eitaa logo
💢 بصیرت سایبری 💢
4.2هزار دنبال‌کننده
32.9هزار عکس
24.5هزار ویدیو
56 فایل
#بصیرت؛یعنی قرآنِ روی نیزه تورا ازقرآنِ ناطق،منحرف نکند #بصیرت؛یعنی بدانی درجنگ بافتنه نمیتوانی آغازگر باشی اماتاضربه نهایی،نبایدازپابنشینی #بصیرت یعنی تشخیص #حق از #باطل 💢 #روشنگری سیاسی و فرهنگی 💢اخبار و تحولات مهم منطقه ارتباط: @a313_gomnam
مشاهده در ایتا
دانلود
🇺🇸آمریکا، و دیگر هیچ... 🖍کمال شرف
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
گلوله‌های پلاستکی پلیس‌آمریکا! چقدر بزرگ و دارای ضخامت هست!
پ.ن: حاج قاسم ما فرمود «ولله هرکسی به این نظام تیر انداخت آواره شد» و امروز این آوارگی را ما به چشمان خود میبینیم!
احساس خفگی میکنم!!!! بغض گلویم را رها نمیکند! عه...!! تیشرتمو برعکس پوشیدم  فکر کردم عاشق شدم!!!! 😁 هیچی آقا حله😂🤣
لابد پس فردا ناموس ایرانی هم طلب میکنید واسه فرزند آوری؟!😏 بوی اسرائیل به مشام میرسه...
دایره زرد: فلسطین اشغالی. خط سبز: مسیر سابق دریانوردی اسرائیل با شرق. خط قرمز: مسیر جدید پس از بسته شدن مسیر سابق توسط یمن. مستطیل زرد: محدوده تقابل پهپادهای یمنی با کشتی هایی از / به اسرائیل. مستطیل بنفش: منطقه درگیری یمنی ها با شناورهای آمریکایی، انگلیسی و اسرائیلی در دریای سرخ که دریانوردی اسرائیل از این مسیر را بطور صد در صد تعطیل کرده است. و اما مستطیل قرمز: دریای مدیترانه، جایی که یمنی ها گفته اند اگر اسرائیل به رفح حمله کند آن را نیز خواهند بست و محاصره دریایی رژیم را تکمیل میکنند! در اینکه یمن این کار را خواهد کرد شکی نیست؛ ولی آیا اسرائیل به رفح حمله میکند؟ باید منتظر ماند و دید!
🔴پلیس آمریکا به کمک دختری رفت که در تجمع آدامس به موهاش چسبیده بود🙄 ❌ولی ارزشی ها اصرار دارن بگن پلیس امریکا داره به صورت خشن دانشجوی معترض رو بازداشت میکنه😐😐 🤷‍♂این وصله ها به مهد آزادی و دموکراسی نمی‌چسبه😂🙈😎
🔺‏دم عراقی ها گرم! رئیس کمیسیون رسانه و ارتباطات عراق اعلام کرده استفاده از کلمه "اسرائیل" در رسانه های این کشور ممنوع شده و بجای آن عباداتی چون "رژیم صهیونیستی" و "رژیم اشغالگر صهیونیستی" جایگزین شده است. این یعنی عراق به هیچ عنوان رژیم موقت را بعنوان یک کشور به رسمیت نمیشناسد. ✍️ عبدالرحیم انصاری
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 رقص فلسطینی با پرچم فلسطین روی سکوی قهرمانی کونگ فوی اروپا و پس گرفتن عنوان اول قهرمانی از سوی اتحادیه اروپا قهرمان ترکیه: تنبیه اسرائیل روی سکوی قهرمانی برای من حتی از عنوان قهرمانی جهان که داشتم غرور من را بیشتر می کند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تیتر یورو نیوز بیشرف رو ببینید! پاکسازی دانشگاه! اگر یک دهمش تو ایران بود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بعد از جنگ 6 روزه اسرائیل و اعراب در 1967 و شکست سنگین اعراب، مسئله فلسطین عملا تمام شد و چیزی به عنوان فلسطین باقی نماند! مگر در کلام بزرگ مردی به نام ! و این مرد به پشتوانه ایران و انقلاب اسلامی 1979، قضیه فلسطین رو جهانی کرد
هرگز جا نزن... زیباتر از قبل رشد کن
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
حماسه جدید حجاب استایل‌ها اَسْتَغْفار؟! اَحْیاد؟! 😐
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢حضور رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا در منزل شهید زاهدی برای ابلاغ سلام رهبر معظم انقلاب 🔹🔸سردار شیرازی رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا با حضور در منزل شهید زاهدی گفت: ♦️حضرت آقا امر فرمودند که "از طرف من بروید خدمت خانواده عزیز شهید و سلام من را به ایشان برسانید و ان‌شاالله فرصتی بشود که این عزیزان را ببینم."
💢نقره‌داغ استخراج‌کنندگان غیرمجاز رمزارز 🔹🔸مدیرعامل شرکت توانیر: ♦️برای کسانی که به صورت مجاز به استخراج رمز ارز مشغول هستند، پیش بینی شده تا از ٢ بامداد تا ٩ صبح که ساعت حداقل بار شبکه برق است، بتوانند فعالیت کنند. ♦️به استخراج کنندگان غیرمجاز رمزارز هشدار می‌دهیم که اگر کسانی به صورت غیرمجاز از برق برای تولید رمزارز استفاده می‌کنند، جرایم سنگینی تا بیش از ۱۰۰ برابر نرخ انرژی در نظر گرفته شده است. ♦️ماینرهایی که از این طریق کشف شود، ضبط و تحویل مقامات قضایی شده و براساس قوانین جدید امحا خواهد شد.
