eitaa logo
عارفانه
56.7هزار دنبال‌کننده
8.4هزار عکس
7.9هزار ویدیو
48 فایل
🌾 خدایا مرا به آنچه که میل تو باشد هدایت کن 🗨کانال دیگه ما 👈 @Saheidane 💯👈تبلیغات ارزان 👇 https://eitaa.com/joinchat/1796079798C454a6986bd
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔷سوره مبارکه احقاف ✍️امام صادق (علیه السلام)- هرکس سوره‌ی احقاف را هر روز یا روزهای جمعه بخواند، خداوند در زندگی دنیوی او را دچار بیم و نگرانی نخواهد کرد و از دشواری قیامت او را در امان خواهد داشت ان‌شاءالله. 📚تفسیر اهل بیت علیهم السلام ج۱۴، ص۲۴۶ _______________ ➬@Areffane «»
🌹امام باقر(ع) فرمودند: هر گاه زمام امور به دست ما بيفتد و مهدى ما بيايد، هر يك از شيعيان ما، كارى‌تر از شير و برنده‌تر از شمشير خواهند شد. دشمنان ما را به زير پا مى‌گذارند و با دست آنان را مى‌كوبند و اين، هنگامى است رحمت خداوند فرود آيد و بر بندگانش گشايش خدا نازل شود. 📚 بصائر الدرجات: ص ٤٤ _______________ ➬@Areffane «»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🦋✨🦋✨🦋✨🦋✨🦋✨ 🔴 ۱۰۰ توحید در جمعه های ماه رجب 🔵 روایت شده هر کس در روز جمعه ماه رجب ۱۰۰مرتبه سوره قل هو الله احد بخواند برای او نوری باشد در قیامت که او را به بهشت بکشاند. 🌕 تذکر: حدود ۱۵ دقیقه زمان می برد. 📚 مفاتیح الجنان /اعمال ماه رجب _______________ ➬@Areffane «»
🔴 صلواتی پرفضیلت در عصر جمعه برای برآورده شدن ۱۰۰ هزار حاجت و آمرزش ۱۰۰ هزار گناه 🔵 اَللّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ الْأَوْصِيَاءِ الْمَرْضِيِّينَ بِأَفْضَلِ صَلَوَاتِكَ، وَ بَارِكْ عَلَيْهِمْ بِأَفْضَلِ بَرَكَاتِكَ، وَ السَّلامُ عَلَيْهِ وَ عَلَيْهِمْ وَ رَحْمَةُ اللَّهِ وَ بَرَكَاتُهُ 🟢 در روایت آمده است که چون در روز جمعه نماز را ادا کردی این صلوات را بگو و هر فردی که این صلوات را بعد از نماز عصر روز جمعه بخواند ، خداوند برای او ۱۰۰ هزار حسنه می نویسد و ۱۰۰ هزار گناه از او را می بخشد. همچنین ۱۰۰ هزار حاجت از او برآورده می شود و خداوند مقام او را در بهشت ۱۰۰ هزار درجه بالاتر می برد.و نیز در روایت آمده است که هر کس این صلوات را هفت مرتبه بگويد خداوند به عدد هر بنده برای او حسنه بنویسد و عملش در آن روز مقبول باشد و بیاید در روز قیامت در حالتی که مابین دیدگان او نوری باشد. 📚 مفاتیح الجنان/اعمال روز جمعه ___________ @Areffane «»
🌼 در روز جمعه ماه رجب 👇 💖🌿روایت شده از حضرت رسول اکرم ص که هر که در روز جمعه ماه رجب👈 چهار رکعت نماز بگذارد ما بین ظهر و عصر و در هر رکعت بعد از حمد هفت مرتبه ایه الکرسی و سوره توحید پنج مرتبه و ده مرتبه استغفر لله الذی لا اله الا هو و اسئله التوبه 💖🌿خداوند برای او از روزی که این نماز را تا روزی که می میرد هزار حسنه عطا می فرماید. و برای او به هر آیه که خوانده شهری در بهشت از یاقوت سره و به هر حرفی قصری در بهشت از در سفید عنایت می فرماید. و از حور العین تزویج او در آید و راضی شود از او به غیر سخط و نوشته شود از عابدین و ختم فرماید برای او سعادت و مغفرت ___________ @Areffane «»
