eitaa logo
💢 بصیرت سایبری 💢
4.2هزار دنبال‌کننده
32.9هزار عکس
24.5هزار ویدیو
56 فایل
#بصیرت؛یعنی قرآنِ روی نیزه تورا ازقرآنِ ناطق،منحرف نکند #بصیرت؛یعنی بدانی درجنگ بافتنه نمیتوانی آغازگر باشی اماتاضربه نهایی،نبایدازپابنشینی #بصیرت یعنی تشخیص #حق از #باطل 💢 #روشنگری سیاسی و فرهنگی 💢اخبار و تحولات مهم منطقه ارتباط: @a313_gomnam
مشاهده در ایتا
دانلود
اونقدر چرت و پرت مینویسه عاطفه یهو شده فاطمه 😂
این چ سمیه!😐😂
📸 تصویری متفاوت از مراسم تشییع پیکر شهید حمیدرضا الداغی در سبزوار💔
مدیرکل بیمه‌های اجتماعی وزارت کار برکنار شد 🔹مدیر بیمه‌های اجتماعی وزارت کار که اخیرا صحبت‌های او درباره بازنشستگان با حواشی زیادی همراه بود برکنار شد. 🔹پادام گفته بود به‌زودی مجبوریم کیش، قشم و خوزستان را بفروشیم تا بتوانیم حقوق بازنشستگان را بدهیم. سخنگوی دولت هم در واکنش به این حرف‌ها اعلام کرد ما افتخار می‌کنیم که جانمان را فدای یک وجب خاک کشورمان در کیش و قشم کنیم؛ هرکس مشکل اقتصادی یا مسئله‌ای دارد لطفاً از جیبش برای حل مشکل هزینه کند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 وضعیت عجیب قطارهای بنگلادشی! بعضی از این به اصطلاح ایرانی هایی! که بیماری خودتحقیری دارن رو باید برد این کشورها👌 که قدر پیشرفت و شأن و منزلت انسان رو بدونن!
همسایه‌مون سگ داره، هرچی تذکر محترمانه دادیم جواب نداد! من هم رفتم گوسفند خریدم، بستمش تو راه پله 😝 هرکس هم اعتراض کنه میگم لطفاً بین حیوانات تبعیض قائل نشید😂 👤علی خدابخشی
📸 قتل مادر و پسر در فریدونکنار 🔹قتل در فریدونکنار قتل مادر ۷۰ ساله و پسر۴۰ ساله در فریدونکنار علت حادثه توسط دادستانی نیروی انتظامی در دست بررسی است و به زودی جزئیات این حادثه درج خواهد شد. 🔹کشف جسد مادر مسن و فرزند میانسال در منزل شخصی امروز عصر در فریدونکنار متاسفانه آقای مسعود عابدیان حدودا ۴۸ ساله و مادرشان حدودا ۸۰ ساله فرزند و همسر مرحوم حاج کریم عابدیان در منزل شخصی با ضربات چاقو به قتل رسیدند. 🔹در حال حاضر مسئولین قضایی، انتظامی و آگاهی با حضور در منزل مذکور (مرحوم کریم عابدیان) در حال عکس برداری، انگشت نگاری، تحقیقات و بررسی می‌باشند، لازم به ذکر می‌باشد خودروی پژو ۴۰۵ مقتول نیز به سرقت برده شده است.
🔴 ناوگان پنجم نیروی دریایی ارتش امریکا: تغیر مسیر اجباری و توقیف امروز کشتی ما توسط ایران یک دزدی تمام عیار بود.
🔴 علیرضا بیگی: لیست نمایندگان مجلسی که از وزارت صمت در مقابل کوتاه امدن در مقابل استیضاح وزیر صمت خودروی شاسی بلند دریافت کرده بودند به دادستانی تحویل دادم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚨 قبرهای آماده، خواب پریشان اسرائیل برای سربازان آذربایجانی!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
👆یه کلیپ قدیمی ببینید از هدشات سربازان امریکایی در عراق توسط رزمندگان مقاومت
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻به مناسبت سفر آقای رئیسی به سوریه این کلیپ را ببینید و منتشر کنید 🔶 ایران ابرقدرست است یا آمریکا؟ ✍️ شیخ فرهاد فتحی
آرامشی که زیر سایه یک قهرمان حاصل شد
باورتون میشه این مقبره در افغانستان متعلق به ابوریحان بیرونی،دانشمند، ریاضی‌دان، ستاره‌شناس، تقویم‌شناس، انسان‌شناس، هندشناس، تاریخ‌نگار، گاه‌نگار، سدهٔ چهارم و پنجم هجری باشه؟!
افسردگی سیاسی اشکان خطیبی بعد از پی بردن به اختلافات شدید اپوزیسیون بذار برسی لامصب، تو تازه رفتی 😂
| به امید روزی که عشق میان تویوتا و نیروهای مسلح به طلاق بکشه و ما شاهد امرپ زرهی باشیم😶🗿
❌۹۰٪ کسایی که با آخوندا مشکل دارند به این ۳نفر رای دادن
🅾 مرضیه برومند، رئیس جدید خانه سینما!!! این فرد بعد از حمایت از انقلاب جنسی، به مقام ریاست و مدیریت خانه سینما منصوب شد!! ❗️ایشان به نمایندگی از آرتیست‌ها و سینماگران، نوع معاشرت با مردان نامحرم را به نمایش گذاشته‌اند!
توقع یه ایرانی همیشه معترض از : 🌟اقتصاد مترقی مثل آلمان داشته باشه ولی مثل یه آلمانی مالیات نده! 🌟آزادی یه آمریکایی رو داشته باشه ولی میزان بالای جرم و جنایت و پلیس خشنش رو به جون نخره! 🌟خدمات و رفاه اجتماعی کشورهای اسکاندیناوی رو‌ داشته باشه ولی شفافیت مالی…
حذف دلار از تعاملات اقتصادی منطقه غرب آسیا واقعا میتونه به افزایش قدرت و ارزش پول های این منطقه تاثیرگذار باشه و به روند نابودی آقایی دلار سرعت ببخشد همچنین افزایش مبادلات تجاری و افزایش تجارت درون منطقه ای نیز میتونه با مدیریت و قدرت رونق پیدا کنه...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 اظهارات مجری شبکه من و تو برای تایید یا رد یک ویدئو!!! 🔺این برنامه برای من جالب بود؛ اگر این محتوا را صداوسیما نساخته بود و یک تلویزیون خارجی ساخته بود اتفاقا خوشم می‌‌آمد!!!
لامصبای اجاره‌ای... خدایی جنبش نیست که، لامصب تبدیل به بازار کسب و کار شده. چه در داخل ، چه در خارج.
نماینده ای که از مردم خودش بترسه از دشمن نمی‌ترسه..؟