بچه حزب اللهی
این همه داوطلب از جناح اصلاحطلب و اعتدالی رو تو این دوره اصلا ساده نگیرید. بدهیها صاف شده، خزانه پُ
اما در جبهه اصولگرایان چندین نفر امکان شرکتشون هست
که خب هرکدوم سبد رای خودشون رو دارند
اقای زاکانی
اقای محسن رضایی
اقای جلیلی
اقای پرویز فتاح
و حتی اقای مخبر
📌حضور این افراد و شکسته شدن رای جناح راست بین این افراد
میتونه باعث بشه که اقای لاریجانی وارد کاخ ریاست جمهوری بشه ..
وحدت و توافق راه نجات اصولگرایان وانقلابیون با سعید جلیلی
📌اتفاقی که در انتخابات سال ۱۳۸۴ رخ داد و با توجه به این که تعداد رای های اصلاح طلبان در مجموع بیشتر بود
اما با شکسته شدن ارا میان ان ها
محمود احمدی نژاد از طیف اصول گرا به ریاست قوه مجریه کشور رسید.
#بچه_حزب_اللهی
@BACHE_HEZBOLLAHi
6.67M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
عجب مداحی پر مغزی برای شهید رئیسی خونده....👌❤️
خادم ملت یعنی آخرش مثل حسین تنها
تنت بمونه شب توی صحرا...
🖤🖤🖤🖤
#بچه_حزب_اللهی
@BACHE_HEZBOLLAHi
آغاز ثبتنام از داوطلبان انتخابات ریاستجمهوری
نامنویسی از داوطلبان انتخابات ریاستجمهوری هماکنون آغاز شد و تا ۱۴ خرداد ادامه دارد.
زمان ثبتنام از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ است.
#بچه_حزب_اللهی
@BACHE_HEZBOLLAHi
2.07M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔻از صبح امروز ۲۵ نفر برای نامزدی در انتخابات ریاستجمهوری به ستاد انتخابات رفتهاند که هیچکدام شرایط اولیهٔ ثبتنام را هم نداشتهاند
دوباره سیرک شروع شد
با لگد بندازینشون بیرون
#بچه_حزب_اللهی
@BACHE_HEZBOLLAHi
2.52M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 وزیر کشور: گام اول برای ثبتنام بهمدت ۵ روز و زمان برای تاییدصلاحیت داوطلبان ۷ روز است
🔹بعد از آن نامزدهای تاییدصلاحیت شده ۱۵ روز زمان دارند تبلیغات انجام دهند.
در این دوره اعتراض به رد صلاحیتها نداریم👈(این درسته)
⭕️🖊اخه طرف هر دوره میاد رد صلاحیت میشه باز برای خودشیرینی و چهره شدن ومسخره عام وخاص شدن میاد برای ثبت نام !!!..
#بچه_حزب_اللهی
@BACHE_HEZBOLLAHi
11.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🇵🇸🏴☠نظامیان صهیونیست بازار سبزیفروشان رام الله را به آتش کشیدند
🔹منابع محلی خبردادند که نظامیان اشغالگر اسرائیلی بامداد امروز به شهر رام الله یورش برده و به شلیک گستره گاز اشک آور به سمت فلسطینیان مبادرت کردند.
🔹در این حمله، بر اثر شلیک گاز اشکآور به داخل بازار سبزیفروشان در رام الله، این بازار دچار آتشسوزی گستردهای شد.
#بچه_حزب_اللهی
@BACHE_HEZBOLLAHi
4.12M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🇲🇽🇵🇸🏴☠اعتراضات مردمی و پرتاب کوکتل مولوتف به داخل سفارت رژیم صهیونیستی در پایتخت مکزیک
#بچه_حزب_اللهی
@BACHE_HEZBOLLAHi
بچه حزب اللهی
آغاز ثبتنام از داوطلبان انتخابات ریاستجمهوری نامنویسی از داوطلبان انتخابات ریاستجمهوری هماکنون
▫️چگونه مطالبه صریح رهبر انقلاب درباره انتخابات پرشور و رقابتی که منجر به دولت قوی میشود، اجرایی است
بازگشت به راهبرد مشارکت حداکثری
محمد زعیمزاده، سردبیر روزنامه فرهیختگان در سرمقاله امروز نوشت:
انتخابات ریاستجمهوری چهاردهم جوری که هیچکس پیشبینی نمیکرد شروع شده است. از امروز بازی نامها شروع میشود و کمتر از یک ماه دیگر ایران نهمین رئیسجمهورش را میشناسد. اما کشور در چه شرایطی وارد یک انتخابات پیشبینی نشده میشود؟ به نظر میرسد از منظر اجتماعی، سیاسی و سیاست خارجی کشور، انتخابات اخیر شش خصلت منحصربهفرد دارد.[تفصیل هر کدام را در اینستنتویو بخوانید]
نخستین نکته شرایط جدید، شوکه شدن جامعه از پرواز اردیبهشت است.
