eitaa logo
خانواده با نشاط ما
20.1هزار دنبال‌کننده
3.3هزار عکس
3.8هزار ویدیو
0 فایل
خانواده شاد هفت نفره ما با چهار تا دختر 👧🏻👧🏻👧🏻👧🏻 و یک پسر🧒 اینجا از خانواده شلوغ پلوغمون تجربیات خودم حرف می زنم 💖💖 اگه کارم داشتی @Banosiri_tabrz تبلیغات: @tab_Banosiri
مشاهده در ایتا
دانلود
چه کارهایی زمان مرگ را جلو می‌آورد؟ انجام برخی از همچون آزار پدر و مادر، پرخوری و خوردن پس از سیری، قطع صله رحم، دروغگویی و ... موجب می شود فرد به مرگ طبیعی از دنیا نرفته و زودتر از موعد مشخص گرفتار مرگ شود. 🌸🍃روایت از امام صادق (علیه السلام) داریم که: " مَنْ یَمُوتُ بِالذُّنُوبِ اکْثَرُ مَّنْ یَمُوتُ بِالْاجالِ وَ مَنْ یَعیشُ بِالْاحسانِ اکْثَرُ مِمَّنْ یَعیشُ بِالْاعْمار؛ آنها که بر اثر گناهان مى‏میرند بیش از آنهایند که به مرگ الهى از دنیا مى‏روند و کسانى که بر اثر نیکوکارى عمر طولانى پیدا مى‏کنند، بیش از کسانى هستند که بر اثر عوامل طبیعى عمرشان زیاد مى‏شود. 📚سفینة البحار، ج 1، ص 488 🌱جهان پس از مرگ .
💠 اول وقت بخوانید تنگ‌دستی شما رفع‌ می‌شود! ✍️ آیت الله بهجت (ره) : ▫️از آقا سید عبدالهادی شیرازی رحمه‌الله که‌ماشاءالله، واقعاً عالم حسابی بود، نقل کرده‌اند که در کوچکی بعد از فوت پدرم میرزای بزرگ تکفّل خانواده به عهده‌ی من بود. می‌گوید: ایشان را در خواب دیدم. از من پرسیدند: آقا سید عبدالهادی، حال شما چطور است؟ می‌گوید در جواب گفتم: خوب نیست. فرمود: به بچه‌ها و اهل خانه سفارش کنید که نماز اول وقت بخوانند، تنگدستی شما رفع می‌شود. 📘در محضر بهجت، ج۳، ص ۱۸۸. =صَــــدَقِہ جاریِہ .
❁❁ 🗓امروز 15 تیرماه 1403 ▪️ تا 💔 دل را ز سینه برده نگاه محرمت با پرچم و لباس سیاه محرمت ای بی کفن که عشق تو شد ستارالعیوب دو روز است به ماه محرمت 💚 ♨️ .
🚷 ۲ دختر ۱۷ و ۱۵ ساله به جرم گذاشتن یک عکس در اینستاگرام به ۱۲۰ سال حبس محکوم شدن واقعا که خیلی بی حیان‼ ‼️ دیدن عکس شرم آور👇👇👇👇 https://eitaa.com/joinchat/2094530851C7dc7ef393e
اگه جنبه داری بزن رو خانومه😂👻👇🏿 ////////\\\\\\\ ////☆☆☆☆\\\ /////(👁 | 👁)\\ \_ 👄_/ 🖐 / \ \ \/ \ \ /| | | \_/ | / | | 17 ساله ها حملههههه👀🔞☝️🏻
