eitaa logo
خانواده با نشاط ما
20.1هزار دنبال‌کننده
3.3هزار عکس
3.8هزار ویدیو
0 فایل
خانواده شاد هفت نفره ما با چهار تا دختر 👧🏻👧🏻👧🏻👧🏻 و یک پسر🧒 اینجا از خانواده شلوغ پلوغمون تجربیات خودم حرف می زنم 💖💖 اگه کارم داشتی @Banosiri_tabrz تبلیغات: @tab_Banosiri
مشاهده در ایتا
دانلود
🔈 شرح و بررسی کتاب 🔈 تجربه نزدیک به مرگ جانباز مدافع حرم 🔊 جلسه نود و سوم * نصرت خدا شامل چه کسانی است؟ * حق‌الناس‌های انتخاباتی * ظهور امام زمان عج چه موقع است؟ * امام زمان عج از من چه توقعی دارند؟ * ظهور امام زمان عج در من و جامعه * امام زمان عج را برای چه می‌خواهیم؟ * اهل‌بیت علیهم‌السلام شاهدان اعمال * عدالت هدف است یا وسیله؟ * دوری از دستورات الهی و تباهی در زندگی * اعمال ما چگونه تبدیل به بهشت می‌شود؟ * آیا باور داریم که دائماً در محضر امام معصوم هستیم!؟ * چگونه رحمت خدا را در زندگی جاری کنیم؟ * ادراک و چشم برزخی چه حالی است؟ .
🔈 شرح و بررسی کتاب 🔈 تجربه نزدیک به مرگ جانباز مدافع حرم 🔊 جلسه نود و دوم * ادامه کتاب؛ شیطنت‌های جوانی * حق‌الناس آزار دیگران * عاقبت شوم برزخی استهزاء * لحظات را قدر بدانیم و از فرصت طلب حلالیت استفاده نماییم * درست است به اهل‌بیت علیهم‌‌السلام امید داریم، اما ... * تلخی و شیرینی شاهدان نظارت بر اعمال * نحوه محاسبه کسی که بیت‌المال را ضایع می‌کند * مراقب فرار کردن نعمت الهی باشیم * چه کنیم توفیق شهادت نصیب ما شود؟ * چه افرادی واسطه‌ی فیض هستند؟ * نکاتی مهم پیرامون ولایت فقیه و ولی فقیه * دو رکن اساسی ولایت فقیه * چه کسی ولی فقیه است؟ * وظیفه‌ی رهبری چیست؟ * منظور از جمله‌ی " ما کسی را معصوم نمی‌دانیم" چیست؟ * اوصاف بزرگان معنویت در مورد رهبر انقلاب .
🔴 توجه و ارادت مراجع عظام به آقای کافی(ره) مرحوم حاج شیخ احمد کافی(ره) همواره کارهایش را با مشورت مراجع عظام تقلید همچون امام خمینی(ره)، آیت الله خوئی، آیت الله گلپایگانی (ره) و آیت الله مرعشی نجفی (ره) انجام می داد، از این رو همواره مورد حمایت و تأیید آن بزرگواران بود. بنیان گذار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی(ره)، مرحوم کافی را همواره در امر تبلیغ مورد تشویق و حمایت قرار می داد و ارادت قلبی خاصی به ایشان داشت و به ایشان می فرمود: «من از شما می خواهم که در مهدیه برای من دعا کنید». مرحوم آیت الله میلانی(ره) نیز در مشهد توجه خاصی به مرحوم کافی داشتند و همواره می فرمود: «کافی برای شیعیان کافی است». مرحوم آیت الله مرعشی نجفی(ره) نیز بارها فرمود: «کمتر مرجعی را سراغ دارم که به اسلام چنین خدمتی کرده باشد». .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
با صدا گوش کنید😋🧁 🍕خوشمزه ترین کانال موکبانگ ایتا 😋 🌶باحال ترین چالش های غذا 🤤🤭🍑 دخترای شکمو زود بیاین اینجا🙈❌ 🍟https://eitaa.com/joinchat/4158521481C992fed267b🍔 🤩💥https://eitaa.com/joinchat/4158521481C992fed267b🔥🌶️ ورود آقایون شکمو ممنووووع🤬💦🔞☝️🏾
