10.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 خبرنگار صداوسیما: بمباران در اطراف شهر نبطیه همچنان ادامه داد
🔹رژیم صهیونسیتی در تلاش است ارتفاعات اطراف این شهر را تصرف کند.
✅ اخبار جنگ ایران و آمریکا در بدون سانسور 👇
@BDON_SANSOR
🔴 خشت اول چون نهد معمار کج ...
وقتی دشمن به تعهداتش عمل نکرده است و شرط ما برای شروط مذاکرات، اجرای تعهدات اولیه دشمن بود، پس سفر به سوئيس چه توجیهی دارد؟!
آقایان، رفتن تیم مذاکرهکننده به سوئيس، دهنکجی به مواضع خودتان است. اگر خواهان موفقيت و امتیازگیری هستید، راهش اینی نیست که اکنون به آن عمل میکنید...
✅ اخبار جنگ ایران و آمریکا در بدون سانسور 👇
@BDON_SANSOR
3.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 ما که در آن روز، قاعدتا نخواهیم بود...
بنده هيچ وقت به مذاکره با آمریکا خوشبین نبودم...
پیشبینی آقا رو ببينيد...
✅ اخبار جنگ ایران و آمریکا در بدون سانسور 👇
@BDON_SANSOR
12.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 خاطرهای از المیرا شریفی مقدم در جنگ تحمیلی سوم...
✅ اخبار جنگ ایران و آمریکا در بدون سانسور 👇
@BDON_SANSOR
🔴 دبه جدید ترامپ
ترامپ: بعد از ۶۰ روز هم هیچ عوارضی برای تنگهٔ هرمز در کار نخواهد بود
🔹هیچ عوارضی دریافت نخواهد شد مگر اینکه توافق نهایی نشود و آمریکا خودش شخصاً این عوارض را وضع کند.
🔹این کار برای جبران هزینههای گذشته، حال و آینده و در ازای خدماتی است که آمریکا بهعنوان «فرشته نگهبان» به کشورهای خاورمیانه ارائه کرده است.
✅ اخبار جنگ ایران و آمریکا در بدون سانسور 👇
@BDON_SANSOR
بدون سانسور🇮🇷
🔴 دبه جدید ترامپ ترامپ: بعد از ۶۰ روز هم هیچ عوارضی برای تنگهٔ هرمز در کار نخواهد بود 🔹هیچ عوارضی
اگر میخواهیم به غلط کردن بیفتد، باید برای نقض توافق در لبنان ورود کنیم
وگرنه دشمن جلوتر میآید ...
بدون سانسور🇮🇷
🔴 نکته دوم؛ خطاب به مدافعان دادن امتیازات نقد در مذاکرات فعلی!👇 نمیخواهم وارد بازی بچهگانه شما بر
دوباره بخوانید...
تاریخ خیلی زود برای ما میگذرد
10.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 عاقبت دردناک وطنفروشی
🔹علینژاد: به هیچجا نمیرسیم و پیروز نمیشویم. خسته و زخمیام.
🔹سلطنتطلبها به قتل تهدیدم میکنند. اپوزیسیون هزار شقه هست و خارجیها مثل لکۀ ننگ با ما برخورد میکنند.
🔹آمادهام برای آمریکا جانم را فدا کنم. در تاریخ به ما میخندند!
✅ اخبار جنگ ایران و آمریکا در بدون سانسور 👇
@BDON_SANSOR
🔴پزشکیان در جمع اساتید:
جوانها امید ندارند؛ مالیات نمیتوانیم بگیریم، بیکارها زیاد شدند، یکی بیاد به من بگوید پول از کجا در بیاورم!
وقتی میجنگی باید پای لرز آن بشینی!
۵۰ روز است که یک بشکه نفت نتوانستیم صادر کنیم
پ.ن: 😐😐😐😐
✅ اخبار جنگ ایران و آمریکا در بدون سانسور 👇
@BDON_SANSOR
5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴اعتراض برخی اساتید حاضر در جلسه به عملکرد دولت در حاشیه حضور رئیس جمهور در مراسم سالگرد شهادت شهید چمران
پ.ن: درخواست آقای زاکانی رو عملی کنید و اجازه دهید به معيشت مردم کمک کند.
✅ اخبار جنگ ایران و آمریکا در بدون سانسور 👇
@BDON_SANSOR
بدون سانسور🇮🇷
🔴پزشکیان در جمع اساتید: جوانها امید ندارند؛ مالیات نمیتوانیم بگیریم، بیکارها زیاد شدند، یکی بیا
🔴 مثل حسن روحانی رفتار نکنيد
آقای روحانی، تیم مذاکرهکنندهاش را به ژنو میفرستاد و بعد با رسانهها مصاحبه میکرد که خزانه خالی است و مشکل کمآبی هم به تحریم ربط دارد و...
حالا هم وقتی مذاکرهکنندگان راهی سوئیس شدهاند، رئیس دولت از اینکه 50 روز است یک بشکه نفت نفروختهایم و از ریختن مردم به خیابان میترسیم حرف میزند!
کاش نعل به نعل، همان مسیر غلط گذشته را طی نکنیم.
کاش موضع مذاکرهکنندگان خود را پای میز مذاکره تضعیف نکنیم.
پیام ضعیف، منتج به عدم عمل به تعهداتتان به رهبری و مردم میشود.
رعایت کنید...
✅ اخبار جنگ ایران و آمریکا در بدون سانسور 👇
@BDON_SANSOR
هدایت شده از علیرضا زادبر
وقتی تیم مذاکره کننده را به مصاف دشمن در ژنو فرستاده ایم نباید همان ساعت و روز از پشت تریبون ریاست جمهوری در سخنرانی عمومی پالس منفی به دشمن داد.
@Politicalhistory