‌ رونمایی از مدارک فساد پسران معاون اول سابق قوه‌قضائیه که اعترافات خود را پس گرفته بودند! 🗣جلسۀ رسیدگی به اتهامات پروندۀ فساد فرزندان معاون اول سابق قوه‌قضائیه دیروز برگزار شد. در ابتدای این جلسه ریاست دادگاه نسبت به استفاده از الفاظ رکیک و فحش از سوی برخی از متهمان تذکراتی را ارائه کرد. 🗣در ادامۀ جلسه متهم (س.م.ح) از قاضی خواست تا اساس را بر برائت وی قرار دهد و مدعی شد با توجه به دفاعیاتی که در جلسات قبلی از خود داشته، باید تبرئه شود! 🗣وکیل متهم (س.م.ح) هم ادعاهای وکلای قبلی مبنی بر بی‌اعتبار بودن اقرارهای متهمان را تکرار کرد و از قاضی خواست تا دستور پس‌دادن وسایل الکترونیکی متهم را بدهد. 🗣نماینده دادستان در خصوص انکار ادعای نفوذ توسط متهم (س.م.ح) که یک قاضی بازنشسته است گفت: این متهم بارها مدعی شده که دوستانی از مقامات دارد که اگر از آن‌ها درخواستی داشته باشد، خودشان یا خانمشان یا فرزندانشان پیگیر درخواست او می‌شوند. 🗣(س.م.ح) در ازای دریافت سکه، ارز، دلار و ... در پرونده‌های ابر بدهکار بانکی به نام رستمی‌صفا و ورزشگاه شهدای قیطریه اعمال نفوذ کرده است. در ادامه اسناد پول‌پاشی متهمان و دادن رشوه به نمایش درآمد. 🗣همچنین صوت‌هایی از فرزندان معاون اول سابق قوه‌قضائیه پخش شد که به (س.م.ح) این اطمینان را می‌دادند که کارها و کارشناسی‌ها در حال پیگیری است. 🗣به گفتۀ نمایندۀ دادستان در پرونده ورزشگاه شهدای قیطریه، ۶ میلیارد سهم متهم (ه.ن) و ۵.۵ میلیارد سهم (س.م.ح) برای اعمال نفوذ بوده است؛ قیمت کارشناسی ورزشگاه در آن زمان ۷۰۰ تا ۹۰۰ میلیارد بوده که سهم فرزندان معاون اول سابق قوه، ۲۰ درصد یعنی معادل ۱۴۰ میلیارد تومان بوده است. 🗣نمایندۀ دادستان همچنین به زدوخورد دو نفر از متهمان در روز تخلیۀ ورزشگاه قیطریه با مردم عادی پرداخت و گفت: فرزند معاون اول سابق قوه با پدرش تماس می‌گیرد و او به آن‌ها می‌گوید به هر قیمتی هست در آنجا باشید تا حکم اجرا و ورزشگاه تخلیه شود. بعد از اجرای حکم، متهم (س.م.ح) به فرزندان معاون اول قوه تعدادی سکه پرداخت می‌کند. 🗣نمایندۀ دادستان پرداخت وجوه نقد چند ده میلیاردی از سوی فرزند ابربدهکار بانکی به (س.م.ح) در چهارراه فرمانیه را دلیل دیگری بر اطلاع متهمان از اعمال مجرمانه خود دانست و گفت: توافق فرزندان معاون قوه با متهم س.م.ح در این پرونده بر سر ۲۰ میلیارد بوده که یک‌سوم آن سهم (س‌م.ح) می‌شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
◀️نوزاد فلسطینی‌ای که در بمباران منزل پدری‌اش از شکم مادر شهیدش زنده متولد شده و خانواده‌اش را از دست داده بود، دیشب در بمباران منزل پدربزرگش در رفح به شهادت رسید.
🔻وزیر نفت: پالایشگاه آبادان که در دولت گذشته قرار بود رایگان واگذار شود، به سوددهی رسید جواد اوجی، وزیر نفت: 🔹 در سال ۱۳۹۴ وزیر نفت وقت با اعلام زیان‌ده بودن پالایشگاه آبادان گفته بود، دولت حاضر است آن را رایگان واگذار کند. 🔹 با تکیه بر توان داخلی و به بهره‌برداری رساندن فاز دوم پالایشگاه آبادان، امروز این پالایشگاه یکی از سودده‌ترین واحدهای تولیدی است. پالایشگاه آبادان در سال گذشته ۱۲ همت سودآوری داشته است.
کمبود آب سیستان‌وبلوچستان به مدت چهار سال رفع شد سخنگوی صنعت آب کشور: 🔹با منابع آب ذخیره شده از فعالیت سامانه‌های بارشی، کمبود آب مناطق تحت پوشش شبکه انتقال آب سدها اعم از شرب و کشاورزی در استان سیستان‌وبلوچستان به مدت چهار سال رفع شد.
دیشب تصمیم حمله به رفح در شورای جنگ کابینه رژیم صهیونیستی اتخاذ شد حالا یک و نیم میلیون مردم بی دفاع باید زیر آتش نژادپرستان به خان‌یونس بروند و حتما در راه بمباران و تیرباران می‌شوند. بعد هم رژیم صهیونیستی مدعی می‌شود اینها حماس بودند و ما آن را نابود کردیم! هدف، نسل کشی است.
بارندگی‌های خوب در حوضه آبریز هیرمند و تالاب بین المللی هامون، شاهرگ حیاتی سیستان رو زنده کرده اما صدایی از دلواپسان محیط‌زیستی درنمیاد مثل اینکه اینا دشمن حال خوب مردم هستن