عربستانیه نوشته ایرانی ها بت پرستن که تندیس قاسم سلیمانی رو ساختن!
اما خب لابد تندیس این دو تا جانی رو ندیده!
👤یاس
#حاج_قاسم
@Banovane1
9.62M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
👈🏻مرد استالیایی به ژاپن توهین میکنه
چون "واگن مخصوص زنان" داره❗️
میگه اینا مثل عربستان سعودین!😒
•
•
اصلا میدونی چرا واگن مخصوص زنان داریم⁉️
چون . . .🚫
این یه مسئلۀ جدی جدیه😐💔
•••
پ.ن. و تفکیک جنسیتی در کشور های خیلی پیشرفته هم از دانشگاه ها شروع شده! حرفی که اسلام ۱۴۰۰ سال قبل گفت و تازه دارن بهش میرسن🙂!
@Banovane1
#تربیت_فرزند
🔸اگه میخوای کودک عادت کنه که اشتباهاتش رو بپذیره و اونو انکار نکنه،
باید این عمل رو از خودت شروع کنی.
🔸کودک نگاه میکنه که آیا پدر و مادر
وقتی اشتباه میکنن، اونو قبول و عذرخواهی میکنن یا نه؟
@Banovane1
طرحی از کمال شرف؛ طراح و کاریکاتوریست یمنی
شهید سلیمانی برای دشمنانش خطرناکتر از سردار سلیمانی است.
امام خامنه ای، ۱۴۰۰/۱۰/۱۱
@Banovane1
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
خیلی قشنگه
حتماً ببینید
@Banovane1
🔴احسان یاسین هم مثل شروین از برنامه #عصر_جدید شناخته شد اما چون آهنگهای الهی میخونه و عاشق اهلبیته مافیای رسانه ای اجازه نمیده مشهور بشه
همین چند روز پیش بود که احسان تو ایامی که همه میگفتن #کردستان ناامنیه رفت روستای همشیز کردستان و با گروه هزاردف و همراهی حدود ۲ هزار گردشگر داخلی و جمعیت زیادی از مردم کردستان برای پیامبر اکرم جشن #مصطفی_گیان (جان) رو برگزار کرد اونم تو هفته وحدت در مکانی که اغلب اهل سنت هستن
💠ماه رمضان هم اولین کنسرت مذهبی ایران رو برگزار کرد و یه البوم به نام ماه من منتشر کرد که تماما آهنگ هاش در مورد خدا و روزه و ماه رمضون بود و سه شب تالار وحدت تهران رو هم کیپ تا کیپ پُر کرد
⚠️کانال احسان یاسین رو براتون میذارم که این سکوت رسانه ای رو بشکونید و ازش حمایت کنید
🔴احسان یاسین هم مثل شروین از برنامه #عصر_جدید شناخته شد اما چون آهنگهای الهی میخونه و عاشق اهلبیته مافیای رسانه ای اجازه نمیده مشهور بشه
همین چند روز پیش بود که احسان تو ایامی که همه میگفتن #کردستان ناامنیه رفت روستای همشیز کردستان و با گروه هزاردف و همراهی حدود ۲ هزار گردشگر داخلی و جمعیت زیادی از مردم کردستان برای پیامبر اکرم جشن #مصطفی_گیان (جان) رو برگزار کرد اونم تو هفته وحدت در مکانی که اغلب اهل سنت هستن
💠ماه رمضان هم اولین کنسرت مذهبی ایران رو برگزار کرد و یه البوم به نام ماه من منتشر کرد که تماما آهنگ هاش در مورد خدا و روزه و ماه رمضون بود و سه شب تالار وحدت تهران رو هم کیپ تا کیپ پُر کرد
⚠️کانال احسان یاسین رو براتون میذارم که این سکوت رسانه ای رو بشکونید و ازش حمایت کنید
https://eitaa.com/joinchat/1843527870C0ec9ff87e
@Banovane1
📍 این افراد نباید وارد سیستم آموزشی شوند
🔸ابتدای امسال بود که رهبرمعظم انقلاب در دیدار با معلمان، جملات قابل تأملی در مورد جایگاه معلم بیان کردند. ایشان در آن جلسه فرمودند: «کاری که معلم بر عهده گرفته ــ معلم متعهد ــ به نظر من مهم ترین کار در کشور است؛ یعنی تربیت و تعلیم نونهالان کشور، یعنی ساختن آیندهی کشور. معلم در واقع معمار آیندهی کشور است».