🔴 حکمت کشته شدن پسر بچه‌، توسط حضرت خضر علیه‌السلام... باز به راه خود ادامه دادند، تا اينكه پسربچه‌ای را ديدند؛ و او آن پسربچه را كُشت. موسى گفت: «آيا انسان پاكى را، بى آنكه كسى را به قتل رسانده باشد، كُشتى؟! به‌راستى كار زشتى انجام دادى»!(کهف/۷۴) 🌕 امام صادق علیه‌السلام فرمودند: «بَیْنَمَا الْعَالِمُ یَمْشِی مَعَ مُوسَی إِذَا بِغُلَامٍ یَلْعَبُ قَالَ فَوَکَزَهُ الْعَالِمُ فَقَتَلَهُ فَقَالَ لَهُ مُوسَی أَ قَتَلْتَ نَفْساً زَکِیَّةً بِغَیْرِ نَفْسٍ لَقَدْ جِئْتَ شَیْئاً نُکْراً قَالَ فَأَدْخَلَ الْعَالِمُ یَدَهُ فَاقْتَلَعَ کَتِفَهُ فَإِذَا عَلَیْهِ مَکْتُوبٌ کَافِرٌ مَطْبُوعٌ.» «وقتی آن عالم (خضر علیه‌السلام) با موسی علیه‌السلام راه میرفت، به پسر بچه‌ای رسیدند که مشغول بازی بود، خضر (ع) مشتی به او زد و او را کشت. موسی به او گفت: «آیا انسان پاکی را، بی‌آنکه قتلی کرده باشد، کشتی؟! به‌راستی کار زشتی انجام دادی». در این‌ هنگام حضرت خضر(ع) دست خود را دراز نمود و لباس پسر بچّه را از شانه‌اش کنار زد و موسی (ع) دید که بر روی شانه‌ٔ پسر نوشته شده بود: ذاتاً کافر است.» 📗تفسیر اهل‌بیت علیهم‌السلام ج۸،ص۵۶۴ 📗التفسير (للعیاشی)، ج ۲، ص۳۳۵ 📗التفسير القمی. ج ۲، ص ۳۸ 📗البرهان في‌تفسيرالقرآن،ج۳، ص۶۵۵ 📗بحارالأنوار، ج۱۳، ص۳۱۰ ✍امور حکیمانه از امام زمان علیه‌السلام در عصر ظهور نیز به وفور سر می‌زند؛ و اگر مانند موسی علیه‌السلام تسلیم حکمت او نباشیم سرنوشتی جز جدایی از ولی خدا نداریم!!! .
📘 💠بهترینِ اهل بهشت 🔹مردی به همسرش گفت: برو خدمت حضرت فاطمه زهرا علیهاالسلام از ایشان بپرس آیا من از شیعیان شما هستم یا نه؟ آن زن خدمت حضرت زهرا رسید و مطلب را پرسید. حضرت فاطمه علیهاالسلام فرمودند: «به همسرت بگو اگر آنچه را که دستور داده ایم بجا می‌آوری و از آنچه که نهی نموده ایم دوری می‌جویی از شیعیان ما هستی وگرنه شیعه ما نیستی.» 🔹زن به منزل برگشت و فرمایش حضرت زهرا را برای همسرش نقل کرد. مرد با شنیدن جواب حضرت سخت ناراحت شد و فریاد کشید: وای بر من! چگونه ممکن است انسان به گناه و خطا آلوده نباشد؟ بنابراین من همیشه در آتش جهنم خواهم سوخت، زیرا هرکس از شیعیان ایشان نباشد همیشه در جهنم خواهد بود. 🔹زن بار دیگر محضر حضرت فاطمه علیهاالسلام رسید و ناراحتی و سخنان همسرش را نزد آن حضرت بازگو نمود. حضرت زهرا فرمودند: «به همسرت بگو؛ آن طور که فکر می‌کنی نیست. اگرچه اینکه شیعیان ما بهترین‌های اهل بهشتند ولی هر کس ما را و دوستان ما را دوست بدارد، دشمنِ دشمنان ما باشد و نیز دل و زبان او تسلیم ما شود، ولی در عمل با اوامر و نواهی ما مخالفت کرده، مرتکب گناه شود، گرچه از شیعیان واقعی ما نیست اما در عین حال او نیز در بهشت خواهد بود، منتهی پس از پاک شدن گناه. آری! به این طریق است که به گرفتاریهای (دنیوی) و یا به شکنجه مشکلات صحنه قیامت و یا سرانجام در طبقه اول دوزخ کیفر دیده، پس از پاک شدن از آلودگیهای گناه به خاطر ما از جهنم نجات یافته، در بهشت و در جوار رحمت ما منزل می‌گیرد.» 📚بحار،ج۶۸،ص۱۵۵ 🍃🌹🌸🍃🌹🌸🍃🌹🌸🍃 .
