eitaa logo
BBCNEWS1.iran
2.2هزار دنبال‌کننده
16.3هزار عکس
16هزار ویدیو
46 فایل
خبرهایی از ایران و جهان ویراستی👇 https://virasty.com/AbuTORAB /1683315463254096437 حقیقت تلخ @haghighatt_ttallkh حلقه ی معرفت @halghemarefat313 گروه https://eitaa.com/joinchat/703398772Ccb7d00de73 جهانی https://eitaa.com/USNews 🆘@BBCNEWS1🪓
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
(سخنرانی استاد شجایی در حین آماده کردن سحری افطار،در همه حال میشه گوش کرد،استفاده کنید،واقعا بینظیر و تاثیرگذار،سرکاری مشغول خدمتی،هرکجاهستی خدا بهتون توفیق بده،استفاده کنید.)
⭕ستاد کل نیروهای مسلح اوکراین خبر پریگوژین رهبر گروه واگنر که مدعی تصرف شهر باخموت در استان دونتسک شده بود را تکذیب کرد. فرانسه به نقل از ستاد کل نیروهای مسلح اوکراین: ما همچنان کنترل شهر باخموت را در دست داریم و بسیاری از حملات دشمن را دفع کرده ایم
🔥‌ توئیت معنادار حساب توئیتری سپاه پاسداران ‌ حساب توئیتری سپاه پاسداران در توئیتی معنادار یک تصویر از پرچم سرخ« یا لَثاراتِ الحسین» منتشر کرد. 🆘@BBCNEWS1🪓
⭕️ اندیشکده مطالعات امنیتی تل‌آویو: دور کنونی تبادل آتش میان آمریکا و نیروهای نیابتی ایران در سوریه بحثی را در میان افکار عمومی داخلی آمریکا برانگیخته است. 🔹 در این بحث بار دیگر درخواست‌ها برای خروج نیروهای آمریکایی از سوریه مطرح شده و برخی حتی اسرائیل را به خاطر اینکه آمریکا مردمش را به خاطر منافع خود به خطر می‌اندازد سرزنش می‌کنند.
⭕درخواست عربستان از روسیه جهت عدم ارسال سلاح به انصارالله فرانسوی‌ای مدعی شده که یک گروه از سوی عربستان سعودی به روسیه رفته‎‌ تا از مقامات این کشور برای مداخله و ممانعت از ارسال سلاح برای انصارالله درخواست همکاری کنند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅ شبکه "کان" رژیم صهیونیستی: 📍صحبت از نگرانی اسرائیل از انتقام ایران است چون پیامی فرستاده اند با این مضمون: "پاسخ در راه است"/احتمالا عملیات بمب گذاری اخیر در اسرائیل با همکاری ایران انجام شده است/وزیر جنگ به صراحت گفته ما به ایران اجازه سوء قصد علیه اسرائیل را نخواهیم داد...
⭕سخنگوی سپاه: از سرنوشت حاج احمد متوسلیان اطلاعاتی در دست نیست 🔆 سردار رمضان شریف:از سخنان فرمانده کل سپاه در تجلیل و تمجید از شخصیت «جاویدالاثر حاج احمد متوسلیان» و نقش پیشتازانه او در گشودن راه فتح قدس و مسیر آزادی قدس شریف و رهایی مردم مظلوم فلسطین از یوغ سلطه و ستم اشغالگران صهیونیست و حامیان آنها که در دیدار با خانواده معظم ایشان انجام پذیرفته است، برداشت ناصواب شده و برخی اشخاص و رسانه‌ها تلقی شهادت قطعی حاج احمد متوسلیان را داشته‌اند. برای تنویر افکار عمومی اعلام می‌شود در وضعیت جاویدالاثر حاج احمد متوسلیان و سرنوشت قطعی ایشان تاکنون تغییری حاصل نشده است و پرونده وی و همراهان «کاظم اخوان، تقی رستگار مقدم و سید محسن موسوی» که در ۱۴ تیر ماه سال ۱۳۶۱ در منطقه «باره» لبنان توسط نیروهای فالانژ ربوده شده‌اند، همچنان مفتوح و توسط مراجع سیاسی و حقوقی کشور در حال پیگیری است. عنوان جاوید الاثر و یا شهید جاویدالاثر یک اصطلاح عرفی بوده و برای تکریم و تجلیل شماری از فرماندهان و رزمندگان اسلام در دفاع مقدس و جبهه مقاومت اسلامی به کار می‌رود که از سرنوشت قطعی آنها (شهادت یا زنده بودن) اطلاعات موثقی در دست نیست.
