فرزندم یک بهاࢪ، یک تابستان،یک پاییز، و یک زمستان را دیدی از این پس، همہچیز تکرار؎ است،به جز مهربانی!
پس تا مۍتوانی مهࢪبان باش .
میگما اگه الان من بمیرم عزیز ترین ادمای زندگیم نهایت یه ساعت پیشم میشینن ، رفیقام خیلی دوسم داشته باشن یکی دوبار یادم میکنن تو هیئتا و روضه ها
نهایت خانوادم تا چهلمم یا سالم مشکی میپوشن ؛
فامیل و آشنا ته تهش به این فکر میکنن که چهلم چی بپوشیم ؟
قربون امام حسین برم . . .
بعد از ۱۴۰۰ سال هنوز هرسال تو سرما باشه ، تو گرما باشه
این روضه ها این هیئت ها پا برجاس ، نه یه شهر و دو شهر ، عالمی گیسوی توست . .
این حسین کیست که عالم همه دیوانه اوست ؟ ( :
اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَیْنِ وَ عَلى عَلِىِّ بْنِ ، الْحُسَیْنِ ،
وَ عَلى اَوْلادِ الْحُسَیْنِ ،
وَ عَلى اَصْحابِ الْحُسَیْنِ . . .
•اللهم عجل لولیک فرج•