🔆 راه‌کاری برای زیاد شدن روزی و کلی اتفاق خوب دیگه! 💠 امام صادق(ع) فرمودند: کسی که سوره‌ی صافات رو هر جمعه بخونه، از همه‌ی آفت‌ها حفظ می‌شه، همه‌ی بلاهای دنیا ازش دور می‌شه، و بیشترین حد ممکن از روزی در دنیا نصیبش می‌شه، و خدا مال و فرزندان و بدنش رو گرفتار شر شیطان و ستمگران نمی‌کنه. و اگر اون روز یا شب بمیره، خدا شهید محشورش می‌کنه و شهید از دنیا می‌بردش و تو بهشت با شهدا و هم‌درجه‌ی اونها قرارش می‌ده. 🔖 عنْ أَبِي عَبْدِ اَللَّهِ قَالَ: مَنْ قَرَأَ سُورَةَ اَلصَّافَّاتِ فِي كُلِّ يَوْمِ جُمُعَةٍ ، لَمْ يَزَلْ مَحْفُوظاً مِنْ كُلِّ آفَةٍ مَدْفُوعاً عَنْهُ كُلُّ بَلِيَّةٍ فِي اَلْحَيَاةِ اَلدُّنْيَا مَرْزُوقاً فِي اَلدُّنْيَا بِأَوْسَعِ مَا يَكُونُ مِنَ اَلرِّزْقِ وَ لَمْ يُصِبْهُ اَللَّهُ فِي مَالِهِ وَ لاَ وَلَدِهِ وَ لاَ بَدَنِهِ بِسُوءٍ مِنْ شَيْطَانٍ رَجِيمٍ وَ لاَ مِنْ جَبَّارٍ عَنِيدٍ وَ إِنْ مَاتَ فِي يَوْمِهِ أَوْ لَيْلَتِهِ بَعَثَهُ اَللَّهُ شَهِيداً وَ أَمَاتَهُ شَهِيداً وَ أَدْخَلَهُ اَلْجَنَّةَ مَعَ اَلشُّهَدَاءِ فِي دَرَجَةٍ مِنَ اَلْجَنَّةِ. 📙ثواب الأعمال و عقاب الأعمال، ج۱، .
🔸اگر انسان در مواقع شدت و خطر در صحنه هایی که دارد مرتکب گناه می‌شود، خدا را یاد کند و آن را بر عمل حرام ترجیح دهد خدا می داند که چه لذتی نصیبش میشود♥️ ✍ .
🌟توجه🌟 👈🏻مهم👉🏻 💠 آن سوی مرگ کانال دنیا مرگ آخرت در نظر دارد تجربیات سه نفر از افرادی که برای لحظاتی مرگ را تجربه کرده اند و در این کتاب بیان شده است را طی 39 جلسه در اختیار مخاطبان قرار دهد این صوت ها بر اساس آیات،روایات و نکات عقلی و فلسفی شرح داده شده 🔸جذابیت مطالب آنقدر بالا هست که بعد از جلسه اول و دوم خودتان پیگیر می شوید 🔈 🌙کانال معرفتی مرگ آخرت ♡ .
📣 آینده برای شما جوانان است ✏️ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: «عزیزان! بسیاری از آنچه را ما دیده و آزموده‌ایم، نسل شما هنوز نیازموده است. ما دیده‌ایم و شما خواهید دید. دهه‌های آینده دهه‌های شما است و شمایید که باید از انقلاب خود حراست کنید و آن را هر چه بیشتر به آرمان بزرگش که ایجاد تمدّن نوین اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظمیٰ (ارواحنافداه) است، نزدیک کنید.» ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ 💗 سالروز ولادت باسعادت حضرت علی‌اکبر (علیه‌السلام) و ♡ ┏━━━━━━━━━♡┓ .
‍ 🔰 در صحرای محشر چیست؟ ⁉️ در روایت است: که می شود، همه در صحرای محشر، نشسته‌اند. اولين که می شود، این است: «کسانی که می خواندند، بلند بشوند». نماز شب خوان‌ها بلند می شوند. 🔆 پروردگار می فرماید: «کسانی که کردند، به طرف بروند. درِ بهشت برای اين‌ها باز است». اولين کسانی که وارد بهشت می شوند، هستند. بعد، نصب می شود و حساب و کتاب امت را می رسند. 📚 إرشادالقلوب ♡ .
