eitaa logo
💢 بصیرت سایبری 💢
4.2هزار دنبال‌کننده
32.9هزار عکس
24.5هزار ویدیو
56 فایل
#بصیرت؛یعنی قرآنِ روی نیزه تورا ازقرآنِ ناطق،منحرف نکند #بصیرت؛یعنی بدانی درجنگ بافتنه نمیتوانی آغازگر باشی اماتاضربه نهایی،نبایدازپابنشینی #بصیرت یعنی تشخیص #حق از #باطل 💢 #روشنگری سیاسی و فرهنگی 💢اخبار و تحولات مهم منطقه ارتباط: @a313_gomnam
مشاهده در ایتا
دانلود
تفاوت میر سلیم با بقیه در این است که آنچه برخی از مدیران پنهان می کنند او بر روی دایره می ریزد و بی باکانه فریاد میزند...)))
وحیدی: هیرمند از نظر متخصصین ما آب دارد/ عاملان شهادت مرزبانان آماده مجازات باشند وزیر کشور: 🔹 از نظر متخصصین ما در هیرمند آب هست، فلذا حاکمان و مسئولین افغانستان حتما باید به تعهداتشان عمل کنند.
‏نکته جالب در مورد توهین های نژاد پرستانه به وینیسیوس، اینه که مردم وحشی غرب وحشی وقتی به بهترین بازیکن بهترین باشگاه جهان اینجوری اهانت میکنند با مردم درجه چندم پناهنده و فراری از کشور خودشون چجوری رفتار میکنند؟ حالا میفهمیم اونایی که میرن،چرا بعد یه مدت اشکشون در میاد!
🔴دقیقا در روزی که باید خبر قهرمانی بانوان کشورمان در رقابتهای کشتی آلیش آسیا در صدر توجهات باشد، خبر بدسلیقگی شورای شهر کرج در اهدای یک کتری و قوری به بانوی پاراقایقران و نایب قهرمان کشورمان در فضای مجازی دست به دست میشود... 🔹آقایان! ما را به خیر شما امیدی نیست، لطفا شرّ‌ مرسانید!
🔺رسانه عبری: «اسرائیل» خود را برای تشدید تنش ناگهانی با حزب الله آماده می کند 🚨رسانه عبری: تا ساعاتی دیگر قرار است جلسه ای برای تحولات پیش آمده در مرز شمالی ( لبنان) برگزار شود و پیش بینی می شود نتانیاهو تصمیم بزرگی بگیرد.
کشف ۵۲ قبضه سلاح قاچاق در سرپل‌ذهاب 🔺 رئیس دادگستری سرپل‌ذهاب: 🔹۵۲ قبضه سلاح قاچاق و غیرمجاز از نوع کلت کمری و اسلحه شکاری در این شهرستان با انجام ۲ عملیات جداگانه کشف و توقیف شد.
صنعت پر درآمد استکبار جهانی و قتل عام کوکان وقتی ده‌ها هزار کودک در سیستم بهزیستی دولت بایدن مفقود شدند یعنی گسترش بیزنس با کودکان... تعدادی از این بچه ها برای قاچاق اعضای بدن توسط کودک خواران آمریکایی_صهیونیستی راهی اسرائیل میشن و عده ای هم به عنوان برده جنسی فروخته میشن .
