر وضع مالی شما خوب است به امور زندگی او برسد و وسایل مدرسه،‌کیف، لباس، و ... او را فراهم کنید. نیاز های زندگی او را برطرف کنید که در پاک کردن زنگار دل بسیار موثر است 🌷سوم و چهارم بعداز ظهر و بعداز مغرب است که دعا مستجاب است و اگر حاجتی داشته باشی، به حاجت خود می رسی. 🎙آیت الله مجتهدی تهرانی(ره) _______________ ➬@Areffane «»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌹چشم زدن باعث مرگ میشود🌹 یکی از اثرات مهم حرزامام_جواد علیه السلام،دفع چشم زخم است. _______________ ➬@Areffane «»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢روایتی شگفت‌آور درباره چشم‌زخم که مرحوم استاد فاطمی‌نیا نقل کردند. _______________ ➬@Areffane «»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
▫️باطل شدن سحر ▫️باز کردن بخت بسته 🔸راهکار از آیت الله بهجت (ره) ___________ @Areffane «» ‌‌‌‌ ‌‌‌‌
⭕️ دعایی با ثوابهای عجیب ملائکه ۷ آسمان تاقیامت نمی توانند ثوابش را بنویسند و خداوند او و پدر و مادرش را از جهنم آزاد می کندو شفاعت ۱۰۰۰ نفر را برایش می نویسد و... 👇👇 https://eitaa.com/joinchat/4102488294Cab9a8da2e9
🔵ثبت نام خادمی آستان مقدس امام رضا (ع) سال 1402 🔰 ثبت نام برادران 🔰 ثبت نام خواهران 🔺غیر مشهدی ها هم میتونن ثبت نام کنن و هیچ محدودیتی نداره 😍👆🏻
🟢 برای حاجات صعب العلاجی که امیدی به براورده شدن ان نیست به طریق زیربه حضرت ام البنین توسل کنید https://eitaa.com/joinchat/2193031199Cc5511b3cbf 🔹‌دریافت انواع دعا 👆🏻 ⚫️ (به مناسبت وفات حضرت ام البنین سلام الله)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
💎 نماز شب هنگامی که قیامت بر پا شود، نماز شب به صورت سایه ای در بالای سر نماز شب خوان قرار می گیرد و تاج روی سر او و لباسی برای بدنش می باشد. 📚 ارشاد القلوب، ص 316. _______________ ➬@Areffane «»
🛑جهت تبلیغ کانال خود در کانال عارفانه با ادمین تبلیغات هماهنگ بفرمایید@Yassin_1234 🔻پست تبلیغاتی🔻
🔴 نذری که واقعا معجزه میکنه 👌 👈 قرض داری 👈 مریض داری 👈 خونه میخوای 👈 فرزند میخوای 👈 هرحاجت مهمی که داری 👇👇👇 https://eitaa.com/joinchat/147390758C710b3878a2 نذری کوچک،برای حوائج بزرگ 👆👆👆
اگه حاجت داری وگره افتاده به کارت همین الان نیت کن ومتوسل شو به حضرت عباس(ع) 👇👇👇 https://eitaa.com/joinchat/147390758C710b3878a2 خیلی سریعتر از آنچه فکرشو بکنی حاجت میگیری 👆👆👆
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
💚 یک روش مجرب برای توسل به امام زمان علیه السلام 🌤 دستور توسل خاص به حضرت ولی عصر سلام الله علیه از مرحوم شیخ جعفر مجتهدی 👤 جناب حجةالاسلام و المسلمین آقای حاج سید حسین هاشمی نژاد نقل کردند: روزی یکی از دوستان طلبه ام برای حاجت بسیار مهمی به من مراجعه کرد و پس از بیان حاجتش تقاضا نمود تا با هم خدمت آقای مجتهدی برویم و از ایشان کمک بگیریم. بنده که تشخیص دادم حاجت او واقعاً سرنوشت ساز است، در خواستش را پذیرفتم و با هم به منزل آقای مجتهدی رفتیم. ایشان با این که کسالت داشتند بزرگواری کردند و ما را پذیرفتند. 🌸 پس از این که قضیه را خدمتشان عرض کردیم، به دوست طلبه ام فرمودند: شما به مسجد جمکران مشرف شوید و نماز حضرت را بخوانید و ثوابش را به روح منوّره ی مادر بزرگوارشان بی بی نرجس خاتون علیها السلام هدیه کنید. و پس از پایان صلوات هایی که در سجده بعد از نماز گفته می شود، رو به قبله بنشینید و سیصد و سیزده مرتبه 《 یا حجّة الله》 بگویید. سپس به حضرت نرجس خاتون علیها السلام عرض کنید: 🌼 شما به فرزند عزیزتان امام عصر علیه السلام بگویید مشکل مرا رفع کنند. 🍀 چون احسان و اکرام والدین واجب است، حتماً حضرت عنایت می فرمایند.پس از این که بیانات حضرت آقای مجتهدی تمام شد، از خدمتشان مرخص شدیم. عصر همان روز دوستم به مسجد جمکران مشرف شد و به همان صورت که آقای مجتهدی فرموده بودند اعمال را انجام داد. او فردای آن روز به سراغم آمد و گفت: به عنایت آقا امام زمان علیه السلام آن مشکل بزرگ، به راحتی حل شد! از آن زمان تاکنون حدود بیست سال می گذرد و بارها خودم و هر کس را که به این دستور و توسل واداشته ام، به لطف حضرت، حاجت روا دیده ام. 📚 لاله ای از ملکوت  ج۳  ص۲۰۱ ___________ @Areffane «»