هدایت شده از مقاومت اسلامی سوریه
مراسم تشیع پیکر مطهر شهیدمدافع حرم مقداد مهقانی طبق جدول به اطلاع مردم عزیز و شهید پرور میرسد
هدایت شده از فاروس
یگان پدافندی مقاومت اسلامی در باریکه غزه سمت یک فروند جنگنده اف ۱۶ متجاوز صهیونیست‌ها با موشک دوش پرتاب سام۷ شلیک کرده است. شاهدان عینی از پرتاب شراره‌های انحرافی توسط جنگنده صهیونیست خبر می‌دهند و صهیونیست‌ها هم می‌گویند که این جنگنده آسیب ندیده است. چه این جنگنده آسیب دیده باشد چه ندیده باشد، صرف شلیک این موشک و انفجار آن در نزدیکی هواپیمای صهیونیست‌ها نشان از آمادگی نسبی رزمندگان فلسطینی در استفاده از این سلاح سبک اما راهبردی در آینده دارد، چرا که باعث می‌شود جنگنده‌های صهیونیست که تا پیش از این در ارتفاع پایین برای بمباران و قتل عام مردم بیگناه پرواز می‌کردند ناچار شوند ارتفاع پروازی خود را چند هزار پایی بالاتر ببرند.
⭕باخموت در حال سقوط کامل رئیس گروه نظامی واگنر وابسته به ارتش روسیه: پشت سر من ساختمان شهرداری باخموت است که با پرچم روسیه به اهتزار درآمده. به لحاظ فنی(حقوقی) باخموت را تصرف کردیم. فرماندهان واحدهای نظامی روسیه ساختمان شهرداری و کل منطقه مرکزی باخموت را تصرف کرده‌اند. دشمن در بخشهای غربی هنوز باقی مانده. ستاد کل ارتش اوکراین سقوط کامل باخموت را رد کرد و گفت که نیروهایش هنوز کنترل بخش شرقی را در اختیار دارند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
😁 عاقبت گوارای وجود پیروانشان از واقعیت فرار نکنید ته این راهی که شروع کرده اید همین است...
⭕تشکیل اتاق مشترک بازرگانی ایران و عربستان به زودی کاشفی عضو هیات رییسه اتاق ایران: بخش خصوصی، برنامه‌ریزی لازم برای تعامل اقتصادی با عربستان را آغاز کرده است. به‌زودی با پیگیری اتاق ایران، اتاق مشترک بازرگانی ایران و عربستان راه‌اندازی می‌شود. برنامه داریم بلافاصله بعد از بازگشایی سفارتخانه‌ها و مستقر شدن سفیران دو کشور، تبادلات هیات‌های تجاری را آغاز کنیم.
هدایت شده از 
🌎مواظب باشید که کوچکترین کار احمقانه‎ای نکنید 🔹یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن در سخنرانی پایان دوره نظامی صنعا به عربستان و امارات نسبت به فعالیت‎ در یمن هشدار داد و از نیروهای یمنی تحت فرمان این دو کشور خواست به آغوش وطن بازگردند. 🔹سریع با هشدار به عربستان و امارات نسبت به هرگونه اقدام احمقانه، آنها را به حملات متقابلی تهدید کرد که کل منطقه را تحت تأثیر قرار خواهد داد. 🔹سخنگوی نیروهای مسلح یمن به یمنی هایی که برای ائتلاف تحت رهبری عربستان می جنگند هشدار داده و خواست که سلاح های خود را تسلیم کنند و به خانه های خود بازگردند و فرصت را از دست ندهند. 🔹با توجه به ضرباتی که به امارات و عربستان در یمن وارد شد، در عمل دیگر در میدان حضور ندارند و خط اول دفاعی خود در مقابل یمنی‌ها را به مزدوران واگذار کرده‌اند. 🔹اگر نبرد صنعا با امارات و عربستان بود، جنگ در همان سال نخست پایان می‌یافت. 🔹یمن سابقه پایان دادن به اشغال ١٢٠ ساله انگلیسی‌ها را دارد؛ بنابراین حضور ائتلاف سعودی و اماراتی طولانی نخواهد بود. 🔹اگر متجاوزان مرتکب هرگونه حماقتی شوند، پاسخ آن را در خاک خودشان خواهیم داد. https://eitaa.com/ansarollah_313
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️الزام به رعایت حجاب و تذکر به بانوان بی حجاب در مجموعه آسیاب های آبی شوشتر هیچ ارگانی نمیتونه بهانه بیاره برای عدم نظارت بر رعایت حجاب. هر مسئولی گفت نمیتونم، یا بی غیرته یا بی عرضه و در هر صورت لیاقت تصدی مسئولیت در جمهوری اسلامی رو نداره. انصافا بهت نمیگه برو حجاب کامل بگیر لامذهب چرا مثل مرغ پرکنده فک میزنی؟؟
