eitaa logo
اصل ثابت
1.3هزار دنبال‌کننده
2.4هزار عکس
364 ویدیو
73 فایل
💠بسیج‌دانشجویـےدانشگاه‌یزد💠 عضویت: survey.porsline.ir/s/YNQj8aIg سروش،بله،ایتا،توییتر: 🆔 @Asle_Sabet پیج اینستاگرام: instagram.com/asn_yazduni @Amir_hossein_hkh :برادران @asle_sabet_kh :خواهران پایان ماموریت یک بسیجـے #شهادت است
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از KHAMENEI.IR
🏴 رهبر انقلاب، صبح فردا نماز را بر پیکر آیت‌الله هاشمی شاهرودی اقامه می‌کنند 👈 حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی صبح فردا (چهارشنبه) با حضور در مراسم تشییع پیکر آیت‌الله هاشمی شاهرودی در مصلای امام خمینی(ره) تهران، نماز را بر پیکر ایشان اقامه می‌کنند. ⏲ شروع این مراسم از ساعت ۸ صبح خواهد بود. 💻 @Khamenei_ir
#جهاد_ادامه_دارد_... به لطف خدا و اهتمام کریمانه شما و تلاش گروه های جهادی دانشگاه پیام نور، فرهنگیان و دانشگاه یزد اولین مرحله از ساخت سرپناه برای خانواده بی سرپناه شهرستان هرات انجام گردید. #شب_های_سرد_زمستان #بامهر_کنار_هم_هستیم @Asle_sabet
هدایت شده از پلاک بهشتی🍃
همگی دعوتیم😍 جشن میلاد عمه سادات سلام الله علیها💖 همراه با جشن تولد سارا دختر شهید مدافع حرم "شهید رضا حسینی" 🎂🎉🎊🎁🎈 مولودی خوان؛سرکار خانم راغب😊 زمان🕘:جمعه ۲۱دی ماه،ساعت ۲۱الی۲۲ مکان:نمازخانه مرکزی خوابگاه خواهران منتظر حضور گرم شما هستیم😍 @pelak_beheshti
دوره آموزشی رویش زمان برگزاری دوره: ۱۲ الی ۱۴ ماه مکان: اردوگاه آبعلی (تهران) نحوه ثبت نام: مراجعه به آدرس اینترنتی 🔻🔻🔻🔻 http://bq-network.ir/ruyesh-sister 🔺🔺🔺🔺 💢 نکات: 💠پس از ثبت نام مشخصات(نام-دانشگاه- کد رهگیری ثبت نام) رو به شماره ۶۶۰۰۰۳۵۲۲۲ پیامک نمایید 💠 فعالیت در دو پیام رسان و از شرایط حضور در دوره می باشد 💠 اسامی پذیرفته شدگان نهایی پس از گزینش مشخص خواهد شد 📩 نشر حداکثری به دوستان و گروه های مخاطب فراموش نشه. ممنون 🌺 🇮🇷 @Asle_sabet
🚨فوری🚨 📣📣📣 قرارگاه شهید باقری سازمان بسیج دانشجویی برگزار می‌کند🔊🔊🔊 ⬅️ کارگاه‌های آموزشی رویش ➡️ #کارگاه_رویش #طراحی_گرافیک #رسانه‌های_اجتماعی #کلیپ_و_مستند #موشن_گرافیک ⭕️ ویژه برادران 💢ثبت نام و اطلاعات تکمیلی⏬ www.bq-network.ir ÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷ ⬇️ با ما همراه باشید. 🆔➡️ @rouyesh_media
🚨فوری🚨 💢اطلاعات تکمیلی کارگاه‌های آموزشی رویش 📌معرفی کارگاه‌ها ⬅️ کارگاه‌های آموزشی رویش، با هدف حمایت از کنشگران فعّال در عرصه رسانه‌ای و فضای مجازی، در قالب آموزش بایسته‌ها و تکنیک‌های آن، طراحی و برنامه‌ریزی شده است. ⬅️محورهای این کارگاه‌ها، با محوریت توئیتر و اینستاگرام، ، و است که مخاطبان خود را هم در زمینه‌های تکنیکی و مهارتی و نیز محتوایی آموزش خواهد داد. ⬅️ تأکید طراحان این برنامه بر ویژگی کارگاهی بودن، ما را بر آن داشت که از سرفصل‌ها و اساتید کاربردی در این دوره استفاده کنیم. لذا در طراحی سرفصل‌ها و به تبع دعوت از اساتید، مشورت‌های زیادی با مجموعه‌های تولیدی در عرصه‌های رسانه‌ای انجام شد و در نهایت برنامه‌ریزی تفصیلی این دوره نیز بر عهده این مجموعه‌ها قرار گرفت. طراحی و برنامه‌ریزی این دوره، مخصوص کسانی است که در محیط دانشجویی به صورت غیرحرفه‌ای و یا نیمه‌حرفه‌ای در یکی از محورهای این دوره فعالیت دارند. لذا این دوره باعث اثرگذاری بیشتر و حرفه‌ای‌تر این مخاطبان خواهد شد. ⬅️ با توجه به ویژگی نخبگانی بودن این دوره در فضای دانشجویی، گزینش افراد بر اساس سابقه رسانه‌ای و کارهای تولیدی افراد در این عرصه صورت می‌گیرد. 📌زمان، مکان، نکات اجرایی ⬅️ این کارگاه‌ها از تاریخ پانزدهم لغایت نوزدهم بهمن‌ماه برگزار می‌شود. لذا پذیرش مخاطبین در تاریخ چهاردهم بهمن‌ماه (یکشنبه بعد از ظهر) در محل سازمان بسیج دانشجویی کشور صورت می‌گیرد. ⬅️ همچنین مکان برگزاری این کارگاه‌ها به دلیل محیط مناسب کلاسی و خوابگاهی، اردوگاه سیدالشهداء سازمان بسیج در آبعلی است. ⬅️ در این برنامه برای همه مخاطبین اسکان شب اختصاص داده شده است. لذا این کارگاه‌ها به صورت شبانه‌روزی برگزار می‌شود و امکان خروج برای مخاطبین تهرانی وجود ندارد. ⬅️همچنین در پایان برگزاری این کارگاه‌ها گواهی شرکت در دوره برای تمامی مخاطبان منتخب دوره صادر می‌شود. و همچنین این افراد به مراکز و مجموعه‌های فرهنگی رسانه‌ای انقلابی معرفی و به کارگیری خواهند شد. 💢 ثبت نام و اطلاعات تکمیلی⏬ www.bq-network.ir ÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷ ⬇️ با ما همراه باشید. 🆔➡️ @rouyesh_media
🔘تکنیک‌های جنگ روانی🔘 📌ادعا به جای واقعیت ⬅️ رسانه‌های خبری برای دست‌یابی به اهداف مورد نظر خود، گاهی ادعاهایی بر ضد افراد، گروه‌های مختلف و رسانه‌های رقیب مطرح می‌کنند و آنان را مجبور به پاسخ‌گویی می‌نمایند. در واقع، در این روش، اخبار مخابره شده و یا به چاپ رسیده، نوعی ادعا به جای واقعیت را در ذهن مخاطب تداعی می‌کند و با استفاده از کلماتی نظیر «ادعا»، منبع خبر، سعی می‌کند خبر را از دست ندهد و نیز درستی و نادرسی خبر را به گردن منبع مدعی آن انداخته، چنانچه خبر مورد تایید قرار گرفت، اعتبار پخش آن را نصیب خود کند و سرانجام، پیامی را که مورد نظرش می‌باشد، به همراه خبر، القا نماید. ⚠️ در جریان حمله آمریکا به افغانستان، پس از هر بمباران شدید مقرهای طالبان، ادعاهایی درباره کشته شدن بن لادن از سوی رسانه‌های آمریکایی و رسانه‌های همسو با آن‌ها، مطرح می‌شد و زمانی که طالبان خبر را تکذیب می‌کردند، آمریکایی‌ها می‌فهمیدند که تلاش آن‌ها در انهدام مواضع طالبان و کشتار آن‌ها، چندان موثر نبوده است و اگر طالبان سکوت می‌کردند این سکوت، صحت ادعای آمریکایی‌ها را اثبات می‌کرد و نیروهای طالبان را از نظر روحی تضعیف می‌کرد. ÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷ ⬇️ با ما همراه باشید. 🆔➡️ @rouyesh_media