🔴 خدمت به امام زمان علیه السّلام خدمت به امام ، آن هم در حدّ توان، و سعی و جدّیت در این راه، تکلیف و وظیفه مؤمن است. ملائکه و انبیاء خدمت به آن حضرت را افتخار خود می دانند و پیامبر عظیم الشأن و بزرگی هم چون حضرت خضر علی نبیّنا و آله و علیه السّلام در خدمت ایشان می باشد. 🌹قال الصادق (ع): وَ لَو اَدرَکتُهُ لَخَدَمتُهُ ایّامَ حَیوتی.(۱) امام صادق علیه السّلام می‌فرمایند: اگر او را درک می کردم[و به او می رسیدم] تمام ایّام زندگی خود، به او خدمت می‌کردم. 🔸️خدمت به مؤمن از مستحبّات اکید اسلامی و دارای ثواب عظیم است و از صفات ممتاز و برجسته مؤمنان حقیقی و بزرگان دین می باشد و مؤمن راستین را می توان از شدّت اهتمام او در خدمت به مخلوق خداوند متعال شناخت، پس خدمت به آن حضرت که صاحب عصر و رئیس و مولای مؤمنان می باشد، برترین عبادت ها و طاعت ها است. 🌹خدمت به حضرت حجّة (ع)از راه خدمت به دوستان، پیروان و شیعیان او به دست می‌آید. به عنوان مثال: رفع حوائج و دفع مشکلات و حلّ و فصل امور آن ها در حقیقت خدمت به آن حضرت است. هم چنین برپایی محافل و مجالس ذکر، تألیف یا نشر کتب مربوط به آن حضرت، بنای حوزه های علمیه و …، اگر قصد خدمت به آن حضرت باشد، خدمت به آن بزرگوار به حساب می آید. مصادیق خدمت به امام (ع) بسیارند که باید با قصد و نیّت خدمت به آن حضرت انجام گیرند. 📚 بحارالانوار ج۵۱ .
💠 امام صادق (ع): زمانی که بین مردم به عدالت رفتار شود؛ فقر از میان می رود، و رزق و روزی از آسمان نازل می شود، و زمین برکت خود را به اذن خدا می گستراند. 📚 کافی، ج ٣ ص ٥۶٨ 🌹 .