: ،،پس ازنمازظهرجمعه دورڪعت نماز گذارد و درهر رڪعت بعد از حمد ۷ توحید بخواند و بعد از نماز بگوید🔻 اَللّهُمَّ اجْعَلْنى مِنْ اَهْلِ الْجَنَّةِ، اَلَّتى حَشْوُهَا الْبَرَكَةُ، وَ عُمّارُهَا الْمَلائِكَةُ، مَعَ نَبيِّنا مُحَمَّدٍ صَلَّى اللّه ُ عَلَيْهِ وَ آلِه وَ اَبينا اِبْراهيمَ عَلَيْهِ السَّلام.» ⭕️ تا جمعه ى آينده بلا و فتنه اى به او نرسد، و خداوند بين او و حضرت محمد صلى الله عليه و آله و ابراهيم عليه السلام جمع نمايد.⭕️ 🔺اگر اين دعا را غير سيد بخواند بجاي <و اَبينا> <و اَبيه> بگويد.🔺 📚 مفاتیح الجنان 🌼 🌻خدایا درود بفرست بر محمد و آل محمد 🌼اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وآلِ مُحَمَّدٍ 🌻وَعَجِّل‌فَرَجَهُــم 🌼این ذڪر موجب عزیز شدن می‌شود... منتظرند ناقوس آمدنت به صدا درآید تا پخش شود نواے ظهورت درون دلها... مهدے جان بیا و صداے آمدنت را به گوش ما برسان! ____________ @Areffane «»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎞 آی مردم دعاهاتون اثر داره ... 🎤حجت الاسلام والمسلمین کافی _______________ ➬@Areffane «»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️راه حل ایت الله بهجت (ره)جهت رفع سحر و جادو این کلیپ رو پخش کنیدشایدگره ازکارکسی بازشد _______________ ➬@Areffane «»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌷 اهمیت مراقبه و ذکربسم الله قبل از هر کار ✅ معنای حقیقی بسم الله 🎙 آیت الله _______________ ➬@Areffane «»
⭕️ دعایی با ثوابهای عجیب ملائکه ۷ آسمان تاقیامت نمی توانند ثوابش را بنویسند و خداوند او و پدر و مادرش را از جهنم آزاد می کندو شفاعت ۱۰۰۰ نفر را برایش می نویسد و... 👇👇 https://eitaa.com/joinchat/4102488294Cab9a8da2e9
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴 نماز شب پانزدهم ماه رجب برای نجات از عذاب قبر 🔵 پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله فرمودند: 🌕 هر كس در شب پانزدهم ماه رجب سی رکعت نماز بخواند در هر رکعت یک بار حمد و ده بار سوره توحید را بخواند،ثواب ۷۰ شهید به او داده می‌شود و در روز قیامت در حالى که نورش به فاصله‌ى میان «مکه» و «مدینه» براى اهل جمع می‌درخشد، حاضر می‌گردد و خداوند، دورى از آتش جهنم و نیز دورى از نفاق و دورویى را به او عطا می‌کند و عذاب قبر از او برداشته می‌شود. 📚 اقبال ص ۶۵۵/وسائل الشیعه ج۵ص۲۲۷ 🌸 چه خوب است که این نماز پرفضیلت را به امام عصر ارواحنا فدا هدیه کنیم. 🔴 دیگر نماز شب پانزدهم ماه رجب : ۶ رکعت نماز به صورت سه نماز دو رکعتی در هر رکعت بعد از حمد سوره یس و سوره ملک و سوره توحيد ___________ @Areffane «»