🚨فوری🚨 📣📣📣 قرارگاه شهید باقری سازمان بسیج دانشجویی برگزار می‌کند🔊🔊🔊 ⬅️ کارگاه‌های آموزشی رویش ➡️ #کلیپ_و_مستند #موشن_گرافیک #طراحی_گرافیک #رسانه‌های_اجتماعی #کارگاه_رویش ⭕️ ویژه برادران 📞 پاسخگویی: ۰۹۱۰۵۲۳۲۳۲۶ 💢ثبت نام و اطلاعات تکمیلی⏬ www.bq-network.ir ÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷ ⬇️ با ما همراه باشید. 🆔➡️ @rouyesh_media
🔘تکنیک‌های جنگ روانی🔘 📌محک زدن ⬅️ گاهی برای ارزیابی اوضاع جامعه و طرز تفکر مردم جامعه درباره موضوعی خاص که نسبت به آن حساسیت وجود دارد و یا برای دریافت نظر حاکمان و یا گروهی خاص یا‌ صنفی از جامعه، خبری منتشر می‌شود که عکس العمل نسبت به آن، زمینه طرح هدف‌های بعدی قرار می‌گیرد. عوامل تبلیغاتی سعی می‌کنند برای دریافت نظر گروهی خاص و یا حتی افراد جامعه، با انتشار یک موضوع، عکس العمل آن‌ها را مورد ارزیابی قرار دهند و سیاست های آینده خود را نسبت به آن، طراحی کنند؛ مثلاً برای ارزیابی نظر مردم ایران درباره رابطه با آمریکا، خبری منتشر می‌شود تا پس از محک زدن آن، موضوعات جدی‌تری را در این باره منتشر سازند. ÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷ ⬇️ با ما همراه باشید. 🆔➡️ @rouyesh_media
🔘جنگ روایت‌ها🔘 📌چیستی و مصادیق ⬅️ زمانی‌ که اتفاقی رخ می‌دهد، 360 درجه حول محور این اتفاق زاویه وجود خواهد داشت. یعنی 360 زاویه از یک اتفاق، می‌توان روایت کرد. ⚠️به عنوان مثال وقتی وسیله‌ای افتاد، می‌گوییم: آن مرد با عصبانیت آن را انداخت یا آن وسیله را با دست چپش انداخت. به هزار طریق می‌توان حرف زد. این مثالی از همان جنگ روایت‌ها است. ⬅️ آقای "جوزف نایی" که قبلا نظریه قدرت نرم را مطرح کرده بودند، در جایی بیان داشتند: امروز قدرتی در دنیا برتر و پیروز است که قدرت نرم (قدرت فرهنگی) بیشتری داشته باشد. در سال گذشته حوالی بهمن و یا اسفندماه یک مقاله از ایشان منتشر شد که نوشته بود: امروز قدرت دولتیِ گروهیِ جمعی، پیروز است یعنی گروهی که روایت خودش را بتواند در جامعه باورپذیر و دیکته کند. ÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷ ⬇️ با ما همراه باشید. 🆔➡️ @ rouyesh_media
🚨فوری🚨 📣📣📣 قرارگاه شهید باقری سازمان بسیج دانشجویی برگزار می‌کند🔊🔊🔊 ⬅️ دوره رسانه اجتماعی رویش ➡️ ⭕️ ویژه خواهران ♨️ ۱۳ و ۱۴ بهمن‌ماه، آبعلی تهران 💢ثبت نام و اطلاعات تکمیلی⏬ www.bq-network.ir ÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷ ⬇️ با ما همراه باشید. 🆔➡️ @rouyesh_media