دومین نکته، وضعیت شکافهای اجتماعی برجامانده از وقایع ۱۴۰۱ است.
سومین نکته، زود برگزار شدن انتخابات است که غیر از فضای عمومی، گروههای سیاسی و مراجع فکری و اجتماعی را هم تحتتاثیر قرار میدهد.
نکته چهارم، موقعیت خاص منطقهای و شرایط ایران و اسرائیل است که در فروردین برای اولین بار درگیری را از منطقه قرمز خارج کردند.
نکته پنجم، ملاحظات انتخابات آمریکا است. به درست یا غلط نگاه بخشی از جامعه ایرانی به نتایج انتخابات آبان ماه در آمریکا هم هست و این اتفاق روی انتخابات آتی ایران هم تاثیر میگذارد.
نکته ششم، درز خبر مذاکرات غیرهستهای بین ایران و آمریکا در عمان است، خبری که قبل و بعد از ۳۱ اردیبهشت منتشر شد و تکذیب نشد.
با ذکر این شش نکته انتخابات متفاوتی حداقل از دو منظر پیش روی ماست. منظر اول تغییر الگوی مشارکت است. شوکه بودن فضا از شهادت آقای رئیسی و همزمان وجود برخی شکافهای باقیمانده از وقایع ۱۴۰۱ سبب میشود الگوی مشارکت در این انتخابات با هیچکدام از انتخاباتهای قبل اینهمانی نداشته باشد.این اتفاق بعد از سه انتخابات با مشارکت زیر ۵۰ درصد اهمیت ویژهای دارد.
رهبری انقلاب که در انتخابات مجلس دوازدهم روی چهار راهبرد سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت تاکید کرده بودند، در سخنان پس از انتخابات بر تحقق دو مطالبه آخر تاییدی ندادند. این نشان میدهد چنین انتخاباتی از منظر منطق مردمسالاری دینی مورد تایید قطعی نیست و با استانداردهایی که انقلاب اسلامی روی آن تاکید کرده است فاصله دارد. تاکید روی مشارکت، همچنین بطلانبخش ایدههایی است که با تقیه یا بیتقیه معتقدند یا از اساس حضور مردم مساله اولویتداری نیست یا امکان تحقق کارآمدی از مسیری جز حضور مردم هم فراهم است.
امید به اصلاح از مسیر صندوق و وجود یک انتخابات رقابتی، دو شرط لازم برای یک انتخابات با مشارکت قابل قبول است. با توجه به این نکته تحلیل الگوی رقابت اهمیت پیدا میکند. نکته دوم در انتخابات اخیر احتمال تغییر الگوی رقابت است. در همه انتخاباتهای قبلی مساله کانونی حول توصیف و ارزیابی وضع موجود و دولت مستقر شکل میگرفت؛ تراژدی اردیبهشت و فضای شکلگرفته حول آن، امکان تحقق چنین وضعی را تا حدودی سخت و پیچیده میکند.
با توجه به این پیشفرضها ممکن است چهار آرایش انتخاباتی با صورتبندی در فضای سیاسی کشور طرح شود:
۱- تکقطبی: یک احتمال که در گمانهها مطرح و بعضا تجویز میشود حرکت به سمت یک رقابت از جنس دهه شصتی است. مدلی که تقریبا در سال ۱۴۰۰ هم انجام شد، اما ۸ پیشنهاددهندگان این مدل رقابتی در پاسخ به دو سوال مطلوبیت و ممکن بودن معمولا بیجوابند. آیا این مدل در شرایط کنونی به فرض پاسخگویی در کوتاهمدت، در درازمدت و میانمدت ناترازی اجتماعی ایجاد نمیکند؟ سوال مهمتر این است که آیا اساسا در حال حاضر گزینهای واقعی برای این سناریو موجود است؟
۲- دوقطبی حداقلی: برخی معتقدند با توجه به شرایط پیچیده داخلی و خارجی و عدم امکان تغییر گفتمانی سنگین در دستگاه اجرایی که موجب تغییرات دفعی مخرب میشود، ایجاد یک دوقطبی حداقلی سناریوی مطلوب است. در این سناریو رقابت بین ادامه دولت فعلی که میتواند مدعیانی داشته باشد و اصولگرایان منتقد یا راستهای سنتی صورت میگیرد.