به نام مهار تورم و با فشار کمونیست ‌های مسلمان رانت بزرگی به کام دلالان درست شد که نه تنها باعث کاهش تورم نمی‌شود بلکه بعلت ایجاد خلل در زنجیره تولید باعث افزایش تورم هم خواهد شد! اگر این کار انجام شود دلالان فاسد محصولات را ۳۰٪ ارزانتر می‌خرند و در بازار به قیمت دلار روز می‌فروشند! اتفاقی که بارها در دولت گذشته رخ داد اما گویا عده‌ای از آن عبرت نمی‌گیرند! ونخواهند گرفت.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بعدش باید مثل اینا،اول مردم و بعد دولت دست به دعا برداریم😁
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💥آن چه که بی بی سی و منوتو، به من‌وتو نشون نمیده! حتما این ۱۵۰ ثانیه رو ببینید
هدایت شده از Tvman2
نظرسنجی موسسه متروپل از رقابت تنگاتنگ اردوغان و قلیچداراوغلو در سه ماه اخیر خبر می دهد. 🔻ماه اوجاک(۱۱ دی تا ۱۱بهمن): 🔵اردوغان: ۴۵.۹% 🟢کلیچداراوغلو: ۴۳% 🔴عدم شرکت: ۶.۱% 🟡مردد: ۳.۸% 🟣بی پاسخ: ۱.۲% ـــــــــــــــــــــــــ 🔻ماه شوبات(۱۱بهمن تا ۱۱ اسفند): 🔵اردوغان ۴۲.۷% 🟢کلیچداراوغلو ۴۱.۴% 🔴عدم شرکت ۱۰.۱% 🟣بی پاسخ ۳.۶% 🟡مردد ۲% ـــــــــــــــــــــــــ 🔻ماه مارت(11اسفند تا 11فروردین): 🟢کلیچداراوغلو ۴۴.۶% 🔵اردوغان ۴۲% 🔴عدم شرکت ۵.۹% 🟡مردد ۵.۱% 🟣بی پاسخ ۲.۴% خاطر نشان میشود این نظرسنجی تنها بین اردوغان و کلیچداراوغلو بصورت تلفنی در 28 استان انجام شده است.
🚨قابل توجه برخی مسئولان و دوستان نادان/ دشمنی علنی ضد انقلاب با چادر و عفت زنان ایرانی ضد انقلاب کنفرانس همبستگی در تورنتو برگزار کردند و پشت سرشون تابلویی نصب کردند که نشون میده ‏دقیقاً هدفشون برداشتن چادر و حجاب از سر زن ایرانی است که خروجی آن بی عفتی و نابودی خانواده است. دشمن با تمام وجود و به کمک دستگاه های اطلاعاتی خود و با خرج کردن میلیاردها دلار و با به خط کردن همه نفوذی های داخلی و خارجی خود مشغول برنامه ریزی و فعالیت علیه چادر و حجاب است، آن وقت یک عده نادان میگن که مشکل حجاب امنیتی نیست و فقط فرهنگی است
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕اظهارات وزیر امور خارجه آفریقای جنوبی درباره استاندارد دوگانه غرب در مسئله فلسطین و اوکراین "نمی‌توان گفت چون به اوکراین حمله شد به آن اهمیت دهیم، در حالی که وضعیت فلسطین هرگز برای ما مهم نبوده است؛ اینجاست که حقوق بین الملل به معنای هیچ است...!!
⭕️ رئیس جمهور ایران به دعوت ملک سلمان برای سفر به ریاض پاسخ مثبت داد.
🔺 مهمترین اخبار خوب و امیدوار کننده‌ی ۲۴ ساعت گذشته=۱۴۰۲/۰۱/۱۳ 👌 #⃣ ✅انتشار به هر شکلی آزاد است
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕مقایسه پهپاد شاهد ۱۳۶ و پهپاد عذاب 🇹🇷VS🇮🇷 در مجموع شاهد ۱۳۶ با برد عملیاتی بیشتر توانایی حمل مهمات بیشتر و هزینه ساخت کمتر بهتر از پهپاد مشابه ترکیه محسوب می‌شود 🇹🇷VS🇮🇷
⭕واکنش مسکو به عضویت فنلاند در ناتو معاون وزیر خارجه روسیه در واکنش به اظهارات دبیرکل ناتو مبنی بر این‌که فنلاند از فردا (سه‌شنبه) رسماً به عضویت ناتو درمی‌آید، گفت روسیه قابلیت‌های نظامی خود را در جهت‌های غربی و شمال‌غربی تقویت خواهد کرد. «الکساندر گروشکو» گفت: در صورت استقرار ناتو در فنلاند، مسکو گام‌های بیشتری را برای تضمین امنیت نظامی خود برمی‌دارد.