با در نظر داشتن این موضوع و همچنین اتفاقاتی که هر از چند گاهی در برخی مدارس کشور رخ می دهد و فیلم آن در فضای مجازی منتشر می شود، ضروری است که در مورد به کارگیری معلمان در آموزش و پرورش و ابعاد آن، به چند نکته توجه کنیم:
1️⃣ اگر می خواهیم کشوری داشته باشیم که سعادت دنیوی و اخروی مردم در آن تأمین شود، به نیازهای مردم به خوبی پاسخ داده شود و مشکلات آنها برطرف شود و ...، کلید حل اینها را باید در یک نظام آموزش و پرورش منسجم وکارآمد و حضور معلمان متخصص و متعهد در نظام مذکور جستجو کرد.
2️⃣ اگر معلم را برای تعلیم حروف الفبا یا برای یاد دادن شیوه حل معادلات ریاضی، شیمی و فیزیک و مانند اینها می خواهیم، قطعاً چنین نظام آموزشی به بن بست خواهد خورد و خودش به تنهایی معضلی است برای جامعه! تخصص بسیار ضروری است، اما برای نظام آموزش و پرورش به هیچ وجه کافی نیست.
3️⃣ اخیراً در مورد جذب و استخدام معلمان جدید، خبرهای زیادی به گوش می رسد. اینکه از نظر کمی، تعداد معلمان را افزایش دهیم، در جای خود ضروری است، اما از آن مهم تر، بحث کیفیت و همچنین لحاظ کردن تعهد و میزان درک و فهم افرادی است که جذب و استخدام می شوند. مثلاً مهم است بدانیم که درک آنها از اسلام و انقلاب اسلامی چقدر است؟ میزان حساسیت، ارتباط و آشنایی آنها با مفاهیم دینی چقدر است؟ نگاه آنها نسبت به جامعه و معضلات فرهنگی، اجتماعی و ... چگونه است؟ نگاه آنها نسبت به دنیای غرب و فرهنگ غرب چگونه است؟ میزان مطالعات جنبی و یا تأملات آنها نسبت به مسائل گوناگون جامعه چقدر است؟ میزان علاقه و استعداد آنها برای حضور در جایگاه بسیار مهم تعلیم و تربیت چقدر است؟ آیا صرفاً برای اینکه نام معلم بر آنها گذاشته شود برایشان مهم است، حقوق ثابتی که دریافت می کنند برایشان مهم است یا نه، اساساً دغدغه ذاتی نسبت به مقوله تعلیم و تربیت و ساختن آینده کشور دارند؟
4️⃣ اگر واقعاً معلم را معمار آینده می دانیم، در آنصورت حق داریم که نسبت به شخص معمار، حساس باشیم. همانگونه که معماری یک ساختمان یا خانه معمولی را به هر کسی نمی سپاریم، به طریق اولی، معماری آینده جامعه را نباید به دست هر کسی بسپاریم.
🔸علاوه بر این، رهبر معظم انقلاب فرمودند: «شایستگیهای حرفهای معلم و شایستگیهای عمومی معلم هم در طول خدمت بایستی رصد بشود؛ یعنی صرفاً [رصدِ] اولِ کار اهمیت ندارد؛ اولِ کار اهمیت دارد، لکن ادامه هم اهمیت دارد. و راهش این است که ضوابط گزینش کمرنگ نشود؛ خب یک مقداری سختیهایی دارد، گزینشهای در چهارچوب ضوابط یک مقدار سخت است، [اما] نگذارند این سختی موجب بشود که این ضوابط کمرنگ بشود».