۳- چندقطبی حداکثری: در این سناریو، رقابت میتواند بین گزینههایی چون اصولگرایان دولتی، اصولگرایان رادیکال، اصولگرایان منتقد دولت، کارگزارانیها و اصلاحطلبان صورتبندی شود.
۴-تبدیل انتخابات به محلی برای معرفی چهرههایی برای مسئولیتهای دیگر در نظام: تشکیل کمپین برای کاندیداتوری برخی چهرههای حوزوی فاقد تجربه اجرایی و تقنینی یا برخی افراد جوانتر با هدف تثبیت جایگاه وزارت، در این سناریو انجام میشود.
این سناریوها هرکدام ذینفعان و طرفدارانی دارد. از امروز ثبتنامها شروع میشوند. تکمیل این پازل بماند برای بعد از ثبتنام و تایید صلاحیتها. اما سوال مهم این است کدام سناریو میتواند بین سطح قابلقبولی از مشارکت و انتخاب یک گزینه کارآمد، جمع بزند؟
#بچه_حزب_اللهی
@BACHE_HEZBOLLAHi
📪 پیام جدید
📌توییت جدید داماد روحانی!
وپاسخ حسن روحانی به وی 🤣🙄
#بچه_حزب_اللهی
@BACHE_HEZBOLLAHi
بچه حزب اللهی
#روایت_انسان #قسمت_هشتم🎬: انسان آفریده شد و اینک جمعی را می دید که همه در مقابلش کُرنش و تواضع، نم
#روایت_انسان
#قسمت_نهم🎬:
آدم و حوا در بهشت برزخی به خوبی روزگار می گذراندند و این برای ابلیس بسیار سخت بود، پس ترفندی زد، ابلیس از حس میل جاودانگی و قدرت طلبی که در وجود انسان قرار داده شده بود، با خبر بود و خواست از همین طریق این هستهٔ کوچک جامعهٔ بشری را گمراه کند.
روزی ابلیس به نزد آدم و حوا آمد و با اشاره به درختی که خدا نزدیک شدن به آن را برای آدم و حوا منع کرده بود،گفت: ای آدم! آیا می دانی چرا خداوند تو را از نزدیک شدن به این درخت منع کرده؟!
آدم نگاهی کرد و حرفی نزد و ابلیس ادامه داد: خوب می دانی که خداوند جاویدان مطلق است و نمی خواهد کسی مانند خودش جاودانه شود، آن درخت که تو را منع از خوردن نموده، همان میوهٔ جاودانه است که اگر تو و همسرت از آن بخورید جاودانه خواهید شد و مانند فرشتگان می شوید و آنچنان قدرتی پیدا می کنید که در فهم نگنجد.
حضرت آدم و حوا با تعجب به ابلیس نگاهی کردند و گفتند: به راستی که آن درخت جاودانگی ست؟!
ابلیس قسم بر ذات اقدس خداوند خورد که راست می گوید.
حضرت آدم که تا آنزمان قسم دروغ نشنیده بود اصلا فکر نمی کرد که بشود به ذات خداوند، قسم دروغ خورد، حرف ابلیس را باور نمود و به اتفاق همسرش حوا به آن درخت ممنوعه نزدیک شد.
دست زدن به آن درخت همان و نزول به روی زمین همان و هبوط ادم به وقوع پیوست.
ادم و حوا که انگار در حالتی مثل مکاشفه بودند، چشمانشان را باز کردند و ناگهان خود را قالب خاکی شان در زمین یافتند، روح حضرت آدم در کالبدش روی کوه«صفا» بود و روح حضرت حوا در کالبدش بر روی کوه«مروه» قرار داشت.
آدم و حوا خود را در بیابانی بی آب و علف یافتند، همه جا گرم و سوزان بود دیگر نه از آن سایه سار لطیف بهشتی نه از ان نعمت های متعدد و رنگارنگ و نه از ان بوهایی که مشامشان را نوازش می داد، خبری بود و از همه مهم تر روح آدم که در جوار قرب الهی آرامش می گرفت، اینک خود را سرگردان بیابانی سوزان می دید و این دوری از مقام ربوبی، بزرگترین عذاب برای او بود.