🔥دنیا در آستانه ! ☀️ حضرت رسول (ص) میفرمایند : «چهار فتنه بر شما فرود آید که در مباح می شود، در خون ها و مباح می گردد، در خون ها و ثروت ها و مباح می شود و در جهان را مضطرب می سازد؛ آن چنان که کشتی غول پیکر آب های مجاور را مضطرب کند» (روزگار رهایی ص 896.) 💢 به نظر میرسد مقصود دو باشد که اولی در حدود یک قرن پیش اتفاق افتاد و در مدت 4 سال 10 میلیون نفر با درگیری مستقیم کشته شدند و در ایران با وجود بی طرفی به صورت غیر مستقیم نصف جمعیت کشور (نزدیک به 9 میلیون نفر به خاطر قحطی حاصل از جنگ) کشته شدند! پیامبر (ص) میفرمایند در این فتنه مباح میشود که در جنگ جهانی دوم (70 سال پیش) در طول هفت سال هفتاد میلیون نفر کشته شدند! ♻️ به نظر میرسد که هم خون ها و هم مباح میشوند مصداقش فتنه انگیزی و جنگ هایی است که امریکا در طول چند دهه اخیر انجام داده است که گاه و بیگاه با تراشیدن بهانه های مختلف صرفا برای تسلط بر به آن مناطق قشون کشی میکند. صدها هزار کشته فقط در خاورمیانه حاصل طمع آمریکا و هم پیمان هایش به بشکه های نفت منطقه بوده است. 🔥 در که خونها و ثروتها و مباح میگردد شاید مقصود داعش و النصره و بوکوحرام و الشباب و ... باشند که به راحتی میکشند (خونها) و کاملا تعمدی صرفا در مناطق نفت خیز مانند شمال عراق و سوریه و لیبی و ... خروج کرده اند (ثروتها) و اعلام میکنند () و اینگونه فتنه انگیزی خود را کامل میکنند. ✳️ و به نظر و نهایی همان از منطقه شام و بر طبق آنچه روایات گفته سر بر خواهد آورد و آن همان نبرد مهلک خواهد بود :در صحیحه میسر از امام باقر(ع) نقل است که فرمود:ای میسر از اینجا تا قرقیسیا چقدر راه است؟ عرض کردم:همین نزدیکی ها در ساحل فرات قرار دارد ، سپس فرمودند: اما در این ناحیه واقعه ای اتفاق خواهد افتاد که از زمانی که خداوند متعال آسمانها و زمین را آفریده بی سابقه بوده، چنان که تا وقتی آسمانها و زمین برپا هستند هم ، واقعه ای همچون آن اتفاق نخواهد افتاد .... سفره ای است که درندگان زمین و پرندگان آسمان از آن سیر میشوند. (کافی-ج8 ص295 ; غیببه نعمانی ص 267) ❇️ و اینک که ۲۲ کشور جهان در قرقیسیا و شام جمع شده اند تنها جرقه ای میتواند آتش مهلک و فتنه ی نهایی را میانشان رقم بزند.آتشی که در طول تاریخ بی سابقه خواهد بود. ❇️ و این درست زمانی است که خداوند از آخرین منجی اش پرده برمیدارد تا زمینی که غرق در فتنه و آرام سازد ♡ .
🔴 🔹دستم خــالــی بود، هـر چـه از اعمالم می‌گفتم آن‌ها رد می‌کردند. ناگهان یکـی از آن‌ ها گـفـت: نـاراحـت نباش تو گوهر گرانبهایی نزد‌ ما داری. یادت هست زمانی کـــه می خواستی از نـجـــف بــه کـربـــــــلا بــروی امـــا کرایــه نداشتی، خار بـه پـاهـایـت رفـت و بـه خــــــدا گـفـتـی چـه طــور با ایــن همـه درس و بـحـــث پـــول کــرایـــــه نـــدارم!؟ 🔹اما ناگهان از گفته خود پشیمان شدی و از ته دل گفتی: (اَلحَمدُ لِله رَبِ العالمین) با تعجب گفتم بله یادم هست. آن مَلَک گفت: این شکری که به جا آوردی همان گوهری است که نزد ما محفوظ است. 📚 کتاب بازگشت .
کسی که به تو هشدار می‌دهد همانند کسی است که به تو مژده می‌دهد -امیرالمومنین امام علی "علیه‌السلام"✨ _مامان میخوام دست بزنم به کتری آب جوش + عه دست نزن مامان جون؛ جیزه! _ اصلا نمیخوام تو دشمن منی... مامانت دشمنت نیس که! بهت هشدار داد که آسیب نزنی به خودت هی میگی خدا آخه چرا شراب رو حروم کردی! خدا میگه نزدیکش نشیا؛ جیزه! میگی نه اصلا تو دشمنی. حالا از لج تو هم که شده شراب میخورم! خدا دشمن تو‌ نیست. خدا دوست توعه دوست داره خیرتو میخواد🌱 مژده میده اگه از حروم ها دوری کنی و حلال ها رو انجام بدی، میای پیش خودما چی از این بهتر واسه یه آدم ؟ رفیق🙃 یادت نره اون بالایی هیچ وقت بد تو رو نمیخواد :)✨ ♡ . .