🔥دنیا در آستانه ! ☀️ حضرت رسول (ص) میفرمایند : «چهار فتنه بر شما فرود آید که در مباح می شود، در خون ها و مباح می گردد، در خون ها و ثروت ها و مباح می شود و در جهان را مضطرب می سازد؛ آن چنان که کشتی غول پیکر آب های مجاور را مضطرب کند» (روزگار رهایی ص 896.) 💢 به نظر میرسد مقصود دو باشد که اولی در حدود یک قرن پیش اتفاق افتاد و در مدت 4 سال 10 میلیون نفر با درگیری مستقیم کشته شدند و در ایران با وجود بی طرفی به صورت غیر مستقیم نصف جمعیت کشور (نزدیک به 9 میلیون نفر به خاطر قحطی حاصل از جنگ) کشته شدند! پیامبر (ص) میفرمایند در این فتنه مباح میشود که در جنگ جهانی دوم (70 سال پیش) در طول هفت سال هفتاد میلیون نفر کشته شدند! ♻️ به نظر میرسد که هم خون ها و هم مباح میشوند مصداقش فتنه انگیزی و جنگ هایی است که امریکا در طول چند دهه اخیر انجام داده است که گاه و بیگاه با تراشیدن بهانه های مختلف صرفا برای تسلط بر به آن مناطق قشون کشی میکند. صدها هزار کشته فقط در خاورمیانه حاصل طمع آمریکا و هم پیمان هایش به بشکه های نفت منطقه بوده است. 🔥 در که خونها و ثروتها و مباح میگردد شاید مقصود داعش و النصره و بوکوحرام و الشباب و ... باشند که به راحتی میکشند (خونها) و کاملا تعمدی صرفا در مناطق نفت خیز مانند شمال عراق و سوریه و لیبی و ... خروج کرده اند (ثروتها) و اعلام میکنند () و اینگونه فتنه انگیزی خود را کامل میکنند. ✳️ و به نظر و نهایی همان از منطقه شام و بر طبق آنچه روایات گفته سر بر خواهد آورد و آن همان نبرد مهلک خواهد بود :در صحیحه میسر از امام باقر(ع) نقل است که فرمود:ای میسر از اینجا تا قرقیسیا چقدر راه است؟ عرض کردم:همین نزدیکی ها در ساحل فرات قرار دارد ، سپس فرمودند: اما در این ناحیه واقعه ای اتفاق خواهد افتاد که از زمانی که خداوند متعال آسمانها و زمین را آفریده بی سابقه بوده، چنان که تا وقتی آسمانها و زمین برپا هستند هم ، واقعه ای همچون آن اتفاق نخواهد افتاد .... سفره ای است که درندگان زمین و پرندگان آسمان از آن سیر میشوند. (کافی-ج8 ص295 ; غیببه نعمانی ص 267) ❇️ و اینک که ۲۲ کشور جهان در قرقیسیا و شام جمع شده اند تنها جرقه ای میتواند آتش مهلک و فتنه ی نهایی را میانشان رقم بزند.آتشی که در طول تاریخ بی سابقه خواهد بود. ❇️ و این درست زمانی است که خداوند از آخرین منجی اش پرده برمیدارد تا زمینی که غرق در فتنه و آرام سازد .
✨﷽✨ خواب دیدم پدرم میاید ... باهمان صورت محبوب پر از لبخندش ... صورتش بود پر از نور خدا ... دست بردم که عصایش گیرم ... گفت باشی تو عصایم فرزند ... دل من تاب نیاورد ؛ و من بوسه زدم بر دستش ... که نگاهش همان لحظه به چشمم لغزید .... اشک در چشم دوتایی جوشید ... دست پر مهرش را بر سرم باز کشید ... گفتمش ای پدرم ... ما کجا ؟...وتو کجا ؟... ما که دلتنگ توهستیم ... پدر ... پدرم لذت دیدار تو را کم دارم ... سالها می گذرد ... دستی از مهر ندارم به سرم ... وچنان غرق توام که ندارم باور ... گفتمش باز... پدر ... اشکی از گوشه چشمش افتاد ... وندیدم که چه سان رفت پدر ... و دگر باز نگشت ... تقدیم به پدرهای مهربونی که پیش ما نیستند ... روحشون شاد و قرین رحمت الهی 🌹 ‌‌‌‌💯 .
✍ امیرالمؤمنین امام علی علیه‌السلام: هركه از كردار خود خوشش آيد، خردش آسيب بيند. 📚 غررالحكم: ۸۳۸۰ 💯 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🧡✨الــهــی ؛ 🦋✨كه امشب ذهن همه پر از قشنگی 🧡✨و فکرای خوب باشه 🦋✨الــهـــی ؛ 🧡✨كه زیباترین حس 🦋✨تو همین لحظه مهمون 🧡✨دلــتــون بــاشــه 🦋✨شـــبـــتـــون معطر به حضور خدا ‌ ‎‎‎‎‌.