آدم و حوا بسیار حزین بودند، در این هنگام به جای نغمهٔ خوش الحان مرغان بهشتی، صدای صوت و آواز همراه با قهقه ای مستانه به گوششان خورد، خوب که اطراف را نگاه کردند، ابلیس را دیدند که ایستاده و در حال رقص و پایکوبی و آوازه خوانیست و این اولین آوازه خوانی بود و اولین کسی که در روی زمین رقصید، ابلیس بود در روز هبوط آدم...
ابلیس همانطور که خود را تکان تکان میداد قهقه ای بلند زد و با نگاه به آسمان، انگار می خواست اولین موفقیتش را به رخ آسمانیان بکشد و فریاد زد: آدم را فریفتم و بر او پیروز شدم و مسرور بود چراکه در روی زمین دستش باز باز بود برای فریفتن دوباره آدم، آخر در بهشت برزخی که عالم بالا و عالم کمال است،ابلیس برای گمراه کردن ادم می بایست دست به عصا راه رود و امکانات چندانی نداشت، اما در زمین، ابتکار عملی بیش از قبل در اختیار داشت.
در اینجا به نظر میرسید از بین دو اراده ای که در حال جنگ بودند، یکی برای کرامت انسان و دیگری برای گمراهی آن، ارادهٔ ابلیس پیروز شده بود، اما زهی خیال باطل... اتفاقات آینده نشان داد که این واقعه هم به نفع کرامت انسان تمام شد .
ادامه دارد
📝به قلم:ط_حسینی
#بچه_حزب_اللهی
@BACHE_HEZBOLLAHi
بچه حزب اللهی
#روایت_انسان #قسمت_نهم🎬: آدم و حوا در بهشت برزخی به خوبی روزگار می گذراندند و این برای ابلیس بسیار
#روایت_انسان
#قسمت_دهم🎬:
آدم و حوا آرام و قرار نداشتند، مدام گریه می کردند و ضجه می زدند آنچنان گریه کردند که اشک چشمانشان بر زمین جاری شد.
در این هنگام فرشته خداوند بر آدم نازل شد، او می خواست چیزی را به آدم یاد آوری کند و اسرار توبه و بازگشت به خداوند را به او بیاموزد. پس به آدم فرمود تا کلمات و انوار مقدسی را که در عالم غیب آسمان ها مشاهده کرده بود بر زبان جاری کند، گویا می بایست مشاهدات عالم غیب به ملاقات و فهمیدن منجر شود تا توبه حضرت آدم مقبول درگاه ربوبی قرار گیرد.
حال آدم پشیمان از عمل خود بود که جبرئیل به او فرمود: ای آدم! هر چه می گویم تکرار کن
جبرئیل واژه هایی را می گفت و آدم با گفتن هر واژه به ملاقات با آن کلمه نائل میشد و حسی عجیب و ناگفتنی به او دست می داد.
جبرئیل فرمود، تکرار کن: الهی یا حمید بحق محمد، یاعالی بحق علی، یا فاطرالاسماوات والارض بحق فاطمه، یا محسن بحق الحسن، یا قدیم الاحسان بحق حسین...
آدم تکرار کرد و با هر کلمه ملاقات نمود تا اینکه به پنجمین واژه رسید«یا قدیم الاحسان بحق حسین» در این زمان بغضی عجیب بر گلوی حضرت آدم نشست و وقتی کلمه پنجم را ملاقات کرد اندوهی جانکاه و گریه ای شدید به او دست داد.
آدم همانطور که باران چشمانش بی امان می بارید رو به جبرئیل فرمود: چرا من را چنین می شود؟!
در این هنگام جبرئیل با لباس عزا نازل شد و فرمود: این فرزندت مصیبتی به او وارد می شود که تمام مصیبت های عالم در مقابلش هیچ است.
آدم با همان حزن کلامش سوال نمود: آن مصیبت چیست؟
جبرئیل فرمود: فرزند تو در حالیکه تشنه لب است و در کنار آب حضور دارد، کشته می شود، او از وطن خویش دور است و یاران و فرزندانش را به شهادت می رسانند و غریبانه سر از تنش جدا می کنند، خیمه هایش را آتش می زنند و اهل حرمش را اسیر می کنند، سر از تن خود و یارانش جدا می کنند و سرهای مقدسشان را در شهرها می گردانند...
گویا جبرئیل شده بود روضه خوان و در زمین مجلس عزای حسین به پا کرده بود، هر روایت جبرئیل خنجری بر قلب آدم فرود می آورد، گریهٔ آدم شدت گرفته بود و به جایی رسید که بر سر زنان حسین حسین می گفت در این هنگام...
ادامه دارد...
📝به قلم:ط_حسینی
#بچه_حزب_اللهی
@BACHE_HEZBOLLAHi