زندگی پس از مرگ: مرگ پایان زندگانی انسان نیست؛ بلکه آغاز مرحله‌ای جدید از زندگانی اوست. مرگ دروازه‌ای گشوده به حیات آخرت است. مردن برای مؤمنان همچون وارد شدن به حمامی است که آخرین باقیمانده کثافت معاصی را از جان او می‌زداید و آلودگی گناهان را از پیکره هستی او پاک می‌کند. همینطور مردن برای مؤمن همچون بوییدن بهترین و دلپذیرترین زایده‌ها است، از کثرت خوبی این بو خوابی آرام به سراغش می‌آید و همه‌ی درد و رنج‌هایش پایان میپذیرد. اما اگر مرگ اینگونه است چرا مردم این مقدار از مردن می‌ترسند و چرا تا این حد از مرگ هراسانند: فردی نزد امام حسن مجتبی (ع) رسید و از محضر حضرت سؤال کرد چرا این مقدار مردم از مرگ می‌ترسند؟ حضرت فرمودند: از آن رو که آخرت خویش را خراب کرده و دنیای‌تان را .
💥فرق بهشت فردوس با بهشت معمولی💥 مقصود از بهشت فردوس بالاترین درجه بهشت است. از حضرت رسول (ص) روایت شده که «بهشت را صد درجه است و میان هر درجه با درجه دیگر به مقدار فاصله آسمان است با زمین، بالاترین درجه آن فردوس است که چهار رود بزرگ بهشت از آن مى جوشد و هرگاه از خداوند مسئلت و حاجتى داشتید فردوس را از حضرتش درخواست نمائید.(مجمع البیان) امیرالمؤمنین (ع) در وصف بهشت چنین مى فرماید : درجاتى است که هر یک بر دیگرى برترى خاص خود را دارد و جایگاههائى که با یکدیگر متغایرند، نعمتهایش پایان نپذیرد و ساکنان آن هرگز از آن کوچ نکنند، جاویدانند که براى همیشه در عنفوان جوانى در آن بزیند، وطن گزینان که هیچگاه نومیدى نداشته باشند. قرآن کریم می فرماید: «اِنّ الذین ءامنوا و عملو الصالحات کانت لهم جنّات الفردوس نزلا؛ امّا کسانی که ایمان آوردند و عمل صالح انجام دادند، باغهای فردوس نیز منزل گاهشان است.» از احادیث استفاده می‌شود که فردوس بخشی از بهشت و برترین و بالاترین جایگاه آن است که در این بخش پیامبر اکرم، امامان و برخی پیروان راستین آنان مانند ابوذر و سلمان و... ساکن هستند. در روایتی از پیامبر اکرم آمده است: «هنگامی که از خداوند متعال تقاضا می‌کنید، فردوس را تقاضا کنید که وسط بهشت، ‌و قسمت اعلی و برتر آن است و بر فراز آن عرش خدا است و از فردوس نهرهای بهشتی سرچشمه می‌گیرد.» در حدیث دیگری از حضرت علی ـ علیه السّلام ـ چنین می‌خوانیم: «برای هر چیزی محل اعلایی است و محل اعلای بهشت فردوس است و آن برای محمد و آل محمد است. بحار:۸/۱۶۲ کهف، ۱۰۷. پیام قرآن، آیت الله مکارم شیرازی، ج ۶، ص ۳۵۱، به نقل از روح المعانی، ج ۱۶، ص ۴۷ 💚 ✨✨✨ .
✨آثـار نمـــاز در هنگام مـــرگ و بـــرزخ و چیـست⁉️ ❶✨.راحتی هنگام مرگ «پیامبر اکرم (ص) برای کسی که به اهمیت بدهد راحتی هنگام و رهایی از اخروی و نجات از 🔥 را ضمانت کردند.» ❷✨.«انس نماز با انسان در قبر پیامبر اکرم (ص) فرمودند: «نماز در قبر به‌صورت شخصی نزد میت میآید و با او در قبرش انس میگیرد و ترس و اضطراب عالم برزخ را از او دور می سازد»✨ ❸✨.چراغ قبر و بستر میت پيامبر خدا ( صلی الله عليه و آله ) فرمودند: « نماز... ميانجي ميان نمازگزار و ، چراغ روشن كننده قبر، بستري زير پهلو هاي ميت، پاسخي براي پرسشهاي نكير و منكر، همدم در شادي و گرفتاري و باران رحمتي بر گور است تا روز ، نماز توشه مؤمنان در سفر دنيا به آخرت است»✨ ❹✨.دفع عذاب جهنم 🔥 نماز و رسیدن به پاداش‌های عظیم الهیو _نماز سبب ورود به جهنم است و امام صادق (ع) فرمودند: «برای رهایی از کافی است یک نماز انسان پذیرفته گردد»✨ ❺✨.مهریه حورالعین پيامبر خدا ( صلی الله عليه و آله ) فرمودند: « خیر دنیا و آخرت در نماز است و نماز مهريه است. » .