5️⃣ بخش قابل توجهی از اتفاقات ناگوار فرهنگی و اخلاقی که بعضاً در برخی از مدارس کشور اتفاق می افتد، حاصل این است که مدیر، ناظم یا معلم مدرسه خودشان از نظر فکری و رفتاری دچار مشکل هستند و همین موجب می شود که دانش آموزان نیز به بیراهه بروند.
6️⃣ مدیران و ناظمان مدارس نیز قطعاً در زمره معلمان قرار می گیرند. بنابراین در مورد آنها هم باید حساسیت لازم وجود داشته باشد. اتفاقاً مدیر و ناظم متعهد و کارآمد، جلوی بسیاری از انحراف ها می تواند بایستد و بدون شک در رشد و تربیت دانش آموزان تأثیر گذار است. در هر صورت، آنها هر روز، چندین ساعت با دانش آموزان سر و کار دارند.
7️⃣ موضوع مهم دیگر این است که متأسفانه برخی از مدارس غیر دولتی بعضاً ساز جداگانه می زنند و از معلم گرفته تا مدیر و ناظم، مبتلا به انحراف فکری و عملی هستند. انتظار می رود که در آینده، نظارت و حساسیت بیشتری نسبت به این مدارس وجود داشته باشد.
https://eitaa.com/joinchat/2580873412C73bfe860d1
به گروه یاوران ولایت و رهبری بپیوندید
بخش زیبایی از کتاب انسان ٢۵٠ساله در بخش بعد از سقیفه و سکوت امیرالمؤمنین در غصب خلافتش
یکی از نویسندگان تاریخ، ماجرایی را نقل می کند، می گوید دوتا زن آمدند پیش امیرالمؤمنین سر یک دعوایی، یک بچه ای را آورده بودند. این زن میگفت: آقا این بچه برای من است، من او را زاییدم. آن یکی میگفت: نه خیر، برای من است ، دروغ می گوید، این برداشته. دعوا سر یک بچه، بین دو مادر، دو مدعی مادری. بالاخره هرکسی یک دلیل، استدلال، بينه ، روشن نشد؛ روی مبادي قضای شرعی معلوم نشد که بالاخره بچه برای این است یا برای آن است. خب، قاضی باید برطبق بينه و دلیل شرعی حکم کند.
برطبق نقل این شخص و این مورخ، امیرالمؤمنین فرمود: من حالا دعوا را فیصله میدهم. شما دعوا دارید سر این بچه، صلح هم نمی کنید، کنار هم که نمیآیید، بنده بچه را نصف میکنم برایتان، نصف بچه برای تو، نصف بچه برای تو؛ وقتی کنار نمی آیید راه همین است دیگر. شمشیرش را کشید، تا امیرالمؤمنین شمشیر را کشید بیرون، یکی از این دوتا زن گفت که آقا من از حق خودم صرف نظر کردم، بچه را نکشید، برای او باشد، بچه زنده باشد، دست من نباشد. امیرالمؤمنین فرمود بچه برای توست بردار و برو. این مادر بود که حاضر نشد بچه اش نصف بشود، این مادر بود که گفت بچه بماند، ولو دستم من نماند، دست دیگری بماند.
بعد این نویسنده میگوید که ای علی! ای علی عزیز! ای علي مظلوم ! مادر اسلام تو بودی. تو بودی که وقتی مدعیان مادری، مادرها و عزیزهای بی جهت، آمدند خلافت را و اسلام را و جامعه را به طرف خود بردند، تو از حق خودت صرف نظر کردی، گفتی برای شما؛ اسلام بماند، ولو رياستش دست من نماند؛ جامعه اسلامی بماند، ولو دیگران در آن حکومت کنند. تو بودی آن مادر دلسوز، و حاضر نشدی تجزیه بشود. اینجا امیرالمؤمنین صبر کرد. صَبرتُ و في العين قذيََ و في الحلق شجََا، پس صبر کردم درحالیکه در چشمم خار و درگلویم استخوانی بود.