🌼برای خوشبختی؛ راه درازی رو نريم 🌸دنبال داشتن آدم خاصی ؛شغل خاصی 🌼موقعیت و مدرک و قیافه ی خاصی 🌸نباشیم...! 🌼خوشبختی یعنی که از همین چیزای 🌸مثلا معمولی و دم دستی ، لذت ببریم 🌼از همین چیزهای ساده ای که یادمون 🌸رفته ،،،، 🌼روزی ... 🌸شبی ... 🌼وقتی ... 🌸داشتنش ؛ آرزومون بود 🌼خوشبختی رو با همین چیزای معمولی 🌸 به خونه هامون بیاریم! 🌼سرآغاز روزم به نام خداست 🌸كه بخشنده و مهربان كبریاست 🌼ستایش بُوَد خاص آن كردگار 🌸كه باشد دو گیتى از او برقرار 🌼سلام صبح زیبات بخیر عزیزم
مردی نزد فقیهی رفت و گفت ای عابد سوالی دارم، عابد گفت بگو گفت:نمازخودم را شکستم عابد گفت دلیلش چه بود؟ مردگفت:هنگام اقامه نماز دیدم دزدی کفش هایم را ربود و فرار کرد برآن شدم که نماز بشکنم و کفشم را ازدزد بگیرم و حال میخواهم بدانم که کارم درست است یا نادرست؟ عابد گفت:کفش تو چند درهم قیمت داشت؟ مردگفت: ۵درهم عابد گفت:اى مرد کار بجا و پسندیده ای کرده ای زیرا نمازی که تو میخواندی ۲ درهم هم نمیارزید.! .
✨﷽✨ [﷽♥️] 🔵اهميت‌و‌چرايی‌دعا‌برای‌ 💠 تاثیر شگفت دعا ✍ابو وَلّاد حفص خياط ميگويد: در مدينه محضر امام کاظم رسيدم... حضرت فرمودند: به ياران خود خبر بده و به آنها بگو تقوای خدا را رعايت کنيد، چرا که شما در حکومت مردی جبّار و سرکش (منصور دوانيقی) به سر می‌بريد. پس زبانهايتان را حفظ کنيد، و جانها و دينتان را محافظت کنيد و اتفاقاتی را که ميترسيد برای ما و شما از ناحيه اين شخص رخ دهد با دعا دفع کنيد. زيرا بخدا قسم که دعا و درخواست نمودن از درگاه الهی بلا را دفع میکند، اگرچه بلا مُقَدّر شده باشد و اراده حتمی الهى به آن تعلق گرفته و تنها امضاى آن باقى مانده باشد... پس در دعا اصرار کنيد که خدا شرّ اين ستمگر را از شما برطرف کند.ابو ولّاد ميگويد: فرمايش حضرت را به ياران خود رساندم و ايشان عليه منصور دعا کردند و درست در سالی که به سوى مکه بيرون آمده بود... پيش از آنکه مناسک حج را انجام دهد مُرد و از شرّش راحت شديم. به خدمت امام رسيدم ايشان فرمودند: ای ابا ولّاد، نتيجه دستوری که به شما دادم و شما را به انجام آن تشويق نمودم را چگونه ديديد؟ ای ابا ولّاد هيچ بلايی نيست که خدا بر بنده مؤمن نازل کند و دعا را به دل او بيندازد مگر اينکه آن بلا را به زودی برطرف خواهد کرد و هيچ بلايی نيست که خداوند بر بنده مؤمن نازل کند پس او از دعا کردن خوددارى نمايد مگر اين که آن بلا طولانى شود. 📚(داستان خلاصه شده از بحارالأنوار جلد90 صفحه298) 👌اين است تأثير دعا در نظام هستی 👈ما هم ميتوانيم... کم نگذاريم پس بخوان دعای فرج را دعا اثر دارد...
