eitaa logo
به وقت تشکیلات
1.5هزار دنبال‌کننده
2.3هزار عکس
1.9هزار ویدیو
217 فایل
کانال ویژه محتوای تشکیلاتی راه ارتباطی به ما @Tamas_ba_BWT در صورت تمایل ما پذیرای مطالب تشکیلاتی شما هستیم.
مشاهده در ایتا
دانلود
8.75M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔹کلیپ بسیار زیبای مرد آفرین ┄┅✧✾══✾🔸✾══✾✧┅┄ 🆔 @B_W_Tashkeelat
. نمی‌دانم چرا به شدت عاشق این حروف و این ترتیب و این ترکیب مقدس هستم: «میم» و «حا» و «میم» و «دال» 📲https://virasty.com/mohandesfarhangi 📲https://twitter.com/mohandesfarhang ┄┅✧✾══✾🔸✾══✾✧┅┄ 🆔 @B_W_Tashkeelat
💡مخاطب خودتان را خلق کنید ذائقۀ جدید برای مخاطب بسازید مقام معظم رهبری: 🔺از جمله کارهایی که باید بکنید، یکی این است که مخاطبِ خودتان را خلق کنید. اگر به فکر این باشید که مخاطب جبهۀ مقابل را تصرّف کنید، ممکن است همین فکر، شما را وسوسه کند که به تقلیدِ کارِ جبهۀ مقابل بپردازید. 🔸بعضی از عناصر جبهۀ خودی که مثلاً داستان می‌نویسند یا فیلم می‌سازند، با این خیال که مخاطبین جبهۀ مقابل را جذب کنند، به مسائلی می‌پردازند که نویسنده یا فیلمساز جبهۀ مقابل به آن‌ها پرداخته است. مثلاً آن‌ها برای جاذبۀ فیلم از عامل زن - یعنی عامل جنسی - استفاده می‌کنند؛ این‌ها هم همین کار را می‌کنند. 🔺این کار، به هیچ وجه صحیح نیست؛ چون به سایش در جبهۀ خودی کمک می‌کند. بنده این را قبول ندارم. نه فقط قبول ندارم، بلکه تصوّر می‌کنم این فکر، غلط و این کار، اشتباه است. ما باید مخاطب خودمان را خلق کنیم. اگر دشمنِ ما با تکرار یک حرف، گوش‌ها را با آن آشنا می‌کند، ما نباید مجبور شویم حرفی را که او می‌خواهد، تکرار کنیم. 🔸اگر او با خوراندن یک خوراک، ذائقۀ جدیدی برای مردم کشور خلق می‌کند، ما نباید تبعِ آن ذائقۀ خلق شده باشیم. خودمان باید ذائقۀ دیگری خلق کنیم؛ یعنی همانی که مطابق فکر و ایمان و عقیدۀ ماست. خلاصه این‌که، اگر دشمن خصوصیّاتی را در کار خودش برجسته می‌کند، ما تقلید نکنیم. بیانات رهبر انقلاب در دیدار هنرمندان و مسئولان فرهنگی کشور ۱۳۷۳٫۰۴٫۲۲ ┄┅✧✾══✾🔸✾══✾✧┅┄ 🆔 @B_W_Tashkeelat
. به استکبار جهانی بگویید: من و‌ خدای شما همه 📲https://virasty.com/mohandesfarhangi 📲https://twitter.com/mohandesfarhang ┄┅✧✾══✾🔸✾══✾✧┅┄ 🆔 @B_W_Tashkeelat
🔸عوامل عدم موفقیت تبلیغ عوامل متعددی در شکست تبلیغ مؤثر هست که از جمله به موارد زیر می‌توان اشاره کرد: 2. استفاده غلط از وسیله تبلیغ: بعد از انتخاب وسیله مناسب برای تبلیغ، باید کاربرد آن را هم بلد بود. استفاده نادرست از ابزار تبلیغ خود باعث ضدتبلیغ می‌شود. مثلاً استفاده از یک متن طولانی و ویرایش نشده در یک نشریه دانشجویی ادبیات فارسی خود حمل بر بی‌سوادی مبلغ و عدم تمایل به آن می‌شود. ✅ : سلسه مطالب آشنایی با از ┄┅✧✾══✾🔸✾══✾✧┅┄ 🆔 @B_W_Tashkeelat
🔸عوامل عدم موفقیت تبلیغ عوامل متعددی در شکست تبلیغ مؤثر هست که از جمله به موارد زیر می‌توان اشاره کرد: 3. عدم تناسب مکانی و زمانی تبلیغ: تبلیغ به هنگام در مکان مناسب نکته بسیار مهمی است. تصور کنید بعد از برگزاری انتخابات، کاندیدایی پوسترهای خود را بر در و دیوار نصب کند؛ فایده‌ای که ندارد هیچ باعث تمسخر آن کاندیدا هم می‌شود. یا فرض کنید پوستر یک کاندیدا را روی سطل‌آشغال شهری نصب کنند. ✅ : سلسه مطالب آشنایی با از ┄┅✧✾══✾🔸✾══✾✧┅┄ 🆔 @B_W_Tashkeelat
31.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تبلیغ تبلیغ تبلیغ ┄┅✧✾══✾🔸✾══✾✧┅┄ 🆔 @B_W_Tashkeelat
🔸 بعضیا نگن پول نداریم، امکانات نداریم و... نمی‌تونیم جذب کنیم😳 🔹هنر در یعنی ۷۲ درصد شهدای از ۱۵ سال تا ۲۳ سال سن داشتند! 🔸جذب نیروی پای‌کار از رژیم طاغوتی شاه سخت‌تره یا از نظام اسلامی؟ 📲https://virasty.com/mohandesfarhangi 📲https://twitter.com/mohandesfarhang ┄┅✧✾══✾🔸✾══✾✧┅┄ 🆔 @B_W_Tashkeelat
25.14M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥مرور لحظه به لحظه همه آن چیزی که برای آرمیتا گراوند رخ داده است 🔹انتشار فیلم‌های کامل حضور آرمیتا در مترو از ابتدا تا انتقال به اورژانس برای اولین بار ┄┅✧✾══✾🔸✾══✾✧┅┄ 🆔 @B_W_Tashkeelat
6.62M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 رجزخوانی حسین طاهری در حضور رهبر انقلاب 👌👌 دیروز پدرها همه رفتند به میدان امروز پسرها همه در خط شهیدان ┄┅✧✾══✾🔸✾══✾✧┅┄ 🆔 @B_W_Tashkeelat