بهار ِدلبری .
عزاداریهاتون منم دعا میکنین دیگه ؟ : ))))
خب خیلی ممنونم که تا الان همراهی کردین من رو ؛ باعث افتخار بود آشنایی و دوستی باهاتون.
امیدوارم همیشه دلتون شاد و لبتون خندون باشه.
امکان داره در نبود من دوستم بیاد و براتون فعالیت کنه. و حتی امکان داره فعالیتی انجام نشه ؛ حالا میخواید بمونید ، میخواید نمونید پای خودتونه.😭😂💗
خیلی مراقب قلب ِمهربونتون باشین ، دوستتون دارم.
خدانگهدارتون ؛ یاعلی.