(نهج البلاغه خطبه ٣،معروف به خطبه شقشقیه)
بیست و پنج سال، امیرالمؤمنین به خاطر وحدت امت اسلامی و انسجام جامعه اسلامی و برقراری حکومت اسلامی، از حق خود - که آن را برای خود مسلم میدانست - هیچ نگفت. اینها شوخی است؟ اینها آسان است؟ اینهاست که یک انسان را این طور بر قله آفرینش بنی بشر مینشاند. اینهاست که انسان را تبدیل میکند به یک خورشید فروزان در طول تاریخ بشری، که غروب ندارد
بخشی از کتاب انسان ٢۵٠ساله نوشته مقام معظم رهبری صفحه ١٣١
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سخنانی که این جوان میگه را باید از یک پرفسور بالاتر و باید آنرا با طلا نوشت
خیلی زیبا میگه . این ویدئو را نشر دهید.
@Banovane1
بخش زیبایی از کتاب انسان ٢۵٠ساله در بخش بعد از سقیفه و سکوت امیرالمؤمنین در غصب خلافتش
یکی از نویسندگان تاریخ، ماجرایی را نقل می کند، می گوید دوتا زن آمدند پیش امیرالمؤمنین سر یک دعوایی، یک بچه ای را آورده بودند. این زن میگفت: آقا این بچه برای من است، من او را زاییدم. آن یکی میگفت: نه خیر، برای من است ، دروغ می گوید، این برداشته. دعوا سر یک بچه، بین دو مادر، دو مدعی مادری. بالاخره هرکسی یک دلیل، استدلال، بينه ، روشن نشد؛ روی مبادي قضای شرعی معلوم نشد که بالاخره بچه برای این است یا برای آن است. خب، قاضی باید برطبق بينه و دلیل شرعی حکم کند.
برطبق نقل این شخص و این مورخ، امیرالمؤمنین فرمود: من حالا دعوا را فیصله میدهم. شما دعوا دارید سر این بچه، صلح هم نمی کنید، کنار هم که نمیآیید، بنده بچه را نصف میکنم برایتان، نصف بچه برای تو، نصف بچه برای تو؛ وقتی کنار نمی آیید راه همین است دیگر. شمشیرش را کشید، تا امیرالمؤمنین شمشیر را کشید بیرون، یکی از این دوتا زن گفت که آقا من از حق خودم صرف نظر کردم، بچه را نکشید، برای او باشد، بچه زنده باشد، دست من نباشد. امیرالمؤمنین فرمود بچه برای توست بردار و برو. این مادر بود که حاضر نشد بچه اش نصف بشود، این مادر بود که گفت بچه بماند، ولو دستم من نماند، دست دیگری بماند.
بعد این نویسنده میگوید که ای علی! ای علی عزیز! ای علي مظلوم ! مادر اسلام تو بودی. تو بودی که وقتی مدعیان مادری، مادرها و عزیزهای بی جهت، آمدند خلافت را و اسلام را و جامعه را به طرف خود بردند، تو از حق خودت صرف نظر کردی، گفتی برای شما؛ اسلام بماند، ولو رياستش دست من نماند؛ جامعه اسلامی بماند، ولو دیگران در آن حکومت کنند. تو بودی آن مادر دلسوز، و حاضر نشدی تجزیه بشود. اینجا امیرالمؤمنین صبر کرد. صَبرتُ و في العين قذيََ و في الحلق شجََا، پس صبر کردم درحالیکه در چشمم خار و درگلویم استخوانی بود.
(نهج البلاغه خطبه ٣،معروف به خطبه شقشقیه)
بیست و پنج سال، امیرالمؤمنین به خاطر وحدت امت اسلامی و انسجام جامعه اسلامی و برقراری حکومت اسلامی، از حق خود - که آن را برای خود مسلم میدانست - هیچ نگفت. اینها شوخی است؟ اینها آسان است؟ اینهاست که یک انسان را این طور بر قله آفرینش بنی بشر مینشاند. اینهاست که انسان را تبدیل میکند به یک خورشید فروزان در طول تاریخ بشری، که غروب ندارد
بخشی از کتاب انسان ٢۵٠ساله نوشته مقام معظم رهبری صفحه ١٣١
@Banovane1