🔴آنچه بر بازیگر محبوبمان گذشته🔴 مـتـاسـفـانـه مـطـلـع شـدیـم آقـای بـازیـگـر طـنـز کشـورمـون....😔😔 شرح کامل خبر به‌همراه تصاویر👇🥀 https://eitaa.com/joinchat/847183978C6a7fe6f0ab ⚫ دردناک بود👆🏻😭😔‌‌‌‌‌‌‌‌
🦅پرندگان در قرآن🦅 🌹🍀🌹🍀🌹🍀🌹 1⃣غُراب(کلاغ)🦇 فَبَعَثَ اللَّـهُ غُرَ‌ابًا يَبْحَثُ فِي الْأَرْ‌ضِ لِيُرِ‌يَهُ كَيْفَ يُوَارِ‌ي سَوْءَةَ أَخِيهِ﴿المائدة: ٣١﴾ آنگاه خداوند کلاغی را فرستاد که در زمین جستجو (و کاوش) می کرد تا به او نشان دهد چگونه جسد برادرش را بپوشاند. 2⃣اَبابیل(پرستو)🦜 وَأَرْ‌سَلَ عَلَيْهِمْ طَيْرً‌ا أَبَابِيلَ ﴿الفيل: ٣﴾ ‏ و مگر پرندگان را گروه گروه بر سر آنان نفرستاده است‌ ؟ ‏ 3⃣هدهد (شانه به سر)🕊 وَتَفَقَّدَ الطَّيْرَ‌ فَقَالَ مَا لِيَ لَا أَرَ‌ى الْهُدْهُدَ أَمْ كَانَ مِنَ الْغَائِبِينَ ﴿النمل: ٢٠﴾ و (سلیمان) از حال پرندگان جویا شد، و گفت : «مرا چه شده است که هدهد را نمی بینم، یا اینکه او از غایبان است ؟! 4⃣سَلوی(بلدرچین)🦤 وَظَلَّلْنَا عَلَيْكُمُ الْغَمَامَ وَأَنزَلْنَا عَلَيْكُمُ الْمَنَّ وَالسَّلْوَىٰ﴿البقرة: ٥٧﴾ و ابر را بر شما سایبان قرار دادیم،و"مَنّ" (ترنجبین) و "سَلوی" (بلدرچین) را بر شما فرو فرستادیم. 💯 🌺الّلهُمَّ صَلِّ عَلے مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل  فَرَجَهم .
🕊قرار عاشقی🕊✨✨ اَللّهُمَّ طالَ الاِْنْتِظارُ . . . انتظار آمدنت به درازا کشید مهدی جان           ✨بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم✨  🕊اِلـهی عَظُمَ الْبَلاءُ،وَبَرِحَ الْخَفاءُ،وَانْكَشَفَ الْغِطاءُ،وَانْقَطَعَ الرَّجاءُ وَضاقَتِ الاْرْضُ،وَمُنِعَتِ السَّماءُواَنْتَ الْمُسْتَعانُ،وَاِلَيْكَ الْمُشْتَكى،وَعَلَيْكَ الْمُعَوَّلُ فِي الشِّدَّةِوالرَّخاءِ؛اَللّـهُمَّ صَلِّ عَلى مُحَمَّدوَآلِ مُحَمَّد ،اُولِي الاْمْرِ الَّذينَ فَرَضْتَ عَلَيْناطاعَتَهُمْ ،وَعَرَّفْتَنابِذلِكَ مَنْزِلَتَهُم،فَفَرِّجْ عَنا بِحَقِّهِمْ فَرَجاًعاجِلاً قَريباًكَلَمْحِ الْبَصَرِاَوْهُوَاَقْرَبُ؛يامُحَمَّدُياعَلِيُّ ياعَلِيُّ يامُحَمَّدُ اِكْفِياني فَاِنَّكُماكافِيانِ،وَانْصُراني فَاِنَّكُماناصِرانِ؛ يامَوْلاناياصاحِبَ الزَّمانِ؛الْغَوْثَ الْغَوْثَ الْغَوْثَ،اَدْرِكْني اَدْرِكْني اَدْرِكْني،السّاعَةَ السّاعَةَ السّاعَةَ،الْعَجَلَ الْعَجَلَ،الْعَجَل،يااَرْحَمَ الرّاحِمينَ،بِحَقِّ مُحَمَّدوَآلِهِ الطّاهِرين🍃 💚اَلَّلهُمـّ؏جِّل‌لِوَلیِڪَ‌الفَرَج💚                   "بحق فاطمهءزهرا(س) " ╭━⊰•❀°༺⊰❀⊱༻°❀•⊱━╮                                 امام زمان آمین گوی                                          دعاهایتان    ╰━⊰•❀°༺⊰❀⊱༻° .