...😍🌱 امام باقر علیه السلام فرمود : رسول خدا (صلی الله علیه و آله) از کنار مردى عبور می‌کرد که در باغش می‌کاشت. پس آن‌ حضرت صلی الله علیه و آله در کنارش ایستاد و فرمود: تو را راهنمائى نکنم بر کاشتن درختى که ریشه اش پا برجاتر و میوه هایش زودرستر و بهتر و پاینده تر باشد؟ عرض کرد: چرا مرا راهنمائى فرما اى رسول خدا، فرمود: چون بامداد کنى و شام کنى بگو :  «سبحان اللَّه و الحمد للَّه و لا اله الا اللَّه و اللَّه اکبر» زیرا اگر آن‌ را بگویى به شماره هر تسبیحی ده درخت در بهشت دارى که هر درختى از آنها یک نوع از انواع میوه ها  می‌دهد و آنها از باقیات صالحات است💚 📚الکافی، ج۲، ص۵ .
✧❁﷽❁✧ 🌹آیت الله مجتهدی تهرانی(ره): 🔴بالای در بهشت 3 جمله نوشته شده است؛ خدا می‌فرماید: 【 رحمت من بر غضب من سبقت دارد؛ خدا هم رحمت دارد هم غضب، رحمتش به خوبان و غضبش به بدان، اما رحمتش بر غضبش سبقت دارد. یک مرد عربی آمد پیش رسول خدا عرض کرد: یا رسول الله، حساب بنده‌ها در قیامت با کیست؟ حضرت فرمود: با خود خدا، گفت: خیالم راحت شد. تا گفت خیالم راحت شد، از پیش حضرت رفت. حضرت به اصحاب فرمود: این حقیقت مطلب رو فهمید. صداش کردند، ازش پرسیدند چطور خیالت راحت شد؟رسول خدا به تو گفت حساب بنده‌ها با خداست، چرا خیالت راحت شد؟ گفت: الکریم إذا قدرعفا؛ آدم کریم اگر قدرت انتقام پیدا کند، عفو می‌کند.】 【 اگر کسی صدقه بدهد به مستحق 10 تا ثواب می‌دهند اما قرض بدهد 18 تا، به فامیلش بدهد 30 تا. حالا از امام (ع) پرسیدند: چرا همین طوری آدم به کسی پول بده 10 تا اما قرض بده 18 تا؟ فرمودند: کسانی که آدم صدقه می‌دهد گاهی مستحق نیستند، پس علت این‌ که قرض بدی 18تا اما صدقه بدی 10 تا این است که صدقه را ممکن به کسی بدی که مستحق نباشد اما قرض را کسی می‌گیرد که کارد به استخوانش خورده باشد پس مستحق است.】 【کسی که مرا بشناسد، قضا و قدر مرا بداند، ربوبیت مرا بداند، مرا متهم نمی‌کند چرا ندادی؟】 .
🌷خـدایا بہ تـو توڪل می‌کنـم 🍃و حـس داشتنت 🌷پناهگاهی می‌شـود همیشگی 🍃در اوج سختی‌هایم 🌷روزهایم را با رحمتت بخیـر بگردان 🌷بنـام خـدایی ڪه 🍃تسکین دهنـده دردها 🌷و آرامـش دهنده قلب‌هاست 🌺بسْم اللّٰه الرَّحْمٰن الرَّحیم🌺 🍃 الــهـــی بــه امــیــد تـــو . . .
