eitaa logo
💢 بصیرت سایبری 💢
4.2هزار دنبال‌کننده
32.9هزار عکس
24.5هزار ویدیو
56 فایل
#بصیرت؛یعنی قرآنِ روی نیزه تورا ازقرآنِ ناطق،منحرف نکند #بصیرت؛یعنی بدانی درجنگ بافتنه نمیتوانی آغازگر باشی اماتاضربه نهایی،نبایدازپابنشینی #بصیرت یعنی تشخیص #حق از #باطل 💢 #روشنگری سیاسی و فرهنگی 💢اخبار و تحولات مهم منطقه ارتباط: @a313_gomnam
مشاهده در ایتا
دانلود
سالگرد تخریب بقیع ‏بسیاری از همدستی ‎ با وهابی‌ها در تخریب قبور ‎ اطلاع ندارند؛ فرستاده رضاشاه برای مذاکره با عبدالعزیز پادشاه عربستان که عملا موجب انفعال و سکوت ایران در این قضیه شد کسی جز حبیب الله عین الملک بهایی پدر هویدا نبود. او در بازگشت به ایران تخریب بقیع را شایعه اعلام کرد.
💢فشار بر فعالان رسانه ای منتقدین لاریجانی شروع شد
💢رکورد شکنی دیگری از عبدالناصر همتی در جهت کاهش ارزش پول ملی/ پول ملی فقط در سال 99، 75 درصد تضعیف شد 🔹🔸طبق آمار بانک مرکزی میانگین قیمت ارز در سال 98، 12 هزار و 918 تومان بوده که این رقم در سال 99 با حدود 9600 تومان افزایش به 22 هزار و 544 تومان رسیده است. بنابراین ارزش پول ملی فقط در سال 99 که یک سال از دوره زعامت عبدالناصر همتی در بانک مرکزی را شامل می شود 75 درصد کاهش یافت. ♦️گفتنی است عبدالناصر همتی روز شنبه برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
عبدالباری عطوان تحلیلگر سرشناس جهان عرب: ♦️حتی مسئول اسرائیلی اعتراف کرد که این وضع ما در مقابل حماس است، با ایرانی که 500 هزار موشک دارد چه می‌خواهیم بکنیم؟ ♦️چرا همه کشورها برای میانجی گری فعال شده‌اند؟ مطمئن باشید کسی نگران مردم فلسطین نیست، همه از سرنوشت اسرائیل ترسیده اند...!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
گنبد آهنین هدف حمله قرار گرفت 🔹کتائب القسام اعلام کرد یکی از باتری‌های سامانه پدافندی گنبد آهنین را در نزدیکی «ناحل عوز» هدف حمله خمپاره‌ای قرار داده است. 🔹منابع عبری‌ همچنین گزارش دادند یکی از راکت در «بئر السبع» با یک هدف برخورد داشته است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❌ افشاگری عجیب یک خبرنگار درباره لاریجانی لاریجانی ایام ماه رمضان به ویلای شمالش رفته بود و در آن‌جا با کمک برادرش به شدت تمرین مناظره کرد! پ.ن: بله مردم! اینجوریاست! برنامه و راه‌کار برای حل مشکلات مردم مهم نیست، هرکی قشنگ‌تر تیکه بندازه و مناظره کنه برندست!