ایشون همسر شهید حسن بادامکی از شهدای سراوان هستن که هر چی اصرار کرده که بذارید پیکر شوهرم رو ببینم نگذاشتند. گریه میکرد و میگفت بابا من افتخار میکنم بهش اجازه بدید ببینمش...(ظاهرا پیکر مطهر شهدا به شدت آسیب دیده😔)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺قدرت موشکی طالبان را ببینید حس ترقه کبریتی بهم دست داد که روشن می‌کردی معلوم نبود کدوم زودتر عمل می‌کنه... والا :)
جایگزینی پول ملی ایران و اندونزی به جای دلار رئیس جمهور در نشست با همتای اندونزیایی: 🔹معادل ۲۰ میلیون دلار، روپیه و ریال برای افزایش حجم مبادلات تجاری بین ایران و اندونزی هدف‌گذاری شده است. 🔹اسناد متعددی که امروز به امضا خواهد رسید اراده دو طرف را برای افزایش روابط نشان می‌دهد. 🔹در جمهوری اسلامی معتقدیم که تحریم‌ها مانع پیشرفت نیست. 🔹 گسترش روابط با کشورهای اسلامی در اولویت ما قرار دارد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
قضیه اینه که آیت الله خامنه ای در نماز جمعه مطلبی رو بیان میکنن و امام خمینی در اعتراض به اون مطلب نامه شدید الحنی خطاب به آقا مینویسند… 🔹حتی امام هم وقتی اشتباه میکردن میگفتن: جبران میکنم! آقایون مسئول شما چطور؟
تا سه میشمارم حجابتو رعایت نکردی بازم میشمارم
💢 حکم اعدام محمد مهدی فرد و جواد روحی نقض شد. 🔹 این نشون میده حکم های اعدامی که اجرایی میشه بارها و بارها از زیر دست قاضی رد میشه و بارها و بارها روش بررسی میدانی انجام میشه. 🔹 این نشون میده جمهوری اسلامی تا چیزی براش محرز نشه کسیو‌ اعدام نمیکنه. 🔹 این یعنی با هشتگ هاتون به جایی نمیرسید، پس بشینید و اجرایی شدن قانون اسلامی رو تماشا کنید.
اصلاح طلبای مفسر زبان بدن تحلیلتان از این صحنه چیه؟!
سرقت ۴۸ تخته فرش کاخ سعدآباد توسط یکی از بستگان رئیس جمهور سابق، در روز روشن و مقابل ده‌ها دوربین!
همه دلواپس سرمایه عظیم طلا و سکه به محاق رفته در دولت روحانی بودن، نگو اینا به فرش هم رحم نکردن! میفهمی چی میگم که؛ فرش...
یادتونه دانشگاه هاروارد چند ماه پیش از کیم کاردشیان دعوت کرده بود و سخنرانی داشت؟! هیچی دیگه دیروز دانشگاه آکسفورد هم میزبان میا خلیفه بازیگر سابق پورن استار بوده و از قضا همه بخاطر سخنرانی اش انگشت به دهان ماندند! تصور کن جون بکنی بری آکسفورد بعد یه پورن استار بیاد برات سخنرانی…
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
‌ پلیس ایتالیا اینجوری فردی که برهنه شده رو شتک می‌کنه ولی بر اساس لایحه عفاف و حجاب قراره پلیس نایس ما ۳ بار تذکر و جریمه نقدی بکنه تا بره تو اتاق به کارهای بدش فکر کنه! ‌
توییت رو که میبینی میگی "واو، این پیرمرد چقدر حق طلبه" که با دولت مورد علاقه خودش هم تعارف نداره سر بیت‌المال بعد که یکم زوم میکنی رو توییت میبینی بین کلماتش این هدف پنهان شده که "ته دزدی دولت روحانی چهارتا فرشه" پس دزدی بورس و دلار و بنزین و تورم و مسکن و اعتماد مردم و... چی؟
از وقتی ایران رفت سوریه و بشار رفت عربستان، کشورهای منطقه برای تقویت رابطه شون با ایران حاضرند عوامل اسراییلی رو کت بسته تحویل بدن
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
دوربین مخفی متفاوت در نمایشگاه کتاب! یکم کار فرهنگی حال خوب کن ببینیم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
یک خانه پر از روسپیِ ایرانی؛ بزرگترین آرزوی الکس! چگونه تیم اسکورت سرویس الکس در تور نیروهای اطلاعات ایران افتادند / نحوه دستگیری مانلی و هادی، دست راست‌های الکس در ایران برشی از مستند | بخش چهارم 🔞تماشای این مستند به افراد کمتر از ۱۸ سال توصیه نمی‌شود
🛑 شبکه 12 رژیم صهیونیستی : 🔺 مانور دو روز پیش حزب الله، نه از نظر میزان آتش و نه از نظر مشارکت نیروهای رضوان، مشابه آن را ندیده بودیم و پیام بسیار واضح و تصاویر آن نگران کننده است.