🔴 اعمال شب پانزدهم ماه رجب 1⃣ غسل کردن 2⃣ احیا و شب زنده‌داری 3⃣ خواندن زیارت امام حسین 🔺 به مفاتیح‌الجنان مراجعه شود. 4⃣ اقامه ۶ رکعت نماز به این صورت که در هر رکعت بعد از حمد سوره‌های یاسین، تبارک و توحید خوانده شود. 5⃣ اقامه ۳۰ رکعت نماز که در هر رکعت حمد و ده مرتبه سوره توحید قرائت شود. 6⃣ اقامه ۱۲ رکعت نماز    هر ۲ رکعت به یک سلام ختم می‌شود که در هر رکعت هر یک از سوره‌های حمد، توحید، فلق، ناس، آیة الکرسی وقَدْر چهار مرتبه قرائت شود و بعد از سلام چهار مرتبه گفته شود: «اَللهُ اَللهُ رَبّی لااُشْرِک بِهِ شَیئا وَلا اَتَّخِذُ مِنْ دُونِه وَلِیاً» ___________ @Areffane «»
اگه علائمی مثل (یبوست ،نفخ و ورم معده ،کیست وبزرگی شکم دارید ایناعلائم سردی بدنه واگه میخوایی بدونی مزاجت چیه این فرم روپرکنید👇👇 اگر میخوای کبدت رو پاکسازی کنی رو این لینک بزن اگر تیروئید کمکار داری برای درمانش رو این لینک بزن https://formafzar.com/form/gzh08 https://formafzar.com/form/gzh08
🌷 امام صادق (علیه السلام) : 💐 هر كس هنگام خواب ۱۱ بار سوره قدر را بخواند ، خداوند ۱۱ فرشته را مأمور خواهد كرد كه او را تا صبح از شر هر شيطان رانده شده مراقبت كنند. 📚بحارالانوار، ج۹۲، ص۲۱۰ _______________ ➬@Areffane «»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔸یکی از عوامل افزایش رزق و برکت در زندگی خواندن نماز شب است که شاید کمی سخت باشد ولی اگر تا به حال نخوانده اید حتما آن را امتحان کنید.👌 🔅صَلاةُ اللَّیل...بَرَکةٌ فِی الرزق (نماز شب رزق را افزایش می‌دهد.) 📚 ارشاد القلوب،ص۱۹۱ 🔸اگر کسی خواندن یازده رکعت نماز شب برایش سخت است می‌تواند سه رکعت پایانی این نماز را که شامل یک نماز دو رکعتی به نام «شفع» و یک نماز یک رکعتی به نام «وتر» است را بخواند تا از برکات نماز شب بهره مند گردد. 🖋حجت الاسلام رفیعی ___________ @Areffane «»
🛑جهت تبلیغ کانال خود در کانال عارفانه با ادمین تبلیغات هماهنگ بفرمایید@Yassin_1234 🔻پست تبلیغاتی🔻
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
یکی هست که بیشتر از همه غم ما رو میخوره و نگران ماست تا حالا به این فکر کردیم چرا ما به فکرش نیستیم؟! قلب سبز رو لمس کنین اینجا زندگیتون سبز میشه👇 🟢 🟢 🟢🟢🟢 🟢🟢🟢 🟢🟢🟢🟢🟢🟢🟢🟢 🟢🟢🟢🟢🟢🟢🟢 🟢🟢🟢🟢🟢 🟢🟢🟢 🟢 پسر فاطمه سلام الله علیها رو تنها نزارید 👌
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
⭐️پیامبراکرم صلی الله علیه و آله:هر کس سوره «ق» را قرائت کند خداوند سختیها و سکرات مرگ را بر وی آسان می کند. امام باقرعلیه السلام: هر کس در نمازهای واجب و یا مستحب خود سوره «ق» را قرائت نماید خداوند در روزی او، وسعت ایجاد کرده و در روز قیامت کتاب اعمالش را به دست راستش داده و از او به آسانی حسابرسی میکند. 📚مصباح کفعمی/ص445 _______________ ➬@Areffane «»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎬 «رجعت کنندگان» 👤 حجت‌الاسلام ▫️ کُد امام صادق برای شیعیان.‌.. 🔅 برای ظهور خودتو تربیت کن حتی اگه ظهور در زمان تو رخ نداد... _______________ ➬@Areffane «»