📸تصویر جالبی از نقشه ایران در اتاق جلسه نتانیاهو و فرماندهان نظامی رژیم صهیونیستی
میگه: چرا رای بدم؟ هرکیو خودشون بخوان بالا میارن! میگم: منظور ازخودشون، کیا هستن؟! میگه: نظام، رهبر، شورای نگهبان میگم: خب! سال 96 این خودشون، کیو میخواستن؟! میگه: معلومه! آقای رئیسی! میگم: پس چطور آقای روحانی رئیس جمهور شد با اینکه نظام نمیخواستش؟! پس
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️یک سال و 20هفته از دلتنگی ما گذشت...😔 اما همچنان: ڪلامم طعم 💔 سڪوتم رنگ دارد!!😔 حاجی بخداخیلی خییلی😔 💔 ♦️خدا را چه دیده ای...؟! شاید باهمین حسرتِ خوب بودن یک روز ما هم رفتیم پیش خوب ها...! 🕜 ۱:۲۰ 💢@BASIRAT_CYBERI💢
4_5765087691787993233.mp3
1.45M
🎧 حقوق زنان و مادران ایرانی از زبان سید ابراهیم رئیسی گوش کنید حقوق زن اینها است نه آن چیزی که دارو دسته لاریجانی و روحانی ازش حرف زدن برای جلب رای زنان ❤️
‏لاریجانی روحانی نیست منم یک سالی میشه گیاه خوار شدم باشه قشنگم؟
هدایت شده از Modafe313yar
📝 ± معترضانه گفت : کجایی ای خدا؟ به آرامی ندا داد: تو کجایی‌ ‎بنده‌‌ی‌من ؟!♥️ ░ اِنَّنی مَعَکُما اَسمَعُ وَاَرى..🌱 • ... وقتےخود‌خدا‌توقرآنش‌دوبار‌میگه ﴿بعد‌هرسختے‌آسانے‌هست﴾ دیگه‌نگران‌چــــــــــے‌هستے؟! دلت‌رو‌آروم‌نگه‌دار(: حلہ؟♥️🙂
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️‌از کلید ۹۲ تا بیل ۱۴۰۰! ‌ 🔹روحانی که در تبلیغات انتخابات خرداد ماه ۹۲ از نماد کلید برای برداشتن تحریم‌ها و رونق اقتصادی استفاده کرد امروز در سخنانی عجیب گفت: ما دو بیل می‌خواستیم یک بیل برای اینکه به کمر کرونا بزنیم یک بیل هم می‌خواستیم به کمر تحریم بزنیم. ‌ 🔸حالا این سوال از رئیس جمهور مطرح می‌شود که تحریم‌هایی که قرار بود با تدبیر و کلید تدبیر برطرف شود چگونه شد که در پایان دولت دست به بیل شدید؟
مقاومت پیروز جنگ غزه رژیم صهیونیستی از حمله به غزه عقب نشینی و تحت فشار حملات جبهه مقاومت آتش بس یک طرفه اعلام کرد.
شخصی از روی پل در رودخانه سقوط کرد و فریاد کمک‌خواهی سر داد. مردی که شناگر ماهری بود به آب پرید و او را نجات داد. هنوز شرشر آب از لباسهای مرد شناگر به زمین می‌ریخت که فریاد کسی دیگر را شنید که در آب افتاده بود. آن مرد به آب پرید و با زحمت فراوان شخص دوم را نیز نجات داد. خسته و کوفته کنار آب دراز کشید و نای راه رفتن نداشت. اندکی آرام گرفت و سرپا ایستاد. تازه نفسش جا آمده بود که صدای فریاد شخص دیگری را شنید که داخل آب افتاده بود. غیرتش اجازه نداد و به قصد کمک به او برخاست. اما حقیقتا خسته بود و به زحمت حرکت می‌کرد. شخصی که از کنار، تمام جریان را می‌دید نزد شناگر ناجی آمد و گفت: اگر تا شب هم اینجا بایستی باید به دل آب بزنی و غریقها را نجات دهی. به جای اینکه اینجا غریقها را نجات دهی بالای پل برو و جلوی آن دیوانه‌ای که رهگذران را داخل آب می‌اندازد بگیر. 👈 این داستان، پاسخی تمثیلی به کسانی است که می‌گویند رئیسی باید در قوه قضاییه بماند و جلوی مفاسد را بگیرد. دزدها را مسئول می‌کنند و رئیسی مو سفید کند و راه به جایی نبرد !