❤️گاهی دلتنگی عجیب گلوی مان رو فشار می‌دهد؛ برای این درد بی درمان علاجی تجویز کن امام رضا جان ..😔 🕊السلام علیک یا غریب الغربا🕊   🕗هرشب به رسم عاشقے🕗    🌴صلوات خاصه امام رضا (ع) 🕊🕊🕊🕊🕊 اَلسَّلامُ عَلَيْك يا شَمْسَ الشَّموس يا اَنِيسَ النُّفوس اَلسَّلامُ عَلَيْك يا غَريبَ الْغُرَبا اَلسَّلامُ عَلَيْك يا مُعينَ الضُّعَفا وَ الْفُقَراِ السُّلْطانِ اَبَالْحَسَنْ عَلي اِبْنِ مُوسَي الرِّضا الْمُرتَضي 🕊🕊🕊🕊🕊 🌹بسم الله الرحمن الرحیم🌹   ✨اَلّلهُمَّ صَلِّ عَلی عَليِّ بنِ موسَي الرِّضا المُرتَضی اَلاِمامِ التَّقيِّ النَّقيّ وَ حُجَّتَكَ عَلی مَنْ فَوقَ الاَرضِ و مَن تَحتَ الثَّری الصِّدِّيقِ الشَّهید صلاةً كثيرَةً تامَّةً زاكيَةً مُتَواصِلَةً مُتَواتِرَةً مُتَرادِفَةً كَاَفْضَلِ ما صَلّيَتَ عَلی اَحَدٍ مِنْ اَوْليائِكَ.✨ 🕊🕊🕊🕊🕊🕊 .
💠 نیّت نماز شب هیچ بنده‌ای نیست که قصد کند پاسی از شب را برای نماز برخیزد اما خواب بماند، جز این که خوابش صدقه‌ ای باشد که خداوند آن را از طرف او بدهد و ثواب نیّتی که کرده‌است، برایش منظور گردد. پیامبر خدا (ص) منتخب میزان الحکمه-ح 3665 📗 👈 از کدام معشوق و وجودی، چنین عکس‌العملی سراغ دارید؟ | فشارهای مالی-آبرویی جامعه‌ی بشری بجهت دیرکردها را مقایسه کنید با این واکنشِ پروردگار که مقیاس سنجش را نیّت‌ها و تلاش‌ها قرار داده نه اعمال و نتایج... | ما، نظام ارزیابیِ مالی-تحصیلی یا خانوادگی‌مان را چقدر چنین چیده‌ایم؟ (آیا در برخورد با اعمال دیگران، ملاک اساسی را نیت آنها قرار میدهیم؟!) الّلهُمَّ صَلِّ عَلے مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم📿 =صَــــدَقِه جاریِه📲 ┄┄┅┅┅❅⏰❅┅┅┅┄┄ .
🔴🟢جبرئيل به پیامبر(ص)عرض كرد: اين دعا را به كسى غير از مومنين امت خودت تعليم ندهى! چون كه اين دعا را هر كه بخواند درهاى آسمانها بر رویش باز مى شود، خداوند هم و غم او را بر طرف مى كند و هر گرفتارى كه دارد رفع می‌شود اگر قرض دار است مى شود مى شود و مورد عنايت حق قرار مى گيرد خداوند به او هر روز نظر رحمت كند و ملكى ندا مى كند كه اعمالت را از سر بگير كه گناهان خودت و پدر و مادرت آمرزيده شد و جميع گناهانت مبدل به حسنات شد و براى ايشان نوشته شد پس خير دنيا و آخرت براى او جمع مى گردد هر كس اين دعا را نوشته با مشك و زعفران براى هر بيمارى كه دهد خواهد .
✅ امام علی علیه السلام: برای امتم از شرک میترسم نه از اینکه آنان بت و خورشید و ماه را بپرستند، بلکه اعمال خود را ریاکارانه انجام دهند. .
✅ امام علی علیه السلام: آنکه صبر نجاتش ندهد، بی‌تابی هلاکش کند. .