✨﷽✨ 🌸‍ توصیف لحظه جان دادن 🌸‍ ✍يک تعبير اميرالمومنين (ع) در خطبه ی 109 نهج البلاغه دارد که توصيف هنگام سکرات است . اين مطلب را اززبان کسی می شنويم که به جزئيات اين راه آگاه بوده است . حضرت مي فرمايند : آن هنگام قابل توصيف نيست . از يک طرف سکرات موت و سختي جان دادن و از طرف ديگر غم و اندوه فرصت هايي که فرد از دست داده است تمام وجود او را مي گيرد . درآن لحظات سخت اعضاء بدن سست مي گردد و رنگ آنها تغيير مي کند . با لحظه لحظه زياد شدن آثار مرگ در پيکر، زبان از کار مي افتد ( يعني اولين عضوي است که از کار مي افتد ) و قدرت سخن گفتن سلب مي گردد . ولي همچنان اعضاء خانواده ي خود را با چشم نگاه مي کند و با گوش هاي خود مي شنود ، عقل او نيز سالم است . فکر مي کند که عمر خود را به چه چيزهايي گذرانده و در چه راهي روزگار خود را تباه کرده است . به ياد اموالي مي افتد که با خون دل آنها را جمع کرده و کاري به حلال و حرام آن نداشته است . اين نشان مي دهد که حضرت کساني را توصيف مي کند که اهل دنيا هستند . و حالا بايد برود و جوابگوي اين اموال باشد . لذت و استفاده ي آن براي ديگران و حساب پس دادن و بدبختي آن براي او مانده است . مرگ همچنان بر اعضاء بدن او چيره مي گردد تا آنجا که گوش او نيزمانند زبان از کار مي افتد . و فقط به خانواده ي خود نگاه مي کند و حرکت زبان آنها را مي بيند ولي ديگر صدايي نمي شوند . پس از مدتي چشم او نيز از کار مي افتد و روح از بدن خارج مي شود. مرداري خواهد شد در بين خانواده ي خود به طوري که از نشستن نزد او وحشت مي کنند و از نزديک شدن به او دوري مي نمايند . در اين حال ديگر نه گريه کننده اي او را ياري مي کند و نه کسي به او جواب مي دهد . سپس او را برداشته و بسوي آخرين منزلگاه يعني قبر مي برند و او را آنجا تنها گذاشته و به دست اعمال خود مي سپارند و از ديدار او براي هميشه چشم مي پوشند . اين آن لحظه سکرات و قمرات است که حضرت امير(ع) توصيف کرده و لحظه ی سختي است. 📚خطبه ی 109 نهج البلاغه .
منازل هولناک بعد مرگ: چگونه از منازل هولناک براحتی عبور کنیم👇 1️⃣سکرات موت: 👈قرائت مزمل( مرگ شیرین). ق در نماز مستحبی یا واجب. 3 بار جاثیه ( پشت سرهم). مداومت بر یس. ذاریات. واقعه. دعای عدیله 2️⃣عالم قبر: زیارت عاشورا، سوره های ملک هرشب. تکاثر هرشب. مداومت بر زخرف. ن و قلم در نماز مستحبی یا واجب. نسا هر جمعه. 3️⃣برزخ: 👈صدقه، دانش سودمند، فرزند صالح، محبت اهل بیت(ع)، گفتن اذان، و آموزش کار خیر. 4️⃣حسابرسی اعمال: 👈آسان شدن حساب: سوره های هود. غاشیه. بینه. دخان در نماز مستحبی یا واجب. حفظ کردن نبا باعث میشه حسابرسی به اندازه مدت یک نماز بشه. 👈بی حساب وارد بهشت شدن: فرقان. زیاد خواندن مطففین. 3 بار خواندن رعد( بدون فاصله باشه). سوره انسان در نماز صبح پنجشنبه ها (حدیث امام رضا) 5️⃣قیامت: 👈عبس( شادابی). والعصر در نمازها. زلزله. 6️⃣پل صراط: 👈محبت و قبول ولایت امام علی علیه السلام. نماز جماعت. نماز اول وقت. خوردن از دسترنج خود. ده روز روزه ماه رجب.صبر بر بیماری یا صبر بر بدهکاری و شکایت نکردن. شب زنده داری . صدقه 🍎 کسب مقامات عالی در قیامت: فجر در نمازها. طارق در نمازها. فتح هر روز. فصلت ⚠️مغبون. محروم و زیاندیده هست کسی ک این پیام بهش برسه و عمل نکنه ⚠️توجه کنید انسان هر لحظه ممکنست بخاطر گناهانش اجر این اعمال را از دست بدهد. تا پایان عمر باید تکرار کرد و با گناهان حسنات را از بین نبریم. ‌ .