هدایت شده از Modafe313yar
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تو که پابه پای من اومدی راه /در بیار منو ازتو گناه ... باز نذار منو بحال خودم ... دعا کن رها شم از آلودگی /میشم اونی که شما بگی... الگوی زندگیمونه... ❇️ @modafe313yar❇️
سعید محمد: آقایان نگران صندلی‌هایشان هستند/ ۹۰۰ هزار میلیارد تومان در سال کجا می‌رود ▫️جریان مطالبه‌گر ایجاد شده باید ادامه یابد تا نسل مدیریتی کشور تغییر کند. آقایان می‌گویند من هندوانه‌ی سربسته‌ام و معلوم نیست شیرین باشم یا نارس! البته شخصا فکر می‌کنم سربسته هم نیستم و امتحانم را پس داده‌ام اما با فرضیه‌ی آقایان هندوانه‌ی سربسته‌ای که شاید ۵۰ درصد شیرین باشد بهتر از هندوانه‌‌های سرباز نارس شماست.‌ ▫️این افراد دلشان به حال انقلاب و مردم نمی‌سوزد، تنها نگران صندلی‌هایشان هستند. نگرانند حلقه‌های مدیریتی بشکند و جایی برای این افراد نباشد.‌ ▫️آب در کوزه هست و ما تشنه‌لبان می‌گردیم! فقط ۹۰۰ هزار میلیارد تومان در سال دولت برای بنزین و انرژی سوبسید می‌دهد. اما این ۹۰۰ هزار میلیارد تومان به‌چه کسانی می‌رسد؟ این پول به کودکان محروم سیستان و بلوچستان کا از هوتک آب برمی‌دارند می‌رسد یا آنانکه چندیم ملک لوکس دارند و مدام آب استخرشان را عوض می‌کنند؟ یارانه‌ی بنزین به ندارها می‌رسد یا کسانی که چندین خودرو در حیاط خانه‌شان پارک کرده‌اند؟ این است عدالت علوی؟ مگر نگفتیم مملکت ما اسلامی است پس عدالتش کجاست؟‌ ▫️طرح بنده این است، باید از آن ۹۰۰ هزار میلیارد تومان سوبسید همه بهره‌مند شوند. ما کارت‌های انرژی صادر می‌کنیم تا مردم مصارف بنزین و انرژی‌شان را در قالب همان سوپزیت از محل کارت انرژی پرداخت کنند. هرکسی بیشتر استفاده کرد مازادش را آزاد پرداخت می‌کند و آنانکه کمتر استفاده کرده‌اند پول باقیمانده را به دردها و زخم‌هایشان می‌زنند.‌ ▫️من وقتی از عنوان بی‌دولتی استفاده می‌کنم آقایان ناراحت می‌شوند. خب دولتی وجود ندارد. طرف می‌گفت با بچه اسم و فامیل بازی می‌کردیم دیدیم وقتی رسید به حرف "ر" در اشیاء نوشت رئیس‌جمهور! چون بود و نبود برخی‌ها فرقی ندارد.‌ ▫️طرف می‌آید موقع ثبت‌نام گریه می‌کند، حالا من نمی‌دانم آن اشک‌ها را چه‌جوری درآوردند ۸ سال کافی نبود تا خدمت کنید؟ کسی که خودش نظامی است و اخوی‌اش سال‌ها در مسند قضاوت بوده است می‌آید پادگان و دادگاه را زیر سوال می‌برد. خدا در این انتخابات به داد مردم برسد! اینها هماننده دوره گذشته دنبال دوقطبی‌سازی‌اند و می‌گویند فقط ما می‌توانیم با دنیا ارتباط برقرار کنیم و اینها بیایند جنگ می‌شود. از همان حرف‌هایی که قبلا با آن‌ها رای جمع کردند.‌ ▫️ما آمده‌ایم که فضا دوقطبی نباشد، سه‌قطبی شود. باید از این جریانات مستمر رها شد. کشور را رها کنیم دست اینها تا اینگونه ادامه یابد؟ مردم تا کی تحمل خواهند کرد؟ جوان سوال می‌کند که انقلاب دارد به کجا می‌رود؟ نظام نیازمند تحول است و باید از دست افراد مصلحت‌اندیش و منفعت‌گرا رها شویم. ‌ ▫️سیاسیون آنقدر فضا را پیچیده و شرایطی رقم زده‌اند که اصلا کسی جرات ورود نداشته باشد و اگر جوانی هم ورود می‌کند می‌گویند قلم پایش را خرد می‌کنیم اما ما ایستاده‌ایم.
آتش‌بس در غزه/ فلسطینی‌ها جشن پیروزی گرفتند 🔹از ساعاتی پیش آتش‌بس میان رژیم صهیونیستی و حماس اجرا شد 🔹مردم فلسطین در غزه و کرانه باختری از جمله شهر قدس به خیابان‌ها آمده و پیروزی مقاومت بر دشمن صهیونیستی را جشن گرفتند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
رژیم صهیونیستی از منطقه شیخ جراح عقب نشینی کرد و متعهد به حفظ امنیت فلسطینی‌ها در مسجدالاقصی شد. 🔺 مردم فلسطین در غزه و کرانه باختری از جمله شهر قدس به خیابان‌ها آمده و پیروزی مقاومت بر دشمن صهیونیستی را جشن گرفتند.